Zapojení podtlakových hadic ? schema
Napsal: 06.01.2016 11:56
Ahoj. Prosím můžete mi poradit? Chtěl jsem vyměnit podtlakové hadičky, ale při sundávání jsem na tom elmagnetickém ventilu N18 ulomil vývod. N anetu jsem zjístil,že to tam nemusí ani být a lze to zapojit i bez něj(akorát nechat zapojenou elektriku, nebo vymazat v jednotce)
Mám Passata rok 1999 1.9 tdi 81 kw . Mohu to zapojit podle tohoto obrázku ? http://dieselpower.cz/forum/userpix/5802_VTG_only_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
(Nevím ale co je to ten VAC. Jsem amatéros)
Jak se nyní auto chová a proč to dělám ? Hadičky byly styřelé a tak jsem je poměnil. Dal jsem tam ale špatné hadičky, jen ty co jsem doma našel(benzínové atd..) Auto jelo skoro jak bez turba. Omezený výkon. Teď jsem nakoupil ty , co tam patří, vyřadil N18 a auto jede lépe, ale pořád to není ono. Jako čert to jede až cca v 2900 otáčkách. Dík za nějaké rady, jen dodávám, že egr je pravděpodobně bývalým majtelem už off) - železné záslepky
Mám Passata rok 1999 1.9 tdi 81 kw . Mohu to zapojit podle tohoto obrázku ? http://dieselpower.cz/forum/userpix/5802_VTG_only_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
(Nevím ale co je to ten VAC. Jsem amatéros)
Jak se nyní auto chová a proč to dělám ? Hadičky byly styřelé a tak jsem je poměnil. Dal jsem tam ale špatné hadičky, jen ty co jsem doma našel(benzínové atd..) Auto jelo skoro jak bez turba. Omezený výkon. Teď jsem nakoupil ty , co tam patří, vyřadil N18 a auto jede lépe, ale pořád to není ono. Jako čert to jede až cca v 2900 otáčkách. Dík za nějaké rady, jen dodávám, že egr je pravděpodobně bývalým majtelem už off) - železné záslepky