Delší starty

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Jenzz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 31.01.2014 20:13

Delší starty

Příspěvek od Jenzz »

Čus, auto (74kw PD) mi nějak dlouho točí, ze začátku to bylo jen občas, teď už to teda dělá klidně i po 10ti minutách stání s vyplým motorem. Hledal jsem tady na foru a dle všeho to může mít několik příčin, ale nejčastěji to je těsnění tandemu a nebo O kroužky na vstřikách. Nedávno mi to i chcípalo za jízdy (špatný těsnění na ventilu u palivového filtru, to jsem vyměnil i s filtrem a přestalo to snad)
Z kopce a do kopce jsem nezkoušel stát, bydlíme na rovině, ale když před startováním otočím cca 4x klíček, aby natáhlo čerpadlo, tak to chytne téměř okamžitě.
Máte někdo nějakou radu jak co nejlíp přijít na to co z toho by to mohlo být?

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Delší starty

Příspěvek od M@ty »

Tva uvaha s padanim nafty je spravna. Voditkem kde si to nasava vzduch muze byt viditelna netestnost v podobe mastnoty. Tandem jde videt na prirube spojky nebo mizerne za svody v miste pod teplot. cidlem chlad. kapaliny. Muze to byt i hadicemi paliv. filtru popr. vymenikem chlazeni paliva. „O” krouzky by zas mohly zvysovat hladinu motor. oleje.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
amavet
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4166
Registrován: 11.02.2008 07:50
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Delší starty

Příspěvek od amavet »

nejcastejsi unik nafty je okolo hadic z filtru do tandemu co vedou okolo ventiloveho vyka . omrki je jestli nejsou mastny . pak hledej dal jak pise maty
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3

Jenzz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 31.01.2014 20:13

Re: Delší starty

Příspěvek od Jenzz »

Dnes jsem dával pryč EGR, což s tím nemá sice nic společného, ale měl jsem přístup k tandemu a musím říct, že pod ním je slušnej mrdník, takže bych moc jinde ani nehledal, ovšem co mě docela zaráží je dostupnost těsnění tandemu, respektive dá se vůbec někde normálně sehnat, nebo je třeba zajet do VW a shánět tam?

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Delší starty

Příspěvek od Sedlo01 »

Kupoval jsem ho přímo ve VW asi za 230,- to gumový. Ale bacha jsou dva typy ještě jedno plechový
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Delší starty

Příspěvek od M@ty »

Ano jsou dva druhy. Ale třeba Mirek Sluka měl tandem nějaký atyp původně snad z Audi a to gum. těsnění mělo zcela jiný tvar. Ale to se tě snad netýká.

Něco pro tebe : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... %AD+tandem

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... %AD+tandem
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Jenzz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 31.01.2014 20:13

Re: Delší starty

Příspěvek od Jenzz »

Díky, mrknu na to.

Uživatelský avatar
martin.haf
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 20.04.2008 11:35
Bydliště: Znojmo, Vyškov

Re: Delší starty

Příspěvek od martin.haf »

Nazdar klubáci,

Mám úplně stejný problém, když mi auto stojí motorem nahoru, tak musím několikrát (dnes 11x) otočit klíčkem, aby se mi dočepovala nafta, pak auto chytne a jede, když je motorem dolů, tak chytne hned. Ještě nedávno mi mechanik měnil i to čidlo co je nahoře v palivovém filtru, jelikož díky tomu auto i v průběhu jízdy chcípalo.

Mám nové čerpadlo v nádrži (VDO), v příloze dávám co to vyhodilo za hodnoty, jelikož jinej mechanik si myslí, že to dává špatný tlaky, ale mě se to nezdá, když je nové. Jak jsem se dočetl, tak to může být způsobeno pouze nějakou netěsností, můžete mi poradit prosím, kam přesně se mám podívat.

Děkuji moc, už mě to stálo víc než bych chtěl :( Martin
Přílohy
tlak paliva start .gif
tlak paliva start 2.gif
detail vynechání čerpadla .gif

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: Delší starty

Příspěvek od trhac »

Buďto ti netěsní paliváč,nebo tandem nebo vstřiky.

Uživatelský avatar
petule007
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 10.11.2008 16:45
Bydliště: Liberec

Re: Delší starty

Příspěvek od petule007 »

já nedávno řešil teplé starty....potažmo padání nafty....už jsem byl připravanej na koupi tandemu nebo vstřiků

problém byl v paliváku :po zakoupeni dvou paliváků a dvou ventilků .....ten jeden jsem koupil přímo ve VW za
přijatelných 540kč.....samo že protejkal a netěsnil

jsem v zoufalosti demontoval čerpadlo z nádrže odsál všechnu naftu profouknul trubky hadrem vypucoval nádrž
na vrakáči koupil třetí ventilek 100kč vše poskládal dal vervu aditiva....a hle nic vše funguje jak má

dokonce mě jeden prodejce řekl že ventilek má za blabla 250kč, ale neprodá mě ho .....
od ledna prodal šest kousků a všechny na pikaču.....že ho ty reklamace serou a stáhne to z prodejny

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: Delší starty

Příspěvek od trhac »

Aha tak to je supr.ventilek sem řešil akorát jednou protože byl prasklej.jinak na něm jen měním gumky.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“