1.9Tdi nebo 2,5Tdi ?

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Kindlik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kindlik »

no chěl bych něco kolem roku 2001 takže rok 2003 je moc , to je mimo moje možnosti . Teď nevím zda teda tu 2,5 brát nebo ne . Asi skončím u té 1,9 . Jen máte někdo zkušenosi s 4*4 ? zda je to poruchové a tak .. ještě u té 2,5 nevíte jaká tam je spotřeba ? normální jízdou . Díky

Uživatelský avatar
PPetr
Závodník
Závodník
Příspěvky: 582
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PPetr »

Mám 96kw 4 motion a je to na to celkem málo a ještě ke všemu mám dlouhodobou spotřebu okolo 8/100km. Ale na mokru a sněhu nemá chybu. Na udržbu nic hroznýho. Jenom se musí navíc občas vyměnit olej v zadnim diferáku.

Uživatelský avatar
jmajor
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Středočeský
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jmajor »

Nevím jak u Pasata,ale brácha má A4 1998 2,5 110kW a jezdí svižnější jízdou za 8L ropy. Co se týče jízdních vlastností tak jak zde bylo již napsáno tak na delší vzdálenosti je lepší 2,5, ale volba je na tobě. Být tebou tak bych se alespoň nechal svézt a uvidíš rozdíl. šesti válec je pořád šestiválec. :D

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

jo,svez se s nima v nějakým bazáči, třeba v AAA, oni pořád ždímou lidi, tak proč je nevyužít alespoň na zkušební jízdu :lol:

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Příspěvek od xpassat »

TomHy píše:
Ferkov píše:a ja mel takovou radost ze kdyz mam 2003 tak me nebude tak brzy cekat naprava :o(
jak říká DMS, pořád jsou hliníkové, nikdy ocelové nebyly ani od roku 03. Jde jen o jiné uložení čepu, které je od 03 (8m 02) ocelové
Chtěl bych vidět to hliníkové uložení čepu :lol:
Už se to zde řešilo snad 1000x, vždy byla hliníková ramena se zalisovaným (vyměnitelným) silentblokem v ocelovém pouzdře a na straně kola ocelový čep, bez možnosti výměny. Jediné co jsem postřehl, tak dvě varianty stabilizátorů "céček" - verze s čepy a verze se silentbloky uchycené šrouby...

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaha »

jmajor píše:Nevím jak u Pasata,ale brácha má A4 1998 2,5 110kW a jezdí svižnější jízdou za 8L ropy. Co se týče jízdních vlastností tak jak zde bylo již napsáno tak na delší vzdálenosti je lepší 2,5, ale volba je na tobě. Být tebou tak bych se alespoň nechal svézt a uvidíš rozdíl. šesti válec je pořád šestiválec. :D
a pak se sveze ještě 132kw verzi a uvidíš rozdíl navíc i míň žere...když se na tom šestiválci něco posere,tak můžeš jít vybrat svoje úspory...tady sem převzal od jenoho člena z jinýho fora částky oprav,má stim bohaté zkušenosti
turbo 22 tis repas 9tis

vstrikovaci cerpadlo) nahla smrt neustale tu kazdemu odchazi nelze se proti tomu branit )))) je jedno jakej rok jeslti 99 nebo 2004

cerpadlo vstrikovaci 40tis audi 20tis nove u nekoho jineho

automat prevodovka (pokud se posere je to v prdeli) audi 150tis jinak vrakac
pak ještě přidám sada vaček s příslušenstvím 30tis
váha vzduchu,ta nevim kolik na to stojí

Uživatelský avatar
Kindlik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kindlik »

hm , tak asi teda ta 1,9 no :) aaa auto mám kousek tak se půjdu svézt jak v té 96Kw , tak i ta 85Kw . Díky za vaše rady .

Uživatelský avatar
PPetr
Závodník
Závodník
Příspěvky: 582
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PPetr »

Kindlik píše:hm , tak asi teda ta 1,9 no :) aaa auto mám kousek tak se půjdu svézt jak v té 96Kw , tak i ta 85Kw . Díky za vaše rady .
No tak třeba přijedeš na sraz a budeš mít moýnost ode mě svézt se s oběma. Přesně tohle mi stojí u baráku.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“