Záleží za jakou cenu ti sehnal a nechal materiál. Jinak mi to přijde dost.
K hodnotě Vepře s PéDéčkem a s Torsenem : bohužel musím zklamat ale ceny zachovalých a vybavených kousků dávno překonaly novější generaci s Haldexem. Chvíli jsem pokukoval a chtěl sehnat ještě jedno auto s Torsenem - ať už rotačku nebo PD v B5/B5,5 nebo A4. Koukneš na pár střepů a začneš být nešťastnej. A i nějakých pobobných nástupců už moc není. Jsem smířenej že druhé auto bude benzínovej boxer...
Rozvody (má cenu měnit)
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Rozvody (má cenu měnit)
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 03.04.2012 09:25
Re: Rozvody (má cenu měnit)
Po výměně rozvodů jsem zaznamenal větší hlučnost mezi 1400-1800 otáčkami - jako kdyby tam něco drnčelo nebo vibrovalo - ale vizuálně není nic vidět co by se třepalo - nevíte co by to mohlo být a proč to před tím nedělalo - dá se s tím jezdit? abych neodrovnal něco jinýho - díky za názor (nebo jestli je tady nějaké jiné vlákno s tímto tématem tak prosím o nasměrování)
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Rozvody (má cenu měnit)
To může být hromada věcí. Začal bych kontrolou nastavení předního dorazu motoru.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 03.04.2012 09:25
Re: Rozvody (má cenu měnit)
Tak jsem to měl u dvou mechaniků potvrdili že tam někde něco vibruje nebo drnčí ale nic nenašli - překontrolovali nastavení dorazů, uchycení motoru, všechny plastové díly, uchycení všech agregátů na motoru a nikde nic - prý s tím mám jezdit a jestli by se hladina hluku zvyšovala tak mám znovu přijet. Je pravda že už se jedná o starší auto se slušným nájezdem 320tis a vibrace motoru a všechny možné vůle jsou větší - ale je to divné - tak nevím budu jezdit a uvidíme - nebo někoho ještě něco napadá???