Stránka 1 z 1
Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw
Napsal: 21.09.2015 19:43
od ktmartin
Ahoj, prosím někoho znalého o zkouknutí mého logu. Zdá se mi, že má pašík docela výkonovou díru v nižších otáčkách. Snad jsem to logoval dobře - byla to moje premiéra
Logoval sem nejdřív skupinu 011 a pak 003, tak snad je to správně. Na 3 skoro od volnoběhu. Auto má čip od Mvoleska z chipfora (nevím, jestli to má na log nějaký vliv). Pokud jsou logy špatné, prosím o info co jsem udělal špatně a zítra udělám nové. Moc díííky.
Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw
Napsal: 21.09.2015 23:12
od george40
Ahoj,
- no tyhle samostatný logy jsou o ničem...chce to nalogovat tři skupiny najednou - udělej znova log a to skupin 1,3,11 nebo 3,10,11 na zahřátém motoru od rozjezdu až po 3 nebo 4 na plný plyn do táhlého kopečku (aspoň 10 vteřin na plný plyn - aspoň 4000 ot/min) a log ukončit až po zastavení auta. Z takového logu pak lze něco "vyčíst" .
Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw
Napsal: 23.09.2015 15:31
od ktmartin
Díky za info. Dnes to snad vyjde, tak večer sem hodím nový log. Děkuji.
Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw
Napsal: 03.10.2015 08:11
od ktmartin
Tak jsem se k tomu dostal až teď. Nakonec zase nevím, jestli jsem to udělal dobře. Logoval sem od rozjezdu po zastavení, ale 1 a 2ku jsem jenom tak lehtal a plnej sem dával až na trojku od nízkých otáček. Až pak mně napadlo, jestli sem neměl jet na plnej už od jedničky. Kdyžtak si dám ještě repete
Tady jsou logy skupin 1, 3, 11 a 3, 10, 11.
Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw
Napsal: 05.10.2015 09:27
od george40
logy vypadají OK, váha váží celkem v normě jen turbo má trochu pomalejší nástup - to ale může klidně dělat pomalejší EGR ventil (nebo jeho ovládací ventil). Zkus zaslepit EGR záslepkou a udělej nový log z jízdy (nebo ho vyndej a vyščisti - zkontroluj jestli dovírá kuželka). A ještě dotaz - nehouká to turbo ?
Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw
Napsal: 05.10.2015 20:09
od ktmartin
Díky. Turbo nehouká. Je zánovní - má najeto cca 50 tkm a byla to funglovka, ne žádný repas. Včera sem vyměnil všecky podtlakové hadičky a čistil EGR. Byl téměř čistý. Záslepky mně dorazí v týdnu, takže zaslepím a znovu naloguju. Teď ještě řeším, že mám zřejmě vadnou vývěvu. Stačí 3x šlápnout na pedál a vyšlapu podtlak z posilovače. Ale to by snad nemělo mít na regulaci turba vliv...
Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw
Napsal: 06.10.2015 09:45
od george40
tak vadná vývěva má samozřejmě vliv i na turbo. Při volnoběhu má vývěva nejmenší otáčky= nejmenší podtlak, a při malém podtlaku nevytáhne regulaci turba na maximum a to se pak špatně nafukuje. Zkus, jestli nemáš na tandemu jen vyvyklaný náustek - ten stačí buď zalepit dvousložkovým lepidlem, nebo ho zpět zalisovat pomocí ořechu z gola sady (22-26 ...už si nepamatuju přesný rozměr) a kladiva. Jde to zalisovat celkem dobře a rychle - už jsem to dělal na několika autech ( i na svém) a zatím to drží.
Re: Prosím o přečtení logu 1,9 TDi 96 kw
Napsal: 06.10.2015 17:36
od ktmartin
george40: Já sem právě myslel, že na regulaci turba stačí málo, takže sem doufal, že když jde posilovač brzd alepsoň trochu, tak turbo to ureguluje... Náustek mám zalepený a vytahanou průchodku požární příčkou sem teď provizorně nahradil kusem hadice a beze změny. Taky sem měl v hadici a v průchodce docela dost oleje z motoru - asi se tam dostal přes vývěvu. Takže asi bude v háji. Takže ty když stojíš na volnoběh a šlapeš za sebou na brzdu, tak se podtlak z posilovače nevyšlape? Já při třetím šlápnutí mám pedál tvrdej. Mám prý schánět vývěvu Bosch (z Octavie II), ta by prý měla být většinou ok i starší.