Stránka 1 z 1

Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw

Napsal: 21.09.2015 19:43
od ktmartin
Ahoj, prosím někoho znalého o zkouknutí mého logu. Zdá se mi, že má pašík docela výkonovou díru v nižších otáčkách. Snad jsem to logoval dobře - byla to moje premiéra :) Logoval sem nejdřív skupinu 011 a pak 003, tak snad je to správně. Na 3 skoro od volnoběhu. Auto má čip od Mvoleska z chipfora (nevím, jestli to má na log nějaký vliv). Pokud jsou logy špatné, prosím o info co jsem udělal špatně a zítra udělám nové. Moc díííky.

Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw

Napsal: 21.09.2015 23:12
od george40
Ahoj,
- no tyhle samostatný logy jsou o ničem...chce to nalogovat tři skupiny najednou - udělej znova log a to skupin 1,3,11 nebo 3,10,11 na zahřátém motoru od rozjezdu až po 3 nebo 4 na plný plyn do táhlého kopečku (aspoň 10 vteřin na plný plyn - aspoň 4000 ot/min) a log ukončit až po zastavení auta. Z takového logu pak lze něco "vyčíst" .

Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw

Napsal: 23.09.2015 15:31
od ktmartin
Díky za info. Dnes to snad vyjde, tak večer sem hodím nový log. Děkuji.

Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw

Napsal: 03.10.2015 08:11
od ktmartin
Tak jsem se k tomu dostal až teď. Nakonec zase nevím, jestli jsem to udělal dobře. Logoval sem od rozjezdu po zastavení, ale 1 a 2ku jsem jenom tak lehtal a plnej sem dával až na trojku od nízkých otáček. Až pak mně napadlo, jestli sem neměl jet na plnej už od jedničky. Kdyžtak si dám ještě repete :) Tady jsou logy skupin 1, 3, 11 a 3, 10, 11.

Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw

Napsal: 05.10.2015 09:27
od george40
logy vypadají OK, váha váží celkem v normě jen turbo má trochu pomalejší nástup - to ale může klidně dělat pomalejší EGR ventil (nebo jeho ovládací ventil). Zkus zaslepit EGR záslepkou a udělej nový log z jízdy (nebo ho vyndej a vyščisti - zkontroluj jestli dovírá kuželka). A ještě dotaz - nehouká to turbo ?

Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw

Napsal: 05.10.2015 20:09
od ktmartin
Díky. Turbo nehouká. Je zánovní - má najeto cca 50 tkm a byla to funglovka, ne žádný repas. Včera sem vyměnil všecky podtlakové hadičky a čistil EGR. Byl téměř čistý. Záslepky mně dorazí v týdnu, takže zaslepím a znovu naloguju. Teď ještě řeším, že mám zřejmě vadnou vývěvu. Stačí 3x šlápnout na pedál a vyšlapu podtlak z posilovače. Ale to by snad nemělo mít na regulaci turba vliv...

Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw

Napsal: 06.10.2015 09:45
od george40
tak vadná vývěva má samozřejmě vliv i na turbo. Při volnoběhu má vývěva nejmenší otáčky= nejmenší podtlak, a při malém podtlaku nevytáhne regulaci turba na maximum a to se pak špatně nafukuje. Zkus, jestli nemáš na tandemu jen vyvyklaný náustek - ten stačí buď zalepit dvousložkovým lepidlem, nebo ho zpět zalisovat pomocí ořechu z gola sady (22-26 ...už si nepamatuju přesný rozměr) a kladiva. Jde to zalisovat celkem dobře a rychle - už jsem to dělal na několika autech ( i na svém) a zatím to drží.

Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw

Napsal: 06.10.2015 17:36
od ktmartin
george40: Já sem právě myslel, že na regulaci turba stačí málo, takže sem doufal, že když jde posilovač brzd alepsoň trochu, tak turbo to ureguluje... Náustek mám zalepený a vytahanou průchodku požární příčkou sem teď provizorně nahradil kusem hadice a beze změny. Taky sem měl v hadici a v průchodce docela dost oleje z motoru - asi se tam dostal přes vývěvu. Takže asi bude v háji. Takže ty když stojíš na volnoběh a šlapeš za sebou na brzdu, tak se podtlak z posilovače nevyšlape? Já při třetím šlápnutí mám pedál tvrdej. Mám prý schánět vývěvu Bosch (z Octavie II), ta by prý měla být většinou ok i starší.