Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zase dvouhmota?
PříspěvekNapsal: 03.01.2016 22:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2011

Příspěvky:

50

Ahoj, mam B5.5, 96kW, 6q, AVF..
Pri rozjezdech (hlavne za tepla) jsem mel problem s cukajicim (poskakujicim) aute... jakoby kousave zabirani spojky. Vymenil jsem komplet novou spojkovou sadu dvouhmoty. Cukání na chvili prestalo, cca po 10tis km problem opet stejny. Vymenil jsem vsechny silentbloky motoru i prevodovky (originaly), kontrola ulozeni ramen, čepů a podvozku, vlnovec taky OK... ted mam najeto asi 40tis km od vymeny spojky a uz je to zase jako driv, rany jako blbec. Bojim se, abych dalsim cukanim nepotrhal treba ty silentbloky...
myslite, ze by fakt mohla byt uz po tak malo tis km zase spatna? jezdim s tim celkem normalne, neblbnu, nepodtacim, neparkuju na kvaltu...

nebo to vymenit za jednohmotu?

diky za kazdou radu.
V.

_________________
Passat B5.5 Variant, 1,9TDi PD 96kW... r.v. 2001, 435 000km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zase dvouhmota?
PříspěvekNapsal: 03.01.2016 23:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7078

Bydliště:

Svitavsko

co si dával za značku..

jednohmotu bych moc nedoporučoval na 6q dost trpí až odejde

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04.01.2016 00:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2011

Příspěvky:

50

LUK, tady od Meggyho... Kompletní sada

_________________
Passat B5.5 Variant, 1,9TDi PD 96kW... r.v. 2001, 435 000km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 13:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.08.2010

Příspěvky:

307

Bydliště:

Vysočina

A v jakým stavu ta stará dvouhmota byla? Měnil si to sám?

Moje dvouhmota byla úplně ko, nešly skoro dávat kvalty, ale takhle to neposkakovalo. Když jsem pak kouknul na setrvák, tak ten pohyblivej člen, tam lítal jak šutr v pračce...

_________________
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw

Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 17:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2011

Příspěvky:

50

Nechal jsem to menit v autorizovanem servisu. Chlápek řekl, ze ta dvouhmota ma uz neco za sebou, ale viděl jezdit i horší. Prý tam byla i axialni vůle na tom pohyblivém členu.

Kvalty tam padají pěkně... Teď jak je chvili víc pod nulou, je to cukání lepsi, než se auto trošku prohreje...

_________________
Passat B5.5 Variant, 1,9TDi PD 96kW... r.v. 2001, 435 000km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 18:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.08.2010

Příspěvky:

307

Bydliště:

Vysočina

a poloosy jsou ok? Chtělo by je to aspoň vyndat a zkontrolovat, na autě moc na nich nepoznáš. Ta nová spojka mohla něco málo utlumit a pak se to vrátilo k (ne)normálu...

_________________
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw

Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zase dvouhmota?
PříspěvekNapsal: 06.01.2016 08:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.12.2010

Příspěvky:

277

Bydliště:

Praha

Měl jsem ten samy problém, cukání jak blázen při rozjezdu.

Nová spojka od LUK i s dvouhmotou, vydržela cca 30.000. Jezdil jsem s tim normalne, žádné velké prasení. A pak jsem nechal vyměnit jenom sadu bez setrváku Sachs, a bylo po problému.

Takže u mě odešel přítlačák a bylo to i na něm vidět. Příště volím jen značku Sachs.

_________________
VW Passat B5,5 1,9 TDi 96 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zase dvouhmota?
PříspěvekNapsal: 06.01.2016 09:04 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

24.03.2013

Příspěvky:

1726

Bydliště:

Česká Lípa

Cenový rozdíl LUK a Sachs je kolem tisícovky, taky bych volil Sachs, protože LUK už nedělá spojky jako dřív, už jsem taky viděl reklamaci na LUK ... a rozhodně to nebylo auto a lidi, který by s tím jezdili rallye :-D
Komplet nová spojka s dvouhmotou a po necelých 20.000 km také bouchání jako dřív. Pak přesně jak píše vory90 - jen výměna spojky od Sachse a už je to tak 3 roky a je klid. Naštěstí jsme brali LUK přes Kelly a vyřídili nám tam, že tu druhou výměnu spojky proplatil LUK a ty lidi tím pádem zaplatili "jen" tu spojkovou sadu bez práce ...

_________________
http://www.rkkirch.webnode.cz

Škoda Superb II combi, 2010, 2,0TDi 125 kW, DSG, elegance+ - topic
Škoda Octavia II facelift, 2010, 1,9 Tdi 77kW, elegance

VW Passat-PRODÁNO- topic
VW Touran-PRODÁNO - topic


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08.01.2016 10:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2011

Příspěvky:

50

Takze mohu dat spojkovou sadu Sachs na setrvak LUK? Nevadi to nicemu?
A v te sade je pritlacak, lamela a ložisko? Nebo i to voditko ložiska?

_________________
Passat B5.5 Variant, 1,9TDi PD 96kW... r.v. 2001, 435 000km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 10.01.2016 09:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.12.2010

Příspěvky:

277

Bydliště:

Praha

vla.nejedly píše:
Takze mohu dat spojkovou sadu Sachs na setrvak LUK? Nevadi to nicemu?
A v te sade je pritlacak, lamela a ložisko? Nebo i to voditko ložiska?


Přesně tak, na setrvák LUK můžeš dát spojku Sachs. Ale bylo dobré aby ti pro jistotu mechanik zkontroloval i dvouhmotu. Mě jí právě kontroloval a říkal že je v poho.

Co já vím tak v té sadě je přítlačák, lamela a ložisko. Vodící ložisko se kupuje zvlášť. To mi také neměnil, měnilo se při první výměně.

_________________
VW Passat B5,5 1,9 TDi 96 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zase dvouhmota?
PříspěvekNapsal: 24.01.2016 21:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.08.2011

Příspěvky:

89

Bydliště:

Heřmanův Městec

Já mám obdobný problém. Od meggyho jsem taky koupil komplet sadu se setrvákem LUK na passat B5 s čipem na 96kw, už po výměně jsem cítil, že v určitých otáčkách to sice jen trochu "zadrnčelo", ale teď po najetí možná ani ne 10.000 km drnčí v tahu podstatně víc. Spojku mi měnili v servisu bez dokladu a co teď? Vyndat a zkusit reklamovat sadu?


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group