Zdravím,
Mám problém s Audi A4 1,9tdi AFN 1996, (Vlastně úplně to samé jako passat) pár metrů po tom co se rozjedu, třikrát zapípa, rozsvítí se červená kontrolka mazání, zhasne a za dalších 50metrů znova a už nezhasne... , Pročítal jsem zdejší fórum ale nic mi nepomohlo...
Děkuji za každou snahu pomoci
Edit / Postup:
- Kontrolka se rožne pouze od 1500ot a výše
- VAG-COM*: Celé auto bez závad.
- Oleje je dost.
- Tlakové čidlo natom mezikusu nad olej filtrem jsem zkoušel vyměnit, kabel k němu vypadá dobře.
- Zkoušel jsem místo něj dát prst, jestli maže - tlakuje a tlak je tam dost vysoký - prst neudržím, olej flusal ven.
- Zkouška jiných budíků - nic.
- Multimetr na čidlo a + baterie, při zhasnutém motoru 0V při nastartování 12+V
1,9TDi AFN - 3x pípne, rozsvítí se kontrolka mazání (oleje)
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 06.12.2011 10:18
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: 1,9TDi AFN - 3x pípne, rozsvítí se kontrolka mazání (oleje)
Zkus místo čidla fouknout nanometr a změřit tlak. Někomu to tady dělávalo to samé, ale v zimě po studených startech, kdy byl olej hustý - příliš vysoký tlak oleje.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 06.12.2011 10:18
Re: 1,9TDi AFN - 3x pípne, rozsvítí se kontrolka mazání (oleje)
Zkusím někde vypůjčit manometr a uvidíme... jaký tam má být tlak ??
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: 1,9TDi AFN - 3x pípne, rozsvítí se kontrolka mazání (oleje)
Z hlavy ti přesně neřeknu, ale někde kolem 5atm. je pojistný ventil.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 06.12.2011 10:18
Re: 1,9TDi AFN - 3x pípne, rozsvítí se kontrolka mazání (oleje)
Tak nakonec přecejen špatný kabel od čidla, uvnitř svazku, takže jsem natáhl nový až k budíkům.
PLS Lock
PLS Lock
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 07.08.2011 19:37
Re: 1,9TDi AFN - 3x pípne, rozsvítí se kontrolka mazání (oleje)
stratoss píše:Zdravím,
Mám problém s Audi A4 1,9tdi AFN 1996, (Vlastně úplně to samé jako passat) pár metrů po tom co se rozjedu, třikrát zapípa, rozsvítí se červená kontrolka mazání, zhasne a za dalších 50metrů znova a už nezhasne... , Pročítal jsem zdejší fórum ale nic mi nepomohlo...
Děkuji za každou snahu pomoci
Edit / Postup:
- Kontrolka se rožne pouze od 1500ot a výše
- VAG-COM*: Celé auto bez závad.
- Oleje je dost.
- Tlakové čidlo natom mezikusu nad olej filtrem jsem zkoušel vyměnit, kabel k němu vypadá dobře.
- Zkoušel jsem místo něj dát prst, jestli maže - tlakuje a tlak je tam dost vysoký - prst neudržím, olej flusal ven.
- Zkouška jiných budíků - nic.
- Multimetr na čidlo a + baterie, při zhasnutém motoru 0V při nastartování 12+V
Zdraví,mám stejný problém.Tlak kamarádem mechanikem změřen manometrem a prý ok,kabel od přístrojovky k čidlu prozkoušen multimetrem a taky ok.
Chtěl bych se zeptat,pokud se konektor k čidlu přiloží k bloku,zdá se být funční.Otočení klíčku,kontrolka mazání svítí do nastartování a pak zhasne.Někde jsem četl,že čidlo funguje na principu kostry.Je tady špatná kostra na motoru?V elektrice jsem laik,tak mě neukamenujte
Doplním,jedná se Passat B5 1.9 TDI AFN Variant Syncro.
Jiné budíky nebyly zkoušené
Při zhasnutém motoru čidlo - a + baterie multimetr 12V
Při nastartování 0,5V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 07.08.2011 19:37
Re: 1,9TDi AFN - 3x pípne, rozsvítí se kontrolka mazání (oleje)
bendek píše:stratoss píše:Zdravím,
Mám problém s Audi A4 1,9tdi AFN 1996, (Vlastně úplně to samé jako passat) pár metrů po tom co se rozjedu, třikrát zapípa, rozsvítí se červená kontrolka mazání, zhasne a za dalších 50metrů znova a už nezhasne... , Pročítal jsem zdejší fórum ale nic mi nepomohlo...
Děkuji za každou snahu pomoci
Edit / Postup:
- Kontrolka se rožne pouze od 1500ot a výše
- VAG-COM*: Celé auto bez závad.
- Oleje je dost.
- Tlakové čidlo natom mezikusu nad olej filtrem jsem zkoušel vyměnit, kabel k němu vypadá dobře.
- Zkoušel jsem místo něj dát prst, jestli maže - tlakuje a tlak je tam dost vysoký - prst neudržím, olej flusal ven.
- Zkouška jiných budíků - nic.
- Multimetr na čidlo a + baterie, při zhasnutém motoru 0V při nastartování 12+V
Zdraví,mám stejný problém.Tlak kamarádem mechanikem změřen manometrem a prý ok,kabel od přístrojovky k čidlu prozkoušen multimetrem a taky ok.
Chtěl bych se zeptat,pokud se konektor k čidlu přiloží k bloku,zdá se být funční.Otočení klíčku,kontrolka mazání svítí do nastartování a pak zhasne.Někde jsem četl,že čidlo funguje na principu kostry.Je tady špatná kostra na motoru?V elektrice jsem laik,tak mě neukamenujte
Doplním,jedná se Passat B5 1.9 TDI AFN Variant Syncro.
Jiné budíky nebyly zkoušené
Při zhasnutém motoru čidlo - a + baterie multimetr 12V
Při nastartování 0,5V
Vyřešeno:Jiné čidlo pomohlo,až 4-té.Nyní z Octa I(spínací tlak 0,55-0,85) a funguje i 0,75-1,05