motor 2.0 TDI DPF 100kW
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- klimbik
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.03.2008 12:25
- Bydliště: OstraVWa
motor 2.0 TDI DPF 100kW
Caute, nevite nekdo prosim neco o tomhle motoru? je tak dobry jako 96kW? DPF k tomu asi moc nepatri, to je nejspis filtr pevnych castic ve vyfuku, ze? tyhle motory jsou casto v passatech 3BG, na ktere se ted koukam v nemeckych bazarech. rok 2004, takze mozna nejaky predchudce toho jeste silnejsiho dvoulitru, nebo zvetsena 1,9ka. netusim.
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
Je to 16V první verze 2.0TDi, takže naprosto to nejhorší co se dá v 3BG koupit. Proti tomuto motoru je zlatej i 2.5TDi. A obloukem se vyhni filtru DPF, u PD motorů je to problém navíc... Kup 1.9TDi 96kw a ušetříš si spoustu starostí...
- klimbik
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.03.2008 12:25
- Bydliště: OstraVWa
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
diky moc, tak proto jsou tak levne. skoda no
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
Přesně
- klimbik
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.03.2008 12:25
- Bydliště: OstraVWa
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
a co se tyce tech 2,5TDi, tak vim ze 110kW je problem neco s klikou snad a s palivovym cerpadlem a tyto problemy uz dal nejsou s 120kW a 132kW motorem? kdybych se rozhodl pro V6 tak by to bylo pro pozitek s jizdy, zvuk, efekt, par litru navic na spotrebe bych asi nejak prezil (to jen ze mi budete doporucovat nespekulovat a stejne vybirat jen 96kW )
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
Při malém km nájezdu dobrá koupě, DPF není problém odstranit, lehká sw úprava a jezdí krásně.
Je to kus od kusu. Navíc tyto motory ještě neměly problémy passatů 3C.
Měříto výběru 100tis.km 2L = 200tis.km 1,9 96kw.
Je to kus od kusu. Navíc tyto motory ještě neměly problémy passatů 3C.
Měříto výběru 100tis.km 2L = 200tis.km 1,9 96kw.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- klimbik
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.03.2008 12:25
- Bydliště: OstraVWa
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
prave ze o 3C slysim furt jen ze je silene kazovy, tak 3BG bych si vybral.motorpower píše:Při malém km nájezdu dobrá koupě, DPF není problém odstranit, lehká sw úprava a jezdí krásně.
Je to kus od kusu. Navíc tyto motory ještě neměly problémy passatů 3C.
Měříto výběru 100tis.km 2L = 200tis.km 1,9 96kw.
a vzhledem k tomu, ze bych bral auto s max 200tkm, tak ten dvoulitr muzu rovnou vyradit, protoze auto co ma najeto 100tkm opravdu nesezenu ale nevadi, to ja jen ze jsem nevedel co jeto zac, u nas jsem to jeste nevidel v bazaru nikde.
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
Jde ještě o to aby km byly poctivé, takže ještě doplním....lepší 2004 2L se 150, než 2001 s 90.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
Osobně bych o 2.0TDi 100kw ani neuvažoval.
klimbik: pokud chceš sázku na jistotu, jdi do 96kw 1.9TDi PD, pokud je to dle tebe slabé a chtěl bys V6, tak 2.5TDi pouze s 120 nebo 132kw, tyto výkonové verze jsou už vychytanější oproti 110 a 114kw. hodně štěstí při výběru...
klimbik: pokud chceš sázku na jistotu, jdi do 96kw 1.9TDi PD, pokud je to dle tebe slabé a chtěl bys V6, tak 2.5TDi pouze s 120 nebo 132kw, tyto výkonové verze jsou už vychytanější oproti 110 a 114kw. hodně štěstí při výběru...
- klimbik
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.03.2008 12:25
- Bydliště: OstraVWa
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
diky diky, to ja jen tak do budoucna, kdyby se mi nejake moc zalibilo, tak bych mozna do neho sel, ale jinak zatim nemam problem se svojim B5 81kW. jen jsem si vysnil B5.5 s kuzi vevnitr a xenonama a samozrejme stejna zrcatka s blinkrama, proto chci jen 2004.
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
- hanisz
- VWjunior
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 18.04.2010 12:59
- Bydliště: Praha / OrloVWá
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
kuzi koupis za 9000 xenony do 10000 se vsim a zrdcatka se daji sehnat od 3000 - 4000 neni to lepsi zainvestovat do tveho nez kutit nove ?
My oriantation was changed!!! .. from>>B5 on 17" BBS<<and >>3C on 18" BBS<< and >>G7 on 17" VW<< back to B8 on 17" VW
- klimbik
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.03.2008 12:25
- Bydliště: OstraVWa
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
myslim ze ne. na xenony bych nemel automaticke naklapeni a navic nove passaty (myslim ted roky tak 2003+) maji lepsi odhlucneni interieru, takze to by byla dalsi vec. pak samozrejme vykon by mohl byt lepsi, takze bych musel jeste na chip aspon, a taky si myslim ze v novejsim modelu nebudou az tak moc vrzat plasty, precejen ty roky se na tom musi nejak projevit. a zadni dvere se mi jeste libi vic z B5.5, protoze nemaji tu hnusnou vypouklinu plastovou na kliku. a taky u novejsich modelu to vypada ze byvaji casteji v typovych listech u kol, treba moje kola jsou taky napsane jen na B5.5 i kdyz jsou to vlastne stejna auta. a taky ramena maji 2004 lepsi ne?hanisz píše:kuzi koupis za 9000 xenony do 10000 se vsim a zrdcatka se daji sehnat od 3000 - 4000 neni to lepsi zainvestovat do tveho nez kutit nove ?
jo a jeset bych chtel polo nebo maxi dot, takze to bych musel na svem taky nechat dodelat. no celkove bude i levnejsi koupit nove auto.
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 03.10.2007 20:45
- Bydliště: Zlínsko
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
Mám tuto B 5,5 už 3roky a zatím bez závažnějších problémů , až na to DPF!!
To jsem musel nechat odstranit protože už bylo tak zanesené že to každou chvilku zapínalo
samovypalování= vyšší spotřeba.Zatím jsem spokojený , jede velmi dobře i bez čipu.Je to asi kus od kusu a taky jak se předešly majitel o auto stará.Já jsem druhy majitel a před tím auto jezdilo v Německu (jiná nafta než u nás),dlouhé trasy po dálnici a pravidelný servis, tak že je celkem zachovalé
To jsem musel nechat odstranit protože už bylo tak zanesené že to každou chvilku zapínalo
samovypalování= vyšší spotřeba.Zatím jsem spokojený , jede velmi dobře i bez čipu.Je to asi kus od kusu a taky jak se předešly majitel o auto stará.Já jsem druhy majitel a před tím auto jezdilo v Německu (jiná nafta než u nás),dlouhé trasy po dálnici a pravidelný servis, tak že je celkem zachovalé
-
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 04.12.2008 12:38
- Bydliště: Volary
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
Kde sis ten DPF nechal odstranit, jak dlouho to trva a kolik to stoji a je to znatna spotrebe a na vykonu? Odhadem kolem 160000Km mi zacala spotreba jit nejak nahoru mohlo by to byt tim?
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW
Dle servisní tabulky by se DPF měl u motoru BGW po 90t km kontrolovat a po 120t km vyměnit. Navíc tento motor má nádržku na aditivum do nafty a to by mělo být také po 120t km/4 roky odsáto (zbytek) a novým doplněno.
Zlatá 1.9 TDI PD 96kW
Zlatá 1.9 TDI PD 96kW
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------