Stránka 1 z 1

Passat 2.0 TDi BGW 100KW cuka - nouzak

Napsal: 09.11.2015 12:57
od trafo
Ahoj, koupil sem Passata RV. 2004, 2.0 TDI 100KW.
Hned po 14 dnech co jsem ho koupil, tak zacal rvat filtr DPF, tak sem ho nechal odpojit a vykuchat
odbornou firmou.
Od te doby to jezdilo chvili normalne, a cca po mesici to auto skube v nizkych otackach, kdyz se
za nej vezme tak pada do nouzaku, jednou jel i na 3 valce.

Pokud se vypne a zapne zapalovani, tak to zase naskoci a jede normalne.

- naftovy filtr vymeneny
- regulace turba vymenna (Měnič tlaku (turbodmychadlo) Pierburg)

Nic z toho nepomohlo, auto skube a pada no nouzaku stale.

Nevedel by nekdo co by to mohlo byt aby clovek nepovymenoval 8 veci
a delalo to stale dal?

Diagnostika nehlasi zadne chyby :(

Diky

Re: Passat 2.0 TDi BGW 100KW cuka - nouzak

Napsal: 10.11.2015 05:35
od amavet
nemusi hlasit . projed pres diag hodnoty vstriku . vsechny okolo nuly , od sebe rozdil ma 2 jednotky . takze kdyz ma prvni valec hodnoty 0,0mg/s , druhej muze mit -1mg/s a treti treba +1mg/s , ale i tak uz je to na hrane ...

Re: Passat 2.0 TDi BGW 100KW cuka - nouzak

Napsal: 17.11.2015 00:21
od trafo
Dneska to jelo jinam na diagnostiku a pan servis man mi po pul hodine rekl, ze mu VAG ukazal ze Turbo moc fouka a kuli tomu
to pada do nouzaku, od 160km a vic, ze lopatky zustavaji nahore ci co....Takze kdyby mel nekdo podobny problem tak muze hledat i tady.

Turbo musi ven.

Servus