Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Lehký pokles výkonu na trojku
PříspěvekNapsal: 07.08.2015 12:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.08.2010

Příspěvky:

307

Bydliště:

Vysočina

ta membrána bude ještě na pružině, že? to je to, co nemůžu přetlačit...

_________________
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw

Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehký pokles výkonu na trojku
PříspěvekNapsal: 07.08.2015 12:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Ano. Je dost silná. Musí to jít dost ztuha, pokud si nepomůžeš podtlakem, ale i tak to musí jít v celém rozsahu, což je cca 8-10mm. Nejlépe je to vidět, když je turbo venku. Dole na těle turba, kde je přidělané táhlo, jsou dorazy. Podle nich by ses mohl orientovat a zjistit, zda ti chodí regulace v celém rozsahu. Na volnoběh musí být v jedné krajní poloze a při vytažení podtlakové hadičky od membrány v druhé maximální poloze.
Vše ještě za předpokladu, že ti těsní podtlaková soustava, že je v pořádku N75 a že ti vývěva dává dostatečný podtlak.
Jo a dvakrát jsem se už setkal s tím, že nebyla průchozí hadička od N75 k filtrboxu (atm. tlak na jedné straně membrány). Tím se pochopitelně značně sníží rozsah pohyblivosti membrány.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehký pokles výkonu na trojku
PříspěvekNapsal: 07.08.2015 13:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.08.2010

Příspěvky:

307

Bydliště:

Vysočina

Podtlakový hadičky jsem všechny měnil, rozdvojky zkontroloval. Ventily jsem měl půjčený na výměnu a nic. Zkusím tohle všechno příště až dojedu, teď už ani není chuť v těch vedrech.

Jen ještě dám malej tip. Včera jsem ještě zkusil vyfoukat katalyzátor a to bylo docela znát. Vylítala z něj hromada sazí, ještě jsem ho plamenem trochu "vypálil" a hned je takovej silnější náběh, ale pořád to není ono... Jen ten katík vyndat je očistec. Připečený šrouby na spoji byl oříšek, jedna malá ráčna vzala za svý, ale malou flexou se tam dá dobře manipulovat :) Jo a ještě jsem si pořádně vyhrál s předvstřikem. Auto je živý jak prase, ale jen od cca 2000ot.

_________________
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw

Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group