Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od Varanoxx »

Čaute chlapy, už pár měsíců řeším problém na který né a né přijít, spočívá to v tom, že za studena mě pašík jede jako střela, ale jak se ohřeje strácí na výkonu.
Připadá mě to jako by se nestíhaly doplňovat podtlaky, nebo jako by se ohřálo nějáké těsnění a něco profukovalo, otázkou je co? Turbo je vyčištěné, podtlakové hadice nové, ventil n75 nový, čidlo teploty chlad kapaliny nové, váha off, jezdím na diodu. egr off, palivový filtr sem měnil, olej sem také měnil, vzduchový filtr sem měnil před půl rokem.

Už prostě nevím po čem mam jít. Jinak se jedná o passat b5.5 rv 2001 motor avf 96kw
Jediné co mě napadá je, že když jsem nechával čistit turbo, dali mě tam nějáké vymezovací podložky, takže když se ohřeje na provozní teplotu, že by se mohlo přidírat?

Dnes sem dělal diagnostiku, žádné chyby krom relé chladiče nafty..
Už z toho fakt teču :(

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od majkl1 »

A co teplotní čidlo paliva? :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od Varanoxx »

Děkuji za reakci, už mě to tedy napadlo, něco jsem o tom četl a postřehl sem že to může mít vliv na jízdu.
No nicméně teď mam pašíka v servizu, prožral se mě vlnovec za turbem, tak až to bude opravené, koupím čidlo a dám vědět..
Děkuju :)

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od majkl1 »

Nejprve bych koukl přes diagnostiku na hodnoty toho čidla za studena a za tepla. Abys neměnil něco, co funguje. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od Varanoxx »

No, já to měl napojený včera a za tepla mě to ukazovalo něco kolem 79C.. Což je příšerně moc žejo určitě :-D
Dost mě to překvapilo, ale nevěnoval sem tomu moc pozornost no .. Prostě zkušenosti, bohužel jich eště moc nemám no .. :mrgreen:

Našel sem screen ze včera.. Přidávám.
Přílohy
dddd.png

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od Varanoxx »

Hmm tak teplota nafty je prý v normálu.

Někdo nějáký nápad? :-O

Uživatelský avatar
Johnyhu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 02.08.2015 20:03

Re: Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od Johnyhu »

Ještě je tam někde myslim čidlo teploty vzduchu tak zkus změřit za tepla a za studena.
VW Passat B5 1996 1.9TDI 81Kw AFN

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od M@ty »

Ta teplota chlad. kapaliny 94,5°C je v pořádku? Tos tomu tak naložil? Protože takto se jen tak neohřeje. Mohlo by prokecávat dvojité čidlo teploty.

Teplotu a tlak v sání snímá čidlo v sacím potrubí. Je vidět zvrchu plast. trubky mezi IC a EGRem. Jeho teplota je dle jeho hodnout 36,9°C a to by mohlo být vzhledem k počasí adekvátní hodnota.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od Varanoxx »

Ahoj, děkuji za reakci. Začnu asi tím že čidlo teploty chlad kapaliny jsem mělnil jako první, teplota motoru 94.5 je způsobena teď tím, že mě teče voda v soustavě, musím vyměnit hadice, někde to prasklo a voda ubejvá .. Nádobka se mě vůbec netlakuje, začalo to právě tou výměnou dvojitého čidla, zvláštní je že kolem čidla to nejspíš ale neteče .. Co jsem koukal, hadice jsou v katastrofálním stavu, tak je vyměním a pak to bude nejspíš ok, ale co se týče té teploty nasávaného vzduchu, to je divné, venku nebylo víc jak 15C. Schvalně se podívám eště dnes na hodnoty toho čidla za studena.. Případně koupím jiné, předpokládám tedy že je to toto čidlo. http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... at-b5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Já už jsem ho jednou měnil, není to ani půl roku, ale vadné být může ..

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od Varanoxx »

Tak jsem na to koukal, udělal jsem i log, nevím jestli bude k něčemu, ale byl bych rád kdyby se nějáký zkušený člen koukl, jestli jsou hodnoty ok protože já se v tom absolutně nevyznám :-D
log je dělaný na 3r stupeň, víceméně, mám problém ale s 1 a 2 kou.. Prostě to šlo víc od spoda, respektive jde, ale jen když je to studené .. Už mě z toho fakt jde hlava kolem..
log:https://ulozto.cz/xd6zWes9/log-01-003-007-0111-csv
Přílohy
Hodnota za studena, venku bylo 16C.
Hodnota za studena, venku bylo 16C.
gggf.png (8.14 KiB) Zobrazeno 1239 x

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od majkl1 »

Udělej pořádný log (skupiny 3,11 a 4) a výsledný soubor hoď sem. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od Varanoxx »

Závada odstraněna chipem.. Už lítá jako ďábel :-D

Uživatelský avatar
Johnyhu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 02.08.2015 20:03

Re: Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.

Příspěvek od Johnyhu »

No jen aby to nebyl počátek těsnění pod hlavou a chvíli po chipu to nejelo vůbec hlídal bych víčka, jak olejový tak chladící kapaliny.
VW Passat B5 1996 1.9TDI 81Kw AFN

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“