Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prosba o radu
PříspěvekNapsal: 27.05.2015 22:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2007

Příspěvky:

20

Bydliště:

Praha

Ahoj, prosím o radu. Mám passat B5, 81kw AFN, rok výroby 98. Dovoz Německo, 2 roky nejezdilo. Dávali tam chip motoru a nepovedlo se jim to a padalo to do nouzového režimu (předvstřik nastavili na 20°), je to vrácený na 4° a vyměněná ŘJ. Auto od 3000 ot. vůbec netáhne. Vyměnil jsem váhu vzduchu, vyčistil a rozchodil turbo, snímač tlaku v sacím potrubí, ventil N75, zkontroloval všechny podtlaky, vývěvu a stejně to nejede. Přikládám log skupiny 3, 10, 11
Za každou radu děkuju. Díky
Příloha:
Graf log B5 81kw.jpg
Graf log B5 81kw.jpg (48.84 KiB) Zobrazeno 220 krát

Příloha:
Tabulka log B5 81kw.jpg
Tabulka log B5 81kw.jpg (360.07 KiB) Zobrazeno 220 krát



Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba o radu
PříspěvekNapsal: 28.05.2015 08:05 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.07.2013

Příspěvky:

33

váha ti dává málo....takže je možnost několika variant proč:
1. špatná váha (nevím jestli jsi dal novou, nebo jetou)
2. Zanešený filtr nasávaného vzduchu
3. Netěsnost na sání za váhou ( vzduch si turbo cucne mimo váhu)
4. Netěsnost na EGR - pouští ti tam spaliny a turbo nemusí tolik tlačit, takže tam jde míň čerstvého vzduchu přes váhu
5. Ojetá vačka nebo hydroštely - neotevřou se na plno sací ventily a motor spotřebuje míň vzduchu
6. Zacpané sací parohy bordelem z EGRu - malá průchodnost vzduchu

no nejdřív zkontroluj filtr v boxu, pak hadici na sací straně turba jestli nemá někde díru, pak EGR - rozebrat a zaslepit a podívej se jak to vypadá za ním (jestli tam není 2cm nánosu na potrubí, pak bych zkusil místo váhy diodu. To ostatní (ojetá vačka + hydroštely) je na sundání krytu hlavy a případné měření osciloskopem při startu ( tlaky na válcích můžou být OK - tím se na to nedá přijít).

_________________
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR OFF---


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba o radu
PříspěvekNapsal: 28.05.2015 19:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9501

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Udělej pořádnej log (od startu až po shcípnutí s rozjezdem do kopce na trojku až po 4500ot./min.), ulož ho jako soubor (*.scv) a někam ho nahraj (uloz.to apod.) a dej sem odkaz.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group