Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.
PříspěvekNapsal: 08.02.2016 03:09 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

31.07.2015

Příspěvky:

46

Zdravím zdejší komunitu, vyskytl se u mě takový problém a já už nevím co s tím. Stane se to né pokaždé, ale zdá se mě že se to dost výrazně zhoršuje.
Auto mě z ničehož nic začalo při rozjezdu cukat "možná je cukat slabé slovo" je to opravdu extrémní cukání až z toho chcípne, po nastartování zase a decentnějším rozjezdu zase, decentním rozjezdem myslím tak do těch 1200-1400 otáček. Po dalším nastartování, kdy už mě cvakaly půlky jako kleště co se děje, jsem se bez plynu rozjel. Velice pomalu jsem přidával, zařadil jsem za dva a jelo normálně. Zkoušel jsem jestli se to stane i na volnoběh a to se neděje nic. Stává se mě to cca poslední 2 měsíce, vsázel jsem na regulaci turba a celkově zakarbonované lopatky.
No bohužel tomu tak není, turbo mám vyčištěné ani né týden a cukání nepřestalo, stane se to většinou vždy když mám auto déle nastartované,
Víceméně někam jedu, a vím že tam budu třeba jen 15-20min, tak ho nechám bručet, myslím že stačí ale i 5 minut, zdá se mi že čim déle stojí nastartované, tím je občasný problém když se zrovna stane horší . Je to problém jen při rozjezdech.
Když jedu delší trasu, nic takového se nestane, auto jede krásně. Teď po vyčištění turba má zátah který sem ani neznal.

Mechanik říkal že není v nejhorším stavu, ale lopatky jsou načaté, trošku oprýskané. Nicméně to prý nevadí.
Na funkčnost prý nemá vliv.

Když jsem si amatérsky zkoušel diagnostický kabel a koukal jsem na hodnotu vstřiků, třetí vstřik vykazoval hodnoty 0.
Je možné že odešel vstřik? Po přidání plynu na volnoběh zareagoval po ubrání hodnotu držel. hodnoty už nevím.

Víceméně, nebudu vám lhát, když mohu rozjíždím se trošku agresivněji, mám rád ten zátah a to co se momentálně s autem děje, mě dost děsí, děsí mě že nevím odkud pramení problém.

Passat b5.5 AVF 96KW PD Variant Rv 2001

< Turbo vyčištěné
< Vzduchový a palivový filtr měněn cca před 3,000km
< Egr off
< Kat netuším.

Problém se začal oběvovat společně se zaneseným turbem.

Dodatek: škubání má nejblíže přirovnal k jízdě na 1 rychlostí stupeň na půl plynu a náhlému ubrání, jakože šlapaní na plynový pedál plný - bez plynu - plný - bez plnu.
A to ve velice velice rychlém časovém intervalu.

Žádná kontrolka motoru nebo něco takového nesvítí.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.
PříspěvekNapsal: 08.02.2016 04:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.02.2008

Příspěvky:

549

A kdyz ti to cuka jede ti to na 4hrnky nebo na mene ?Spise bych to videl na kontakty a nebo problem s naftou ale u tech kontaktu na vstrikach se mi vzdy rozlo esp a jelo to na dva nebo tri po napruzeni ok


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.
PříspěvekNapsal: 08.02.2016 05:52 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

31.07.2015

Příspěvky:

46

Zde byl můj Fail.... :laugh: :blush:


Naposledy upravil Varanoxx dne 09.02.2016 13:11, celkově upraveno 2

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.
PříspěvekNapsal: 09.02.2016 03:18 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

31.07.2015

Příspěvky:

46

Změna, záškuby jdou opravdu od turba a už myslím že vím proč. V létě jsem se hodně hrabal v podtlakové soustavě, a musím říct, zkoušel jsem slabší a silnější průměry hadic, zkončil jsem u slabších a to je právě nejspíš ta chyba. Auto mě vytvoří takové množství vákua, že když je plně natlakované tím že stojí pár minut na volnoběh, a pak se chci rozjet, pustí to tam takovou dávku, že to turbo nechápe.


