Zdravím,
chtěl bych poprosit, zda by se někdo mohl podívat na logy.
Mám B5, 2003, 1,9 TDi, 96kW, AVF. Motor mi začal padat do nouzáku, zjistil jsem prodřené podtlaky, opraveno. Chvíli klid a teď mi motor netáhne do cca 2200ot. Od 2200 ot. jede jak má, táhne fest. EGR zaslepen, N75 vyměněn, vyměněn palivový i vzd. filtr. Logy jsou zde:
https://uloz.to/!DxifXo8QFpxi/logs-zip" onclick="window.open(this.href);return false;
Po rovince od cca 1400ot plný až do skoro 4000ot.
A ješte jeden dotaz, po zaslepení EGR mi pořád svítí ikona motoru na palubce a vyskakuje hláška - emise do dílny. Když to Wagem vymažu, po pár kilometrech se to znovu objeví. Musí se to upravit v softu?
Moc díky.
VAG, kontrola logu
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: VAG, kontrola logu
Podle mne se ti vůbec nehýbou lopatky turba - po nastartování nevyjede táhlo nahoru
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12.03.2017 15:34
Re: VAG, kontrola logu
Nekontroloval jsem to, teď jsem pracovně mimo, ale o víkendu na to kouknu. Moc díky.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12.03.2017 15:34
Re: VAG, kontrola logu
Tak jsem dopadl dle předpokladu - neúspěch. Zůstal jsem viset na dvou maticích, co drží turbo zespod příruby. Jednu matici - zespod vlevo - jsem totálně doflákal majzlíkem, nepovolila. Na druhou - zespod vpravo - jsem už radši nechytal, snad se to povede příště. Stříkáno WD-40, silikonový olej, coca-cola. Není tam moc místa na běžný vercajk a klasické očko okamžitě strhává hrany. Bohužel jsem neměl nikoho s plamenem, tak jsem byl nucen to poskládat, protože polovička potřebovala auto. Ještě jsem tedy neměl povoleny imbusy na olej zespodu, ale ty, myslím, půjdou celkem dobře. Ovšem nevím, jak dostanu dolů tu zmasakrovanou matici, to bude zábava. Mám takovou malou minibrusku, tak snad by to šlo opatrně odbrousit.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22.07.2009 07:46
Re: VAG, kontrola logu
Dobrý den, chtěl bych poprosit o kontrolu LOGU. Popíšu můj problém. Pašík 3BG 96kW jede dobře, ale jen do cca 2700 ot. Pak přestane táhnout. Po znovu nastartování opět šlape. Jelikož mám 6-kvalt, tak s nízkýma otáčkama jsem schopen jet až 140/hod. V létě jsem udělal log viz https://uloz.to/!0qOh0Z9jRhuk/log-vw-passat-96kw-zip" onclick="window.open(this.href);return false;
N75 vyměněn. Děkuji
N75 vyměněn. Děkuji
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: VAG, kontrola logu
Lepší váha by měla tah vylepšit (i když rok staré logy nemají příliš vypovídající hodnotu)
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22.07.2009 07:46
Re: VAG, kontrola logu
Ahoj, já jezdím radši jiným autem a od té doby jsem najel max 1000km a byl jsem v tom, že je vadné turbo. Když padá do nouzáku. Motor nikdy nešel přes 3500 ot. Píská teda statečně. V pondělí vyměním váhu vzduchu. Díky za odpo.majkl1 píše:Lepší váha by měla tah vylepšit (i když rok staré logy nemají příliš vypovídající hodnotu)
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: VAG, kontrola logu
Po výměně váhy udělej nový log. Nikde není psáno, že turbo je 100%. Pouze z logu je patrné, že váha dává od 2600 málo. Turbo sice v jednom logu taky tu regulaci nepřehání, ale v druhém je zase celkem v pohodě.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)