Za studena jede líp než za tepla. PLS POMOC.
Napsal: 17.05.2016 18:17
Čaute chlapy, už pár měsíců řeším problém na který né a né přijít, spočívá to v tom, že za studena mě pašík jede jako střela, ale jak se ohřeje strácí na výkonu.
Připadá mě to jako by se nestíhaly doplňovat podtlaky, nebo jako by se ohřálo nějáké těsnění a něco profukovalo, otázkou je co? Turbo je vyčištěné, podtlakové hadice nové, ventil n75 nový, čidlo teploty chlad kapaliny nové, váha off, jezdím na diodu. egr off, palivový filtr sem měnil, olej sem také měnil, vzduchový filtr sem měnil před půl rokem.
Už prostě nevím po čem mam jít. Jinak se jedná o passat b5.5 rv 2001 motor avf 96kw
Jediné co mě napadá je, že když jsem nechával čistit turbo, dali mě tam nějáké vymezovací podložky, takže když se ohřeje na provozní teplotu, že by se mohlo přidírat?
Dnes sem dělal diagnostiku, žádné chyby krom relé chladiče nafty..
Už z toho fakt teču
Připadá mě to jako by se nestíhaly doplňovat podtlaky, nebo jako by se ohřálo nějáké těsnění a něco profukovalo, otázkou je co? Turbo je vyčištěné, podtlakové hadice nové, ventil n75 nový, čidlo teploty chlad kapaliny nové, váha off, jezdím na diodu. egr off, palivový filtr sem měnil, olej sem také měnil, vzduchový filtr sem měnil před půl rokem.
Už prostě nevím po čem mam jít. Jinak se jedná o passat b5.5 rv 2001 motor avf 96kw
Jediné co mě napadá je, že když jsem nechával čistit turbo, dali mě tam nějáké vymezovací podložky, takže když se ohřeje na provozní teplotu, že by se mohlo přidírat?
Dnes sem dělal diagnostiku, žádné chyby krom relé chladiče nafty..
Už z toho fakt teču