Stránka 3 z 3

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 16.10.2016 08:34
od seabees
Ja si taky myslel ze mam klid kdyz dam original. Za 2,5 roku je mrtva. Vcera jsem ji vyndal a ma diru z vnitrni strany jednoho kolena. Cca 3cm. Premyslim jak mi tu nekdo psal ze kdyz mam tak velky pozadavek na tlak turba coz je 2100-2600 a me turbo tlaci 2900, takze to mam asi ciply. A jak jsem tomu nalozil v ten den co mi umrel ten vstrik. Jestli mi ta hadice nepraskne prave tim ze uz na vyssi tlak neni stavena.

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 17.10.2016 20:08
od Johnyhu
Jestli tlačí 2,9 tak bych určitě se zkusil někde zeptat u firmy která se tímhle zabývá jestli to není chipnutý.

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 28.04.2018 11:51
od ane
to urcite cipnuty bude :-) Hadici bych omotal pevnou zednickou lepici paskou v miste zvýšeného namahani (v kolene). Ona se pak nemůže tolik roztáhnout a nepraskne :-)

Jinak napružovat kontakty to je moje nocni mura, protože tomu brani EGR ventil

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 30.04.2018 07:19
od majrek001
tak pokud ti to tlačí opravdu 2,9 Barů (1,9Bar) tak je ještě zázrak, že se sériové turbo nerozletělo a to nepadá do nouzáku - turbo musí přesně kopírovat požadavek.. a i 2600 požadavek je docela přes čáru to je asi nějaký super čip - začal bych nahráním seriový sw to pak budou lítat hadice pořád mělo by to tlačit kolem 2,450Barů (1,45Bar) s čipem se sériovým turbem

jinak k vychvalovanému STR (starline) to je poravdu sra*ka vydržela mě na sérii (turbo nepřefukovalo) krasných 250km :) pak jsem dal origo a ta má najeto kolem 15 000km z toho asi 10 000km s čipem - pokud praská origo hadice, tak bych hledal příčinu to není normální

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Napsal: 17.05.2018 21:03
od djrix
A já mám tu polskou ludru s hliníkovejma koncovkama za 800Kč už snad 2 roky. Doufám že když jsem to tu napsal, tak mi zítra praskne :D