1.9Tdi nebo 2,5Tdi ?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Kindlik
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- PPetr
- Závodník
- Příspěvky: 582
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- jmajor
- Jezdec
- Příspěvky: 203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Středočeský
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jak u Pasata,ale brácha má A4 1998 2,5 110kW a jezdí svižnější jízdou za 8L ropy. Co se týče jízdních vlastností tak jak zde bylo již napsáno tak na delší vzdálenosti je lepší 2,5, ale volba je na tobě. Být tebou tak bych se alespoň nechal svézt a uvidíš rozdíl. šesti válec je pořád šestiválec.
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
Chtěl bych vidět to hliníkové uložení čepuTomHy píše:jak říká DMS, pořád jsou hliníkové, nikdy ocelové nebyly ani od roku 03. Jde jen o jiné uložení čepu, které je od 03 (8m 02) ocelovéFerkov píše:a ja mel takovou radost ze kdyz mam 2003 tak me nebude tak brzy cekat naprava (
Už se to zde řešilo snad 1000x, vždy byla hliníková ramena se zalisovaným (vyměnitelným) silentblokem v ocelovém pouzdře a na straně kola ocelový čep, bez možnosti výměny. Jediné co jsem postřehl, tak dvě varianty stabilizátorů "céček" - verze s čepy a verze se silentbloky uchycené šrouby...
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
a pak se sveze ještě 132kw verzi a uvidíš rozdíl navíc i míň žere...když se na tom šestiválci něco posere,tak můžeš jít vybrat svoje úspory...tady sem převzal od jenoho člena z jinýho fora částky oprav,má stim bohaté zkušenostijmajor píše:Nevím jak u Pasata,ale brácha má A4 1998 2,5 110kW a jezdí svižnější jízdou za 8L ropy. Co se týče jízdních vlastností tak jak zde bylo již napsáno tak na delší vzdálenosti je lepší 2,5, ale volba je na tobě. Být tebou tak bych se alespoň nechal svézt a uvidíš rozdíl. šesti válec je pořád šestiválec.
turbo 22 tis repas 9tis
vstrikovaci cerpadlo) nahla smrt neustale tu kazdemu odchazi nelze se proti tomu branit )))) je jedno jakej rok jeslti 99 nebo 2004
cerpadlo vstrikovaci 40tis audi 20tis nove u nekoho jineho
automat prevodovka (pokud se posere je to v prdeli) audi 150tis jinak vrakac
pak ještě přidám sada vaček s příslušenstvím 30tis
váha vzduchu,ta nevim kolik na to stojí
- Kindlik
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- PPetr
- Závodník
- Příspěvky: 582
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: