Zdravím,
vlastním VW PASSAT B5 VARIANT - 85kw PD r.v. 2000.
Bohužel přibližně od zimy mám problémy s padáním nafty nejspíše.
Pokud nechám auto čumákem i v mírném kopci, tak přibližně za 6 hodin nemohu nastartovat (kolikrát auto na vteřinu chytne a pak se udusí, poté chytne přibližně po 6x a trošku zahulí - nespálená nafta asi). Pokud vozidlo nechám v kopci čumákem dolů, tak vůz krásně chytne i druhý den na první točení. Jakmile auto nastartuju, tak i když bych ho chcípl, tak už chytne na cvrnk.
Občas se mi stane, když se auto zahřeje, že vibruje, když stojím na neutrál někde v koloně například.
Nedávno jsem měnil všechny filtry (olejový, naftový, pilový, ...).
Auto krásně brzdí a výkonově také jede dobře.
Nevíte někdo, jak přijít na to, co to dělá ?
VW PASSAT B5 - 85kw PD, špatné starty
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07.01.2015 20:47
-
- Profík
- Příspěvky: 995
- Registrován: 09.01.2011 21:41
Re: VW PASSAT B5 - 85kw PD, špatné starty
Gumičky na vstřikách nebo tandem.podobných témat je tady jak když nasere
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07.01.2015 20:47
Re: VW PASSAT B5 - 85kw PD, špatné starty
Nějaká metoda, jak zjistit co z těchto dvou variant to je ?
Nechce se mi zbytečně vyhazovat peníze za jiné tandemové čerpadlo, abych nakonec zjistil, že to tím vůbec není, nemluvě o špatném přístupu k němu.
Nechce se mi zbytečně vyhazovat peníze za jiné tandemové čerpadlo, abych nakonec zjistil, že to tím vůbec není, nemluvě o špatném přístupu k němu.
-
- Profík
- Příspěvky: 995
- Registrován: 09.01.2011 21:41
Re: VW PASSAT B5 - 85kw PD, špatné starty
Do vstřiků na pd hrabu až uplně nakonec protože stejně zjistíš že máš vymačkanou hlavu a nový gumky tomu nadlouho nepomůžou.jestli se cítíš na gumky tak vytahni vstřiky a vyměň je.gumičky sou určo levnější než tandem