regulácia plniaceho tlaku nedostatocna čo to znamená?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13.02.2015 15:31
regulácia plniaceho tlaku nedostatocna čo to znamená?
zdravim mam passata 2002 1.9tdi a ako som prisiel z prace vsetko tahalo krasne rano sadnem do auta auto taha ale upllne slabo nad 3000otacok ma hodi do nudzoveho napichol som to na wag a ten vipisal regulace plniaceho tlaku nedostatecna a to tiahelko pod bankou sa ani nepohne ked nastartujem alebo pridavam nejazdil som na spotrebu ani nic pod otacky tak som naskusku zobral taku kratku hadicu a robil som podtlak pusou a krasne sa to tiahelko hybalo tiez som cez wag robil skusku n75 ventilu aj ked ho diagnostika neukazala a pukalo v nom co myslim ze funguje myslite ze nejaka podtlakova hadicka je v nejd dierka a straca podtlak ked pise nedostatecna dikes kto sa s tym stretol uz ? a ako to vyriesil dakujem
-
- Profík
- Příspěvky: 995
- Registrován: 09.01.2011 21:41
Re: regulácia plniaceho tlaku nedostatocna čo to znamená?
Nejspíš budeš mít díravou nějakou podtlakovou hadičku a nebo vypadlou..
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: regulácia plniaceho tlaku nedostatocna čo to znamená?
Máš jen tři možnosti. Buď ti netěsní vývod pro podtlak na tandemu (hůře by to i brzdilo), máš díru v podtlakovém systému nebo je vadný N75 (i když v něm "puká")
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13.02.2015 15:31
Re: regulácia plniaceho tlaku nedostatocna čo to znamená?
Zajtra idem meniť tie hadičky tak napíšem ako som dopadol dúfam že to nebuden. Robiť pol.dňa lebo miesta tam je málo tak musím rozobrat A vytiahnuť tu hadicu od turba tlakovú inak sa k tomu nedostanem A zameram sa hlavne na tú hadicku čo ide do turba pofltakova dúfam že to bude ono
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: regulácia plniaceho tlaku nedostatocna čo to znamená?
Už několikrát jsem se setkal s tím, že díra byla v těch nikoli gumových, ale v tenkých plastových trubičkách, co jsou uchyceny k mezistěně motoru nad turbem. Probroušené byly v místech, kde se dotýkaly čehokoli jiného.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13.02.2015 15:31
Re: regulácia plniaceho tlaku nedostatocna čo to znamená?
Takže hadice podtlakove výmene skotroloval.som aj tie plastové A všetko je Ok čo sa týka hadíc terás newiem či kúpiť váhu vzduchu aj keď ju diagnostika newipisala ako chybu možno to bude práve ona alebo n75 ka musím začať s ňou asi
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: regulácia plniaceho tlaku nedostatocna čo to znamená?
Váha s tím nemá nic společné.
Ještě mě napadlo čidlo tlaku v sání. To jde ale zjistit diagnostikou. Na zdechlým motoru a i na volnoběh by ve skupině 10 měly být v druhém a třetím poli hodnoty plus mínus shodné s reálným atmosférickým tlakem. S odchylkou do cca 30mbar. Problém by byl zaznamenatelný i za jízdy ve skupině 11 v posledním poli. N75 by jel na minimum (cca 23%) v celém rozsahu.
Podle všeho nemáš podtlak v hadici u membrány nad turbem. Můžeš mít i prdlý zásobník podtlaku. Zkusil bych vzít nějakou vhodnou hadičku, odpojil bych podtlak na rozdvojce u filtrboxu a napojil ho přímo na turbo (bajpas N75). Pokud při nastartovaným motoru a přiložení této hadičky k turbu táhlo vyjede, je na 100% jisté, že je chyba mezi touto rozdvojkou a N75 včetně.
Stále vycházím z předpokladu, že máš v cajku vývod na tandemu a že ti posilovač brzd funguje tak, jak má.
Ještě mě napadlo čidlo tlaku v sání. To jde ale zjistit diagnostikou. Na zdechlým motoru a i na volnoběh by ve skupině 10 měly být v druhém a třetím poli hodnoty plus mínus shodné s reálným atmosférickým tlakem. S odchylkou do cca 30mbar. Problém by byl zaznamenatelný i za jízdy ve skupině 11 v posledním poli. N75 by jel na minimum (cca 23%) v celém rozsahu.
Podle všeho nemáš podtlak v hadici u membrány nad turbem. Můžeš mít i prdlý zásobník podtlaku. Zkusil bych vzít nějakou vhodnou hadičku, odpojil bych podtlak na rozdvojce u filtrboxu a napojil ho přímo na turbo (bajpas N75). Pokud při nastartovaným motoru a přiložení této hadičky k turbu táhlo vyjede, je na 100% jisté, že je chyba mezi touto rozdvojkou a N75 včetně.
Stále vycházím z předpokladu, že máš v cajku vývod na tandemu a že ti posilovač brzd funguje tak, jak má.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13.02.2015 15:31
Re: regulácia plniaceho tlaku nedostatocna čo to znamená?
No brzdy to veľmi dobre ale
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13.02.2015 15:31
Re: regulácia plniaceho tlaku nedostatocna čo to znamená?
Problém vyriesny bol to ten ventil N75 auto taha ako pred tym