Rozvody (má cenu měnit)

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Rozvody (má cenu měnit)

Příspěvek od M@ty »

Záleží za jakou cenu ti sehnal a nechal materiál. Jinak mi to přijde dost.

K hodnotě Vepře s PéDéčkem a s Torsenem : bohužel musím zklamat ale ceny zachovalých a vybavených kousků dávno překonaly novější generaci s Haldexem. Chvíli jsem pokukoval a chtěl sehnat ještě jedno auto s Torsenem - ať už rotačku nebo PD v B5/B5,5 nebo A4. Koukneš na pár střepů a začneš být nešťastnej. A i nějakých pobobných nástupců už moc není. Jsem smířenej že druhé auto bude benzínovej boxer...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Leon111
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 03.04.2012 09:25

Re: Rozvody (má cenu měnit)

Příspěvek od Leon111 »

Po výměně rozvodů jsem zaznamenal větší hlučnost mezi 1400-1800 otáčkami - jako kdyby tam něco drnčelo nebo vibrovalo - ale vizuálně není nic vidět co by se třepalo - nevíte co by to mohlo být a proč to před tím nedělalo - dá se s tím jezdit? abych neodrovnal něco jinýho - díky za názor (nebo jestli je tady nějaké jiné vlákno s tímto tématem tak prosím o nasměrování)

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Rozvody (má cenu měnit)

Příspěvek od majkl1 »

To může být hromada věcí. Začal bych kontrolou nastavení předního dorazu motoru.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Leon111
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 03.04.2012 09:25

Re: Rozvody (má cenu měnit)

Příspěvek od Leon111 »

Tak jsem to měl u dvou mechaniků potvrdili že tam někde něco vibruje nebo drnčí ale nic nenašli - překontrolovali nastavení dorazů, uchycení motoru, všechny plastové díly, uchycení všech agregátů na motoru a nikde nic - prý s tím mám jezdit a jestli by se hladina hluku zvyšovala tak mám znovu přijet. Je pravda že už se jedná o starší auto se slušným nájezdem 320tis a vibrace motoru a všechny možné vůle jsou větší - ale je to divné - tak nevím budu jezdit a uvidíme - nebo někoho ještě něco napadá???

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“