Stránka 1 z 3

1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 04.10.2016 14:08
od seabees
Ahoj,
od 110km/h do 125km/h sebou motor škube jak vzteklej. Když jedu míň nebo přeskáču na větší rychlost tak nic. Závadu to žádnou nenačte, tak to bude nejspíš mechanický. Najeto lehce kolem 500tis. Nic nikde nerachta, turbo tahá normálně. Nevím co hledat. Nemá někdo tip?
Díky

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 04.10.2016 16:55
od majkl1
Dělá to jen na pětku nebo i na čtyřku? (nevím, zda nemáš náhodou 6q) :roll:

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 04.10.2016 18:28
od seabees
Je to 5ti rychlostní skříň. Tohle co jsem popsal dělá pětka. Na čtyřku o dost míň v malinko menší rychlosti. Trojku musím hodne vytočit někam ke 4tisícům a to je úplně nepatrný. Když bych nevěděl že to dělá tak si toho ani nevšimnu.
Řekl bych že při jízdě do kopce je větší šance že to zaškube než po rovině. Že musí být motor víc v tahu.
Když jedu v klidu cca 100-110 tak to neškube, ake cítím takové slabé chvění. Jak přidámplyn zmizí to ale pak to právě škube ve větší rychlosti.
Záhada :-)

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 06.10.2016 09:59
od seabees
Tak jsem si vcera hral s vagem abych videl tlaky na vstrikach a turbu a podobny nesmysle. Prekvapila me hodnota tlaku vstriku. Prvni valec -0,05 , druhy valec 1,12 , treti -0,98 a ctvrty 0,07
Tolerance je tusim 2,25/-2,25. Takze vsechny jsou v toleranci ale jsou takhle od sebe rozhozene. Nemuze to delat prave ten problem? Turbo tlaci skoro na 2900 strop by mel byt 3000. Na to kolik ma ten motor zasebou si nemuzu stezovat akorat to cukani co se objevilo. Je divny ze to je zavisle na rychlosti a ne na otackach. Protoze kdyz drzim treba na ctyrku stejny otacky jako jsou u ty rychlosti 110-130 na petku, tak to neudela.

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 06.10.2016 14:10
od majkl1
Požadavek turba je 3atm.? To je nějaká haluz, ne? :158:

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 06.10.2016 14:35
od matasimek
Čau, zkusil bych sundat víko ventilů, nahlídnout na hydroštely(hydraulické zdvihátko ventilu) a vačku, hlavně u 2 válce kde máš korekční množství paliva 1.12, (předpokládám že je to blok naměřených hodnot - kanál 013) V těchto kilometrech se asi 3 známým prolomily ty hydroštely protože je nikdy nikdo nemění.
Jo a švagrovi to na passatu dělaly povolené rozvody-měl starý typ napínáku u kladky a vytekl mu z něj olej.
Jinak bych zkusil nějakou lahvičku- čistič vstřikovačů nalít do nádrže a pozorovat jestli se to chování motoru změní.

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 06.10.2016 17:24
od seabees
majkl1 píše:Požadavek turba je 3atm.? To je nějaká haluz, ne? :158:
Jak to? Proc? Muzu na to kouknout znovu.

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 06.10.2016 17:29
od seabees
matasimek píše:Čau, zkusil bych sundat víko ventilů, nahlídnout na hydroštely(hydraulické zdvihátko ventilu) a vačku, hlavně u 2 válce kde máš korekční množství paliva 1.12, (předpokládám že je to blok naměřených hodnot - kanál 013) V těchto kilometrech se asi 3 známým prolomily ty hydroštely protože je nikdy nikdo nemění.
Jo a švagrovi to na passatu dělaly povolené rozvody-měl starý typ napínáku u kladky a vytekl mu z něj olej.
Jinak bych zkusil nějakou lahvičku- čistič vstřikovačů nalít do nádrže a pozorovat jestli se to chování motoru změní.
Cau,
jj kanal 13, zkusim ty hydrostely. Rozvody mam dva roky stary. Od ty doby mam najeto cca 50tis.
Myslis neco konkretniho na ty ventily co koupim treba v Elitu nebo Kelly? Davam pred tankovani i aditiva od Vifu tak jsem cekal ze to bude ok. No uvidime kde se co objevi. Zatim jezdim. Kazdy den s tim jedu dalnici na Beroun tak to muzu aspon pozorovat. Po meste bych o tom ani nevedel

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 06.10.2016 17:42
od Johnyhu
Rozvody jdou poznat na časování ale jestli máš požadavek turba 3 a.m. tak zkus někde v servise na zvedáku zařadit pětku a počkat na cukání je možný že je to zkroucená poloosa.

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 06.10.2016 17:47
od seabees
Kecam :-) pozadavek na turbo je 2100-2600 me dava 2900

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 06.10.2016 17:56
od seabees
Johnyhu píše:Rozvody jdou poznat na časování ale jestli máš požadavek turba 3 a.m. tak zkus někde v servise na zvedáku zařadit pětku a počkat na cukání je možný že je to zkroucená poloosa.
Myslis synchro vacka klika? To skace od 0,0 do 0-5. Poloosa si nemyslim. Tu bych v rizeni cutil porad a ne jen v jednu chvily. Navic tohle skubne celym autem jakoby v sekunde zhasnul a zase naskocil motor. Asi bych to prirovnal k tonu kdyz jedu na tempomat z kopce vetsi rychlosti, brnknu do brzdy takze se tempomat vypne auto malinko zpomali a ja tempomat zase na pacce zaktivuju takze se chce znovu vydrapat na posledni ulozenou rychlost. To s tim autem taky skubne, ale ne tolik. Tohle se proste otrese cely.

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 07.10.2016 13:30
od seabees
Nemohl by prosim nekdo se stejnym motorem zmerit tlaky na tech vstrikach at se mam od ceho odrazit? Diky
Jinak vecer jsem si zapnul tempomat a pomalu na nem od 110 pridaval abych vedel presne to pasmo kde to zlobi. Tak je to cca 115-130. To by me zajimalo co se v tom deje ze to dela jen tuhle rychlost.

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 07.10.2016 23:31
od Johnyhu
Já bych napřed zkusil pro jistotu ten zvedák, může to bejt jiná kravina na podvozku mě když se utrhnul silentblok na rameni tak se mi od cca. 90 do 110 KM/H klepal šíleně volant, můžeš to mít taky něco podobnýho je tam plno kravin na víceprvku co se můžou po**at.

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 08.10.2016 14:09
od seabees
Tak moc se mi pod to auto nechtelo ze jsem tam nakonec teda vlezl. Montpakou jsem tahal za vsechno mozny a zadnou vuli kvuli ktery bych neco musel menit jsem nenasel. Poloosy taky v pohode.
Me to necuka ale celou dobu. To si asi spatne pochopil. Me to cukne jakoby chvilkove. Placnu vterinu to skubne, deset vterin nic, vterinu skubne, dvacet vterin nic. Je to jen v ty rychlosti. Jinak ne.

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 08.10.2016 14:16
od majkl1
Pokud tam máš požadavek 3atm. na turbo, pak je tam nějaký chip. Musel bys zajet za někým, kdo se tímhle živí. :roll: