Passat B5,5 96kW 6Q (spojková lamela, cukání auta při záběru spojky, výměna)
Napsal: 23.02.2016 23:48
Zdravíčko,
je tady nějakej odborník přes spojku? Koupil jsem od rodinnýho příslušníka Pašíka (auto dobře znám od začátku) a ještě než jsem auto koupil já, byla vyměněna celá spojková sada od LUKu. Po cca 30 000km auto začlo cukat při rozjezdech při záběru spojky (cukání nebylo pravidelné, někdy hrůza, někdy vůbec nic, do kopce nejhorší). Postupně se to zhoršovalo a jel jsem s autem do jednoho nejmenovanýho servisu. Volali mi s tím, že spojku rozebrali, ať přijdu (mám to kousíček - lepší domluva). Přišel jsem tam a vrchní kořen držel v ruce lamelu, tak jsem si říkal, že ok - hlavně, ať to není setrvák. Vysvětlil mi a ukázal (viz foto), že lamela nepracuje tak, jak má, právě kvůli tomu problému, kterej je vidět na fotkách. Taky dodal, že OSTATNÍ DÍLY SPOJKY JSOU OK. Nechal jsem teda lamelu vyměnit (taky od LUKu) za cenově nekonkurenčních 9000 s prací (jsem myslel, že upadnu na zem) a všechno se zdálo ok. Ještě v servisu jsem zkoušel rozjezdy dopředu, dozadu, míň otáček, víc otáček. Fakt to vypadalo, že je po problému. Jenže dneska to bude cca 9 měsíců od výměny a ten problém se cca před měsícem začal objevovat znovu... Otázka teda zní:
1) Je to vážně chyba lamely? Struktura toho povrchu mi nepřijde zas tak opotřebovaná, aby to cukalo s celým autem)
2) Pokud bude chyba jinde, mám nárok na nějakou reklamaci? (Doklad ze servisu mám)
Díky za každou informaci.
Marek
je tady nějakej odborník přes spojku? Koupil jsem od rodinnýho příslušníka Pašíka (auto dobře znám od začátku) a ještě než jsem auto koupil já, byla vyměněna celá spojková sada od LUKu. Po cca 30 000km auto začlo cukat při rozjezdech při záběru spojky (cukání nebylo pravidelné, někdy hrůza, někdy vůbec nic, do kopce nejhorší). Postupně se to zhoršovalo a jel jsem s autem do jednoho nejmenovanýho servisu. Volali mi s tím, že spojku rozebrali, ať přijdu (mám to kousíček - lepší domluva). Přišel jsem tam a vrchní kořen držel v ruce lamelu, tak jsem si říkal, že ok - hlavně, ať to není setrvák. Vysvětlil mi a ukázal (viz foto), že lamela nepracuje tak, jak má, právě kvůli tomu problému, kterej je vidět na fotkách. Taky dodal, že OSTATNÍ DÍLY SPOJKY JSOU OK. Nechal jsem teda lamelu vyměnit (taky od LUKu) za cenově nekonkurenčních 9000 s prací (jsem myslel, že upadnu na zem) a všechno se zdálo ok. Ještě v servisu jsem zkoušel rozjezdy dopředu, dozadu, míň otáček, víc otáček. Fakt to vypadalo, že je po problému. Jenže dneska to bude cca 9 měsíců od výměny a ten problém se cca před měsícem začal objevovat znovu... Otázka teda zní:
1) Je to vážně chyba lamely? Struktura toho povrchu mi nepřijde zas tak opotřebovaná, aby to cukalo s celým autem)
2) Pokud bude chyba jinde, mám nárok na nějakou reklamaci? (Doklad ze servisu mám)
Díky za každou informaci.
Marek