VAG, kontrola logu
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- B_Jirka
- Řidič
- Příspěvky: 122
- Registrován: 10.11.2013 23:41
- Bydliště: Ostrava
VAG, kontrola logu
Ahoj kluci.
Konečně mi dorazil kabel na VAG, tak jsem si pročetl pár návodu na dieselpower (konkrétně jsem postupoval dle tohoto : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825" onclick="window.open(this.href);return false; ) a utíkal to vyzkoušet. Můžete mi na to někdo mrknout a případně říct názor? Jestli je váha vzduchu KO, nebo turbo?
Do nouzáku nepadá, ale při jízdě do kopce s plynem na podlahu turbo v jeden moment jakoby na vteřinu vypne a potom hned zase začne táhnout. Stalo se mi to i teď při logování. Oba testy jsem prováděl při jízdě do kopce a se zařazenou trojkou, před sešlápnutím plynu jsem jen spustil start logu.
Díky moc.
Logy jsou přiloženy v RAR archivu. Screenshoty z VAGU jsou při volnoběhu. Řeším i vyšší spotřebu (kolem 6,5l, tak hledám souvislosti... )
Konečně mi dorazil kabel na VAG, tak jsem si pročetl pár návodu na dieselpower (konkrétně jsem postupoval dle tohoto : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825" onclick="window.open(this.href);return false; ) a utíkal to vyzkoušet. Můžete mi na to někdo mrknout a případně říct názor? Jestli je váha vzduchu KO, nebo turbo?
Do nouzáku nepadá, ale při jízdě do kopce s plynem na podlahu turbo v jeden moment jakoby na vteřinu vypne a potom hned zase začne táhnout. Stalo se mi to i teď při logování. Oba testy jsem prováděl při jízdě do kopce a se zařazenou trojkou, před sešlápnutím plynu jsem jen spustil start logu.
Díky moc.
Logy jsou přiloženy v RAR archivu. Screenshoty z VAGU jsou při volnoběhu. Řeším i vyšší spotřebu (kolem 6,5l, tak hledám souvislosti... )
- Přílohy
-
- LOGS.rar
- (1.61 KiB) Staženo 111 x
Octavia III Combi Style 1.6 TDI 2019
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: VAG, kontrola logu
Oboje je nic moc. Váha nad 3000 mrtvá a turbo mizerně reguluje, proto ty výpadky. Máš tam několik plusových i mínusových peaků. Rozhýbej regulaci, vyměň váhu a mělo by to být o chlup lepší.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- B_Jirka
- Řidič
- Příspěvky: 122
- Registrován: 10.11.2013 23:41
- Bydliště: Ostrava
Re: VAG, kontrola logu
Díky moc. Na vyčištění turba, respektive regulace se chystám, už jsem našel nějaké videonávody, tak snad to turbo z auta bez problémů vytáhnu ven. Je tam pak třeba měnit nějaké těsnění u té příruby k výfuku atd?
S tou váhou jsi mě mě moc nepotěšil, ale co se dá dělat Objednám novou. Ještě vyměním podtlakové hadičky, jsou tam původní. Možná to tam někde profukuje..
S tou váhou jsi mě mě moc nepotěšil, ale co se dá dělat Objednám novou. Ještě vyměním podtlakové hadičky, jsou tam původní. Možná to tam někde profukuje..
Octavia III Combi Style 1.6 TDI 2019
-
- Profík
- Příspěvky: 995
- Registrován: 09.01.2011 21:41
Re: VAG, kontrola logu
Těsnění tam můžeš nechat starý pokud nebude viditelně poničený.Váhu kup určitě origo bosch nebo pierburg.Záleží kterou máš
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 28.01.2011 19:06
- Bydliště: Sedliště
Re: VAG, kontrola logu
Muzete mi na to mrknout prosím?
