Odstaveny podtlakovy system?

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
mafinko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 09.06.2010 18:02
Bydliště: Bratislava

Odstaveny podtlakovy system?

Příspěvek od mafinko »

Zdravim klubaci. Kedže mi auto v rozsahu 1800 až 3000 rpm vydavalo syčavy zvuk, rozhodol som sa natlakovat natlakovať system. Zavrel som hadicu pri vystupe z turba a pri egr ventile som napojil pumpicku a tlacil do 2 bar. Hadice drzali nikde nic nesycalo. Tak som zacal tlakovat motor a pumpickou som vhanal vzdich od zvodov smerom do motora. Najprv mi vzduch zacal sycat cez odmerku oleja, ked som ju upcal tak zacal sycat vzduch z hadice ktora odvetrava blok motora - bola prasknuta. Objednal som vymenim. Po tom ako som vsetko poskladal som zistil ze auto vobec netaha. Ako kby som vytiahol podlatkou hadicku z turba. Po nastartovani motora sa regulacia truba ani egr ventilu nepohne preto mam podozrenie na podtlakovy system aj ked snim som nic nerobil.

VAG mi ziadnu chybu neukazal. Viete mi niekto pomoct co by to mohlo byt alebo ako napravit chybu?

P.S.: mam este staru riadiacu jednotku motora do ktorej ide podtlakova hadička.

Dakujem za nazory klubaci

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Odstaveny podtlakovy system?

Příspěvek od majkl1 »

Pokud bys měl podtlakový systém bez podtlaku, tak budeš mít i brzdový pedál tvrdý. Pokud to brzdí normálně, bude chyba jinde. Pravděpodobně v N75.
Pokud bude i brzda tvrdá, tak běž od vývěvy. Někde bude díra. Od vývěvy se to dělí na řízení motoru (egr a turbo) a pro posilovač. Zkontroluj obě větve.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“