Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: AVB 74kW nouzový režim
PříspěvekNapsal: 17.03.2016 21:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.11.2011

Příspěvky:

4

Zdravím.
Mám Passata TDI 74kW, motor AVB, výroba 11/03, novej EGR.
Při 2400ot na 4 a 5 kvalt motor spadne do nouzáku a zahlásí EMISE-DO DÍLNY. Navíc na volnoběh motor nepravidelně jakoby prdí, jak kdyby na nějaké gumové hadici byla díra, ale nevím jestli na tlakové nebo podtlakové straně, nemůžu najít odkud to jde. Nemáte někdo zkušenost s podobným problémem?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVB 74kW nouzový režim
PříspěvekNapsal: 18.03.2016 20:21 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

15.03.2014

Příspěvky:

82

Bydliště:

Kravaře u Opavy

Ahoj, bohužel ti s tímhle moc nepomůžu, ale mám podobný problém. Koupil jsem po známosti Passata s vadným turbem. Předtím normálně jezdil do té doby než turbína odešla, tak jsem ji včera nechal vyměnit za repas. Dneska si to přeberu a auto prostě nejede. Je to přidušené (buď ty 74kw fakt nejedou nebo nevím..) ,,zrychluje'' plynule, necítím zásah turba. Když jedu tak se rozsvítí ABS,ESP a auto přestane jet úplně. Max 70 na rovince. Na VAGu to napsalo nejdřív nedosažený tlak regulace a potom překročený tlak regulace. Motor si jinak jen ševelí. Díky za každou radu Tom.

_________________
VW Golf IV 1.6 SlowRide , 74kW, VW Passat 1.9 T[color=#FF0000]DI
ex.: Audi A6 Allroad[/color] 2.5 TDi 132kW, VW T5 Bundeswehr 2.5 TDi 4 motion 173kW
viewtopic.php?t=290284&p=3147021#p3147021


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AVB 74kW nouzový režim
PříspěvekNapsal: 08.08.2016 11:02 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

06.04.2015

Příspěvky:

5

Bydliště:

Olomouc

Hoj chlapci, mám napodobně 74kw a i ja jsem koupil vozidlo po známosti a taky jsem měl problém s nouzákem. Při 3000 ot. padl a umřel. Takže chcipnout a znovu nakopnout a hura jedem dal. Problém s nouzakem jsem vyřešil výměnou kompletně všech hadiček kde proudí vzdousek kterej potřebujeme. A taky jsem ho začal krapet točit ať to turbo víc zapojuji do procesu.. Trhá to sice uši ale že by 74 nejela, nevím mě fičí pěkně. Problém vyřešen, ale nastal další problém přestal fungovat posilovač měsíc jsem zkoušel co se dá a nakonec jsem našel. Hlavní trubka co vede od pumpy k posilovači skrz ten molitanovy spoj, vyřešila to obyčejná elektrikářska páska. Brzdim jak šlak.. No a bublanim se už raději nezatěžuji pač se voda nestraci. Ale taky mi to bublá... ale mírně mi prolíná po bloku od těsnění olej tak že bych aj asi řekl že to bude chtít přetěsnit..

_________________
Golf III 1.8 66kw
Passat B5 1.9 TDI 74Kw 2002 Čupr kombajn :D

_________________
Kulatá lopata chleba můj :D


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group