AVB 74kW nouzový režim

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Navrc.WR-F
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 08.11.2011 15:15

AVB 74kW nouzový režim

Příspěvek od Navrc.WR-F »

Zdravím.
Mám Passata TDI 74kW, motor AVB, výroba 11/03, novej EGR.
Při 2400ot na 4 a 5 kvalt motor spadne do nouzáku a zahlásí EMISE-DO DÍLNY. Navíc na volnoběh motor nepravidelně jakoby prdí, jak kdyby na nějaké gumové hadici byla díra, ale nevím jestli na tlakové nebo podtlakové straně, nemůžu najít odkud to jde. Nemáte někdo zkušenost s podobným problémem?

Uživatelský avatar
Tom4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 15.03.2014 19:14
Bydliště: Kravaře u Opavy

Re: AVB 74kW nouzový režim

Příspěvek od Tom4s »

Ahoj, bohužel ti s tímhle moc nepomůžu, ale mám podobný problém. Koupil jsem po známosti Passata s vadným turbem. Předtím normálně jezdil do té doby než turbína odešla, tak jsem ji včera nechal vyměnit za repas. Dneska si to přeberu a auto prostě nejede. Je to přidušené (buď ty 74kw fakt nejedou nebo nevím..) ,,zrychluje'' plynule, necítím zásah turba. Když jedu tak se rozsvítí ABS,ESP a auto přestane jet úplně. Max 70 na rovince. Na VAGu to napsalo nejdřív nedosažený tlak regulace a potom překročený tlak regulace. Motor si jinak jen ševelí. Díky za každou radu Tom.
VW Golf mk5 GTI

ex: VW Golf IV 1.6 sr
Seat Alhambra 1.9 TDI 96kW + chip
Škoda Superb 3.6 VR6 191kW DSG 4x4 upraveno na 219 kW

Uživatelský avatar
Mateus87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 06.04.2015 18:30
Bydliště: Olomouc

Re: AVB 74kW nouzový režim

Příspěvek od Mateus87 »

Hoj chlapci, mám napodobně 74kw a i ja jsem koupil vozidlo po známosti a taky jsem měl problém s nouzákem. Při 3000 ot. padl a umřel. Takže chcipnout a znovu nakopnout a hura jedem dal. Problém s nouzakem jsem vyřešil výměnou kompletně všech hadiček kde proudí vzdousek kterej potřebujeme. A taky jsem ho začal krapet točit ať to turbo víc zapojuji do procesu.. Trhá to sice uši ale že by 74 nejela, nevím mě fičí pěkně. Problém vyřešen, ale nastal další problém přestal fungovat posilovač měsíc jsem zkoušel co se dá a nakonec jsem našel. Hlavní trubka co vede od pumpy k posilovači skrz ten molitanovy spoj, vyřešila to obyčejná elektrikářska páska. Brzdim jak šlak.. No a bublanim se už raději nezatěžuji pač se voda nestraci. Ale taky mi to bublá... ale mírně mi prolíná po bloku od těsnění olej tak že bych aj asi řekl že to bude chtít přetěsnit..
Golf III 1.8 66kw - prodáno
Passat B5 1.9 TDI 74Kw 2002 Čupr kombajn :D

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“