http://uloz.to/xVyRi93E/vag-rar
To prvni je na 3 na podlaze do kopce a to druhe normalne po rovince na 3 na podlaze a pak 4. Dik moc
http://uloz.to/xVyRi93E/vag-rar
To prvni je na 3 na podlaze do kopce a to druhe normalne po rovince na 3 na podlaze a pak 4. Dik moc
Passat Variant B5 1.9tdi 81kw AFN r.v.98
Ford Focus 1.8 TDDI 66kw combi - naštěstí
Ford Mondeo 2.0 TDDI 85kw r.v.00 -
Seat Toledo 1,9TDi 81kW r.v.99 -
Hyundai Lantra 1.5GLSi94 -
Ford Focus 1.8 TDDI 66kw combi - naštěstí
Ford Mondeo 2.0 TDDI 85kw r.v.00 -
Seat Toledo 1,9TDi 81kW r.v.99 -
Hyundai Lantra 1.5GLSi94 -
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: VAG, kontrola logu
Turbo OK, váha už zažila lepší časy
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 28.01.2011 19:06
- Bydliště: Sedliště
Re: VAG, kontrola logu
Dik. To jsem si myslel, jak jsem ty hodnoty videl. Je zrala na vymenu nebo to neni zase tak strasne?
Passat Variant B5 1.9tdi 81kw AFN r.v.98
Ford Focus 1.8 TDDI 66kw combi - naštěstí
Ford Mondeo 2.0 TDDI 85kw r.v.00 -
Seat Toledo 1,9TDi 81kW r.v.99 -
Hyundai Lantra 1.5GLSi94 -
Ford Focus 1.8 TDDI 66kw combi - naštěstí
Ford Mondeo 2.0 TDDI 85kw r.v.00 -
Seat Toledo 1,9TDi 81kW r.v.99 -
Hyundai Lantra 1.5GLSi94 -
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: VAG, kontrola logu
To je na tobě. Na funkci rostlináře to vliv nemá, ale snižuje se krapet výkon.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: VAG, kontrola logu
Prosím mrkněte mi někdo na logy motor je AVF 2003. https://uloz.to/xbzEDtY2/log-rar
závada je následující - po staní cca 2 hodiny je jedno jestli je auto teplé nebo studené - při zešlápnutí podlahy auto přestane úplně jet (né že bych to za studena trestal, ale toto není normální) a když jede do kopce tak to i zdechne - dělá to tak první 4 minuty po startu pak už se to chová normálně log to je 1po stání.xls - co jsem již vypozoroval když se vytočí jednička cca na 2500ot tak to neudělá a dvojka normálně táhne, ale když se přeřadí před 2000ot tak to přestane táhnout jak kdybych pustil plyn dle logu, ale dává celou dobu 100% a někdy když to netáhne tak stačí pustit plyn a znovu ho zešlápnout a jede jak má..
co už jsem měnil a zkoušel jiný: tandem je nový, hadičky podtlaku taky (když sundám hadičku z baňky tak je slyšet, že tam podtlak je), napružoval jsem piny na v konektorech vstříku, rozvody jsou přesně na 0°, měnil jsem čidlo teploty nafty (ukazuje zhruba teplotu stejnou jako voda, ale ještě zkusím zkouknout kabely jelikož je už někdo opravoval a může být prohozená polarita což by nemělo vadit), regulace na turbu jde lehze (vůle minimální) , zkoušel prohodit N75 s ventilem na ovládání EGR(změna žádná), zkoušel jsem jinou váhu (změna žádná možná nepatrně to lépe jelo), vůle na vstřikách jsou seřízeny hodnoty jsou do 0,4, vačka vypadá dobře není ještě ojetá (filtry a rozvody je vše nové to ani nevypisuji to je automatické), egr ventil zaslepený.
co by to mohlo být dle mě:
ještě mě napadá zkusit jiný plynový pedál, ale to asi nebude ono - někde jsem na netu narazil, že jednotky motoru EDC 15 měli některé promlém s napájením plynového pedálu a možná zvonek na turbu jestli se někdy nesekne nebo není nějaká horší membrána, ale po startu je vidět jak se táhlo pohne - do nouzáku to nepadá a poslední varianta ještě čidlo teploty, ale oba okruhy ukazují stejně.
