Rozvody AVF, 96kW PD - úplně rozebrané, komplet od začátku
Napsal: 16.08.2016 23:14
Ahoj,
dělám generálku motoru AVF poté, co jsem nabral vodu (http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=318113" onclick="window.open(this.href);return false;). Potřeboval bych si ujasnit, jak poskládat rozvody.
Témat na rozvody u PD je tu mraky, videí také, ale vše je to o výměně. Aretace kliky a vačky, atd. Jenže já mám motor rozebraný do šroubku a nejsem si jistý s polohou vačky. Vím, že kdysi jsem to tady, nebo na Dieselpower fóru četl. Jen to nemohu najít.
Jen pro jistotu... 1. pístem se myslí ten, co je u rozvodů?
Je to tak, že se klika aretuje, když je 1. píst v horní úvrati?
Ale co vačka? Očekávám, že při horní úvrati musí být oba ventily zavřené. Ale pak, když točím klikou ve směru hodinových ručiček, bude se otevírat sací, nebo výfukový ventil? Nebo to na vačce poznám nějak jednoznačně?
dělám generálku motoru AVF poté, co jsem nabral vodu (http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=318113" onclick="window.open(this.href);return false;). Potřeboval bych si ujasnit, jak poskládat rozvody.
Témat na rozvody u PD je tu mraky, videí také, ale vše je to o výměně. Aretace kliky a vačky, atd. Jenže já mám motor rozebraný do šroubku a nejsem si jistý s polohou vačky. Vím, že kdysi jsem to tady, nebo na Dieselpower fóru četl. Jen to nemohu najít.
Jen pro jistotu... 1. pístem se myslí ten, co je u rozvodů?
Je to tak, že se klika aretuje, když je 1. píst v horní úvrati?
Ale co vačka? Očekávám, že při horní úvrati musí být oba ventily zavřené. Ale pak, když točím klikou ve směru hodinových ručiček, bude se otevírat sací, nebo výfukový ventil? Nebo to na vačce poznám nějak jednoznačně?