VAG, kontrola logu

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
B_Jirka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 122
Registrován: 10.11.2013 23:41
Bydliště: Ostrava

VAG, kontrola logu

Příspěvek od B_Jirka »

Ahoj kluci.
Konečně mi dorazil kabel na VAG, tak jsem si pročetl pár návodu na dieselpower (konkrétně jsem postupoval dle tohoto : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825" onclick="window.open(this.href);return false; ) a utíkal to vyzkoušet. Můžete mi na to někdo mrknout a případně říct názor? Jestli je váha vzduchu KO, nebo turbo?

Do nouzáku nepadá, ale při jízdě do kopce s plynem na podlahu turbo v jeden moment jakoby na vteřinu vypne a potom hned zase začne táhnout. Stalo se mi to i teď při logování. Oba testy jsem prováděl při jízdě do kopce a se zařazenou trojkou, před sešlápnutím plynu jsem jen spustil start logu.

Díky moc.

Logy jsou přiloženy v RAR archivu. Screenshoty z VAGU jsou při volnoběhu. Řeším i vyšší spotřebu (kolem 6,5l, tak hledám souvislosti... :roll: )
Přílohy
VAG.jpg
VAG2.jpg
LOGS.rar
(1.61 KiB) Staženo 111 x
Octavia III Combi Style 1.6 TDI 2019

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od majkl1 »

Oboje je nic moc. Váha nad 3000 mrtvá a turbo mizerně reguluje, proto ty výpadky. Máš tam několik plusových i mínusových peaků. Rozhýbej regulaci, vyměň váhu a mělo by to být o chlup lepší.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
B_Jirka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 122
Registrován: 10.11.2013 23:41
Bydliště: Ostrava

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od B_Jirka »

Díky moc. Na vyčištění turba, respektive regulace se chystám, už jsem našel nějaké videonávody, tak snad to turbo z auta bez problémů vytáhnu ven. Je tam pak třeba měnit nějaké těsnění u té příruby k výfuku atd?

S tou váhou jsi mě mě moc nepotěšil, ale co se dá dělat :-) Objednám novou. Ještě vyměním podtlakové hadičky, jsou tam původní. Možná to tam někde profukuje..
Octavia III Combi Style 1.6 TDI 2019

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od trhac »

Těsnění tam můžeš nechat starý pokud nebude viditelně poničený.Váhu kup určitě origo bosch nebo pierburg.Záleží kterou máš

Riddick
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 28.01.2011 19:06
Bydliště: Sedliště

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od Riddick »

Muzete mi na to mrknout prosím?
http://uloz.to/xVyRi93E/vag-rar

To prvni je na 3 na podlaze do kopce a to druhe normalne po rovince na 3 na podlaze a pak 4. Dik moc
Passat Variant B5 1.9tdi 81kw AFN r.v.98
Ford Focus 1.8 TDDI 66kw combi - naštěstí :(
Ford Mondeo 2.0 TDDI 85kw r.v.00 - :(
Seat Toledo 1,9TDi 81kW r.v.99 - :(
Hyundai Lantra 1.5GLSi94 - :(

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od majkl1 »

Turbo OK, váha už zažila lepší časy :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Riddick
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 28.01.2011 19:06
Bydliště: Sedliště

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od Riddick »

Dik. To jsem si myslel, jak jsem ty hodnoty videl. Je zrala na vymenu nebo to neni zase tak strasne?
Passat Variant B5 1.9tdi 81kw AFN r.v.98
Ford Focus 1.8 TDDI 66kw combi - naštěstí :(
Ford Mondeo 2.0 TDDI 85kw r.v.00 - :(
Seat Toledo 1,9TDi 81kW r.v.99 - :(
Hyundai Lantra 1.5GLSi94 - :(

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od majkl1 »

To je na tobě. Na funkci rostlináře to vliv nemá, ale snižuje se krapet výkon. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od majrek001 »

Prosím mrkněte mi někdo na logy motor je AVF 2003. https://uloz.to/xbzEDtY2/log-rar

závada je následující - po staní cca 2 hodiny je jedno jestli je auto teplé nebo studené - při zešlápnutí podlahy auto přestane úplně jet (né že bych to za studena trestal, ale toto není normální) a když jede do kopce tak to i zdechne - dělá to tak první 4 minuty po startu pak už se to chová normálně log to je 1po stání.xls - co jsem již vypozoroval když se vytočí jednička cca na 2500ot tak to neudělá a dvojka normálně táhne, ale když se přeřadí před 2000ot tak to přestane táhnout jak kdybych pustil plyn dle logu, ale dává celou dobu 100% a někdy když to netáhne tak stačí pustit plyn a znovu ho zešlápnout a jede jak má..

co už jsem měnil a zkoušel jiný: tandem je nový, hadičky podtlaku taky (když sundám hadičku z baňky tak je slyšet, že tam podtlak je), napružoval jsem piny na v konektorech vstříku, rozvody jsou přesně na 0°, měnil jsem čidlo teploty nafty (ukazuje zhruba teplotu stejnou jako voda, ale ještě zkusím zkouknout kabely jelikož je už někdo opravoval a může být prohozená polarita což by nemělo vadit), regulace na turbu jde lehze (vůle minimální) , zkoušel prohodit N75 s ventilem na ovládání EGR(změna žádná), zkoušel jsem jinou váhu (změna žádná možná nepatrně to lépe jelo), vůle na vstřikách jsou seřízeny hodnoty jsou do 0,4, vačka vypadá dobře není ještě ojetá (filtry a rozvody je vše nové to ani nevypisuji to je automatické), egr ventil zaslepený.

co by to mohlo být dle mě:
ještě mě napadá zkusit jiný plynový pedál, ale to asi nebude ono - někde jsem na netu narazil, že jednotky motoru EDC 15 měli některé promlém s napájením plynového pedálu a možná zvonek na turbu jestli se někdy nesekne nebo není nějaká horší membrána, ale po startu je vidět jak se táhlo pohne - do nouzáku to nepadá a poslední varianta ještě čidlo teploty, ale oba okruhy ukazují stejně.



a pak druhý po cca 7 minutách jízdy už na trojku do kopce kde trochu nestíhá foukat turbo do 2000ot ale jinak tam nevidím nic špatného
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od majkl1 »

Váha ti dává ještě méně, než málo :wink: Buď bude vadná nebo kabeláž :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od majrek001 »

díky za postřeh vyzkouším jinou a proměřím kabeláž..

ale na tom druhým logu už dává dost ne?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od majkl1 »

Ano, tam je to v cajku. Tohle je přesně ten typ chyby, která se blbě hledá - když to zrovna funguje. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od majrek001 »

mohla by to asi teoreticky i dělat chcípací klapka kdyby se neotevřela, že? nebo kdyby blbnul ten ventil na ovládání a přivřel ji. no zkusím zapůjčit jiný

ta se nějak zavírá nebo otvírá za jízdy nebo jen oteře při startu a zavře při zedchnutí ?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od majkl1 »

Tak teoreticky by to zavřená chcípklapka taky mohla dělat.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
AlesK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 256
Registrován: 24.07.2010 14:39
Bydliště: Teplicko

Re: VAG, kontrola logu

Příspěvek od AlesK »

Prosím mohl by mě někdo zkouknout log.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 1#p3218571" onclick="window.open(this.href);return false;
dík

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“