Naposledy upravil Varanoxx dne 09.02.2016 06:32, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.
PříspěvekNapsal: 09.02.2016 06:31 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

31.07.2015

Příspěvky:

46

Nebo kaput N75? co myslíte? v každém případě to jde podtlakama do regulace kterou to otevře na max.
Mám na výměnu jiný, co mám udělat první? Jde mě o to abych závadu identifikoval a příště již věděl.
Máte někdo zkušenosti s tím co může dělat vadná N75?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.
PříspěvekNapsal: 09.02.2016 14:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9502

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Tohle podle mne nemá s turbem co dělat. Jde buď o el. problém (kontakty na vstřicích?) nebo mech. problém typu vadné dvouhmoty či vadného vstřiku. :roll:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.
PříspěvekNapsal: 15.02.2016 19:25 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

31.07.2015

Příspěvky:

46

Zdravím, tak auto je mrtvý, dnes mě nechalo po lehkém zásahu do podtlakových hadiček, chtěl sem je vyměnit, pak sem nemohl nastartovat. Po zahejbání se vším možným chytil.
Kamarád kamaráda mechanik, říkal že by to také viděl na elektriku. konkrétně na konektor plynového pedálu do motoru. Vůbec netuším ale kde je, jestli tu bude nějáká dobrá duše, co by mě navedla alespoň přibližně.? Jinak auto nejede jen dopředu. Skáče jako kozel.... Na spátečku jede normálně. Takže mechanická závada to asi fakt není ... Prosím o jakoukoliv pomoc, konkrétně toho plyn-konektoru. Kde ho najdu... Jinak do kopce se rozjet, to je bez šance.. Prostě jak se motor dostane do zátahu, pohne se nahoru tak je konec ..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.
PříspěvekNapsal: 15.02.2016 19:26 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

31.07.2015

Příspěvky:

46

Jinak když se nastartuje, motor jede plynule.. Jako vždicky předtím, problém nastává pouze při akceleraci směrem vpřed..
I na volnoběh, není problém prošlápnout do 5 tisíc, nic se nestane...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.
PříspěvekNapsal: 15.02.2016 19:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9502

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Začni pořádnou diagnostikou. :roll:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.
PříspěvekNapsal: 15.02.2016 19:43 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

31.07.2015

Příspěvky:

46

Mám kabel, bude mě stačit? Já to chtěl číhnout, ale něják mě nekomunikuje s pc zase ... To bych ale snad vyřešil ..
Taky další věc, je že jestli ten plynovej konektor je někde tady, je víc než možný že je to právě tim, dost sem se tam hrabal, a nedávno mě prdla hadice a vyteklo mě tam všechno chladivo ..
https://youtu.be/SgAXjZ8SWUA

Krátký video, toho jak se to chová, víceméně nevím jestli neni k ničemu, zrovna to tak něják pobral, bejvá to zatraceně horší ..


Přílohy:
56581038.jpg
56581038.jpg (78.46 KiB) Zobrazeno 429 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.
PříspěvekNapsal: 15.02.2016 22:36 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

31.07.2015

Příspěvky:

46

Předpokládám že se zaměřím na 16706 že? Mimochodem, už nejde ani natočit ... Opět..


Přílohy:
f.png
f.png (63.03 KiB) Zobrazeno 419 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVF 96KW Snímač otáček motoru. Přejmenováno.
PříspěvekNapsal: 16.02.2016 07:00 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

31.07.2015

Příspěvky:

46

Takže čidlo už vím kde je, skovává se pod číslem 11. Eště se zeptám nevíte kudy bude lepší přístup? Zdali spodem nebo horem?
+ jestli nějáká chytrá hlavička nebude vědět i číslo dílu?


Přílohy:
N13-0496.png
N13-0496.png (50.11 KiB) Zobrazeno 397 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.
PříspěvekNapsal: 18.02.2016 19:28 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

31.07.2015

Příspěvky:

46

Závadou bylo špatné čidlo otáček klikové hřídele.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group