a pak druhý po cca 7 minutách jízdy už na trojku do kopce kde trochu nestíhá foukat turbo do 2000ot ale jinak tam nevidím nic špatného
závada je následující - po staní cca 2 hodiny je jedno jestli je auto teplé nebo studené - při zešlápnutí podlahy auto přestane úplně jet (né že bych to za studena trestal, ale toto není normální) a když jede do kopce tak to i zdechne - dělá to tak první 4 minuty po startu pak už se to chová normálně log to je 1po stání.xls - co jsem již vypozoroval když se vytočí jednička cca na 2500ot tak to neudělá a dvojka normálně táhne, ale když se přeřadí před 2000ot tak to přestane táhnout jak kdybych pustil plyn dle logu, ale dává celou dobu 100% a někdy když to netáhne tak stačí pustit plyn a znovu ho zešlápnout a jede jak má..
co už jsem měnil a zkoušel jiný: tandem je nový, hadičky podtlaku taky (když sundám hadičku z baňky tak je slyšet, že tam podtlak je), napružoval jsem piny na v konektorech vstříku, rozvody jsou přesně na 0°, měnil jsem čidlo teploty nafty (ukazuje zhruba teplotu stejnou jako voda, ale ještě zkusím zkouknout kabely jelikož je už někdo opravoval a může být prohozená polarita což by nemělo vadit), regulace na turbu jde lehze (vůle minimální) , zkoušel prohodit N75 s ventilem na ovládání EGR(změna žádná), zkoušel jsem jinou váhu (změna žádná možná nepatrně to lépe jelo), vůle na vstřikách jsou seřízeny hodnoty jsou do 0,4, vačka vypadá dobře není ještě ojetá (filtry a rozvody je vše nové to ani nevypisuji to je automatické), egr ventil zaslepený.
co by to mohlo být dle mě:
ještě mě napadá zkusit jiný plynový pedál, ale to asi nebude ono - někde jsem na netu narazil, že jednotky motoru EDC 15 měli některé promlém s napájením plynového pedálu a možná zvonek na turbu jestli se někdy nesekne nebo není nějaká horší membrána, ale po startu je vidět jak se táhlo pohne - do nouzáku to nepadá a poslední varianta ještě čidlo teploty, ale oba okruhy ukazují stejně.
a pak druhý po cca 7 minutách jízdy už na trojku do kopce kde trochu nestíhá foukat turbo do 2000ot ale jinak tam nevidím nic špatného
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: VAG, kontrola logu
Váha ti dává ještě méně, než málo Buď bude vadná nebo kabeláž
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: VAG, kontrola logu
díky za postřeh vyzkouším jinou a proměřím kabeláž..
ale na tom druhým logu už dává dost ne?
ale na tom druhým logu už dává dost ne?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: VAG, kontrola logu
Ano, tam je to v cajku. Tohle je přesně ten typ chyby, která se blbě hledá - když to zrovna funguje.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: VAG, kontrola logu
mohla by to asi teoreticky i dělat chcípací klapka kdyby se neotevřela, že? nebo kdyby blbnul ten ventil na ovládání a přivřel ji. no zkusím zapůjčit jiný
ta se nějak zavírá nebo otvírá za jízdy nebo jen oteře při startu a zavře při zedchnutí ?
ta se nějak zavírá nebo otvírá za jízdy nebo jen oteře při startu a zavře při zedchnutí ?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: VAG, kontrola logu
Tak teoreticky by to zavřená chcípklapka taky mohla dělat.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- AlesK
- Jezdec
- Příspěvky: 256
- Registrován: 24.07.2010 14:39
- Bydliště: Teplicko
Re: VAG, kontrola logu
Prosím mohl by mě někdo zkouknout log.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 1#p3218571" onclick="window.open(this.href);return false;
dík
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 1#p3218571" onclick="window.open(this.href);return false;
dík