Stránka 1 z 1

Zase dvouhmota?

Napsal: 03.01.2016 21:38
od vla.nejedly
Ahoj, mam B5.5, 96kW, 6q, AVF..
Pri rozjezdech (hlavne za tepla) jsem mel problem s cukajicim (poskakujicim) aute... jakoby kousave zabirani spojky. Vymenil jsem komplet novou spojkovou sadu dvouhmoty. Cukání na chvili prestalo, cca po 10tis km problem opet stejny. Vymenil jsem vsechny silentbloky motoru i prevodovky (originaly), kontrola ulozeni ramen, čepů a podvozku, vlnovec taky OK... ted mam najeto asi 40tis km od vymeny spojky a uz je to zase jako driv, rany jako blbec. Bojim se, abych dalsim cukanim nepotrhal treba ty silentbloky...
myslite, ze by fakt mohla byt uz po tak malo tis km zase spatna? jezdim s tim celkem normalne, neblbnu, nepodtacim, neparkuju na kvaltu...

nebo to vymenit za jednohmotu?

diky za kazdou radu.
V.

Re: Zase dvouhmota?

Napsal: 03.01.2016 22:22
od majrek001
co si dával za značku..

jednohmotu bych moc nedoporučoval na 6q dost trpí až odejde

Napsal: 03.01.2016 23:24
od vla.nejedly
LUK, tady od Meggyho... Kompletní sada

Re:

Napsal: 05.01.2016 12:42
od fredh
A v jakým stavu ta stará dvouhmota byla? Měnil si to sám?

Moje dvouhmota byla úplně ko, nešly skoro dávat kvalty, ale takhle to neposkakovalo. Když jsem pak kouknul na setrvák, tak ten pohyblivej člen, tam lítal jak šutr v pračce...

Napsal: 05.01.2016 16:02
od vla.nejedly
Nechal jsem to menit v autorizovanem servisu. Chlápek řekl, ze ta dvouhmota ma uz neco za sebou, ale viděl jezdit i horší. Prý tam byla i axialni vůle na tom pohyblivém členu.

Kvalty tam padají pěkně... Teď jak je chvili víc pod nulou, je to cukání lepsi, než se auto trošku prohreje...

Re:

Napsal: 05.01.2016 17:27
od fredh
a poloosy jsou ok? Chtělo by je to aspoň vyndat a zkontrolovat, na autě moc na nich nepoznáš. Ta nová spojka mohla něco málo utlumit a pak se to vrátilo k (ne)normálu...

Re: Zase dvouhmota?

Napsal: 06.01.2016 07:49
od vory90
Měl jsem ten samy problém, cukání jak blázen při rozjezdu.

Nová spojka od LUK i s dvouhmotou, vydržela cca 30.000. Jezdil jsem s tim normalne, žádné velké prasení. A pak jsem nechal vyměnit jenom sadu bez setrváku Sachs, a bylo po problému.

Takže u mě odešel přítlačák a bylo to i na něm vidět. Příště volím jen značku Sachs.

Re: Zase dvouhmota?

Napsal: 06.01.2016 08:04
od CentriFUGA
Cenový rozdíl LUK a Sachs je kolem tisícovky, taky bych volil Sachs, protože LUK už nedělá spojky jako dřív, už jsem taky viděl reklamaci na LUK ... a rozhodně to nebylo auto a lidi, který by s tím jezdili rallye :-D
Komplet nová spojka s dvouhmotou a po necelých 20.000 km také bouchání jako dřív. Pak přesně jak píše vory90 - jen výměna spojky od Sachse a už je to tak 3 roky a je klid. Naštěstí jsme brali LUK přes Kelly a vyřídili nám tam, že tu druhou výměnu spojky proplatil LUK a ty lidi tím pádem zaplatili "jen" tu spojkovou sadu bez práce ...

Napsal: 08.01.2016 09:34
od vla.nejedly
Takze mohu dat spojkovou sadu Sachs na setrvak LUK? Nevadi to nicemu?
A v te sade je pritlacak, lamela a ložisko? Nebo i to voditko ložiska?

Re:

Napsal: 10.01.2016 08:53
od vory90
vla.nejedly píše:Takze mohu dat spojkovou sadu Sachs na setrvak LUK? Nevadi to nicemu?
A v te sade je pritlacak, lamela a ložisko? Nebo i to voditko ložiska?
Přesně tak, na setrvák LUK můžeš dát spojku Sachs. Ale bylo dobré aby ti pro jistotu mechanik zkontroloval i dvouhmotu. Mě jí právě kontroloval a říkal že je v poho.

Co já vím tak v té sadě je přítlačák, lamela a ložisko. Vodící ložisko se kupuje zvlášť. To mi také neměnil, měnilo se při první výměně.

Re: Zase dvouhmota?

Napsal: 24.01.2016 20:49
od MacaXJR
Já mám obdobný problém. Od meggyho jsem taky koupil komplet sadu se setrvákem LUK na passat B5 s čipem na 96kw, už po výměně jsem cítil, že v určitých otáčkách to sice jen trochu "zadrnčelo", ale teď po najetí možná ani ne 10.000 km drnčí v tahu podstatně víc. Spojku mi měnili v servisu bez dokladu a co teď? Vyndat a zkusit reklamovat sadu?