Ahoj, prosím o radu. Mám passat B5, 81kw AFN, rok výroby 98. Dovoz Německo, 2 roky nejezdilo. Dávali tam chip motoru a nepovedlo se jim to a padalo to do nouzového režimu (předvstřik nastavili na 20°), je to vrácený na 4° a vyměněná ŘJ. Auto od 3000 ot. vůbec netáhne. Vyměnil jsem váhu vzduchu, vyčistil a rozchodil turbo, snímač tlaku v sacím potrubí, ventil N75, zkontroloval všechny podtlaky, vývěvu a stejně to nejede. Přikládám log skupiny 3, 10, 11
Za každou radu děkuju. Díky
Prosba o radu
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 08.07.2013 12:04
Re: Prosba o radu
váha ti dává málo....takže je možnost několika variant proč:
1. špatná váha (nevím jestli jsi dal novou, nebo jetou)
2. Zanešený filtr nasávaného vzduchu
3. Netěsnost na sání za váhou ( vzduch si turbo cucne mimo váhu)
4. Netěsnost na EGR - pouští ti tam spaliny a turbo nemusí tolik tlačit, takže tam jde míň čerstvého vzduchu přes váhu
5. Ojetá vačka nebo hydroštely - neotevřou se na plno sací ventily a motor spotřebuje míň vzduchu
6. Zacpané sací parohy bordelem z EGRu - malá průchodnost vzduchu
no nejdřív zkontroluj filtr v boxu, pak hadici na sací straně turba jestli nemá někde díru, pak EGR - rozebrat a zaslepit a podívej se jak to vypadá za ním (jestli tam není 2cm nánosu na potrubí, pak bych zkusil místo váhy diodu. To ostatní (ojetá vačka + hydroštely) je na sundání krytu hlavy a případné měření osciloskopem při startu ( tlaky na válcích můžou být OK - tím se na to nedá přijít).
1. špatná váha (nevím jestli jsi dal novou, nebo jetou)
2. Zanešený filtr nasávaného vzduchu
3. Netěsnost na sání za váhou ( vzduch si turbo cucne mimo váhu)
4. Netěsnost na EGR - pouští ti tam spaliny a turbo nemusí tolik tlačit, takže tam jde míň čerstvého vzduchu přes váhu
5. Ojetá vačka nebo hydroštely - neotevřou se na plno sací ventily a motor spotřebuje míň vzduchu
6. Zacpané sací parohy bordelem z EGRu - malá průchodnost vzduchu
no nejdřív zkontroluj filtr v boxu, pak hadici na sací straně turba jestli nemá někde díru, pak EGR - rozebrat a zaslepit a podívej se jak to vypadá za ním (jestli tam není 2cm nánosu na potrubí, pak bych zkusil místo váhy diodu. To ostatní (ojetá vačka + hydroštely) je na sundání krytu hlavy a případné měření osciloskopem při startu ( tlaky na válcích můžou být OK - tím se na to nedá přijít).
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR OFF---
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Prosba o radu
Udělej pořádnej log (od startu až po shcípnutí s rozjezdem do kopce na trojku až po 4500ot./min.), ulož ho jako soubor (*.scv) a někam ho nahraj (uloz.to apod.) a dej sem odkaz.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)