Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou
PříspěvekNapsal: 16.10.2016 08:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.10.2009

Příspěvky:

211

Ja si taky myslel ze mam klid kdyz dam original. Za 2,5 roku je mrtva. Vcera jsem ji vyndal a ma diru z vnitrni strany jednoho kolena. Cca 3cm. Premyslim jak mi tu nekdo psal ze kdyz mam tak velky pozadavek na tlak turba coz je 2100-2600 a me turbo tlaci 2900, takze to mam asi ciply. A jak jsem tomu nalozil v ten den co mi umrel ten vstrik. Jestli mi ta hadice nepraskne prave tim ze uz na vyssi tlak neni stavena.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou
PříspěvekNapsal: 17.10.2016 20:08 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

02.08.2015

Příspěvky:

295

Jestli tlačí 2,9 tak bych určitě se zkusil někde zeptat u firmy která se tímhle zabývá jestli to není chipnutý.

_________________
VW Passat B5 1996 1.9TDI 81Kw AFN

_________________
BestDrive, Žďár nad Sázavou


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou
PříspěvekNapsal: 28.04.2018 11:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.07.2010

Příspěvky:

9

to urcite cipnuty bude :-) Hadici bych omotal pevnou zednickou lepici paskou v miste zvýšeného namahani (v kolene). Ona se pak nemůže tolik roztáhnout a nepraskne :-)

Jinak napružovat kontakty to je moje nocni mura, protože tomu brani EGR ventil


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou
PříspěvekNapsal: 30.04.2018 07:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8379

Bydliště:

Svitavsko

tak pokud ti to tlačí opravdu 2,9 Barů (1,9Bar) tak je ještě zázrak, že se sériové turbo nerozletělo a to nepadá do nouzáku - turbo musí přesně kopírovat požadavek.. a i 2600 požadavek je docela přes čáru to je asi nějaký super čip - začal bych nahráním seriový sw to pak budou lítat hadice pořád mělo by to tlačit kolem 2,450Barů (1,45Bar) s čipem se sériovým turbem

jinak k vychvalovanému STR (starline) to je poravdu sra*ka vydržela mě na sérii (turbo nepřefukovalo) krasných 250km :) pak jsem dal origo a ta má najeto kolem 15 000km z toho asi 10 000km s čipem - pokud praská origo hadice, tak bych hledal příčinu to není normální

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou
PříspěvekNapsal: 17.05.2018 21:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.02.2010

Příspěvky:

281

A já mám tu polskou ludru s hliníkovejma koncovkama za 800Kč už snad 2 roky. Doufám že když jsem to tu napsal, tak mi zítra praskne :D


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group