Prosba o radu

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
zabkaz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 08.10.2007 10:21
Bydliště: Praha

Prosba o radu

Příspěvek od zabkaz »

Ahoj, prosím o radu. Mám passat B5, 81kw AFN, rok výroby 98. Dovoz Německo, 2 roky nejezdilo. Dávali tam chip motoru a nepovedlo se jim to a padalo to do nouzového režimu (předvstřik nastavili na 20°), je to vrácený na 4° a vyměněná ŘJ. Auto od 3000 ot. vůbec netáhne. Vyměnil jsem váhu vzduchu, vyčistil a rozchodil turbo, snímač tlaku v sacím potrubí, ventil N75, zkontroloval všechny podtlaky, vývěvu a stejně to nejede. Přikládám log skupiny 3, 10, 11
Za každou radu děkuju. Díky
Graf log B5 81kw.jpg
Tabulka log B5 81kw.jpg

george40
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 08.07.2013 12:04

Re: Prosba o radu

Příspěvek od george40 »

váha ti dává málo....takže je možnost několika variant proč:
1. špatná váha (nevím jestli jsi dal novou, nebo jetou)
2. Zanešený filtr nasávaného vzduchu
3. Netěsnost na sání za váhou ( vzduch si turbo cucne mimo váhu)
4. Netěsnost na EGR - pouští ti tam spaliny a turbo nemusí tolik tlačit, takže tam jde míň čerstvého vzduchu přes váhu
5. Ojetá vačka nebo hydroštely - neotevřou se na plno sací ventily a motor spotřebuje míň vzduchu
6. Zacpané sací parohy bordelem z EGRu - malá průchodnost vzduchu

no nejdřív zkontroluj filtr v boxu, pak hadici na sací straně turba jestli nemá někde díru, pak EGR - rozebrat a zaslepit a podívej se jak to vypadá za ním (jestli tam není 2cm nánosu na potrubí, pak bych zkusil místo váhy diodu. To ostatní (ojetá vačka + hydroštely) je na sundání krytu hlavy a případné měření osciloskopem při startu ( tlaky na válcích můžou být OK - tím se na to nedá přijít).
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR OFF---

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosba o radu

Příspěvek od majkl1 »

Udělej pořádnej log (od startu až po shcípnutí s rozjezdem do kopce na trojku až po 4500ot./min.), ulož ho jako soubor (*.scv) a někam ho nahraj (uloz.to apod.) a dej sem odkaz.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“