když sem koupil auto, taky mě to padalo pořád do nouzáku, částečně to bylo uhnilým drátem od čidla teploty nafty ale z největší části zanešeným turbem, protože majitel měl dlouhodobou spotřebu 5 litrů, podle palubáku, nevím sice jak to s PDčkem dokázal ale to je jedno. Každopádně je to přesně jak píše majkl, jezdíte s tím jak s hnojem, důchodci ve staré "stodvacítce" na vás blikaj...
no stačí tomu fakt trochu šlápnout, 2,3 podržet to v otáčkách..... Nevím, turbo sem nečistil ani nerozdělával, ale je potřeba ty saze vypálit a nouzák sem neviděl ani nepamatuju, ani na diagnostice překročení plnícího tlaku. Už se mi to tam neobjevuje vůbec, a předtím to bylo co chvíle, malý kopeček a už sem byl v nouzáku, někdy i po rovině pokud sem potřeboval předjet a šlápl pořádně na plyn