motor 2.0 TDI DPF 100kW

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
klimbik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 18.03.2008 12:25
Bydliště: OstraVWa

motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od klimbik »

Caute, nevite nekdo prosim neco o tomhle motoru? je tak dobry jako 96kW? DPF k tomu asi moc nepatri, to je nejspis filtr pevnych castic ve vyfuku, ze? tyhle motory jsou casto v passatech 3BG, na ktere se ted koukam v nemeckych bazarech. rok 2004, takze mozna nejaky predchudce toho jeste silnejsiho dvoulitru, nebo zvetsena 1,9ka. netusim.
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

shikaree
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 13.07.2009 13:49

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od shikaree »

Je to 16V první verze 2.0TDi, takže naprosto to nejhorší co se dá v 3BG koupit. Proti tomuto motoru je zlatej i 2.5TDi. A obloukem se vyhni filtru DPF, u PD motorů je to problém navíc... Kup 1.9TDi 96kw a ušetříš si spoustu starostí...

Uživatelský avatar
klimbik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 18.03.2008 12:25
Bydliště: OstraVWa

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od klimbik »

diky moc, tak proto jsou tak levne. skoda no :)
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

shikaree
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 13.07.2009 13:49

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od shikaree »

Přesně

Uživatelský avatar
klimbik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 18.03.2008 12:25
Bydliště: OstraVWa

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od klimbik »

a co se tyce tech 2,5TDi, tak vim ze 110kW je problem neco s klikou snad a s palivovym cerpadlem a tyto problemy uz dal nejsou s 120kW a 132kW motorem? kdybych se rozhodl pro V6 tak by to bylo pro pozitek s jizdy, zvuk, efekt, par litru navic na spotrebe bych asi nejak prezil (to jen ze mi budete doporucovat nespekulovat a stejne vybirat jen 96kW :))
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od motorpower »

Při malém km nájezdu dobrá koupě, DPF není problém odstranit, lehká sw úprava a jezdí krásně.
Je to kus od kusu. Navíc tyto motory ještě neměly problémy passatů 3C.
Měříto výběru 100tis.km 2L = 200tis.km 1,9 96kw.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
klimbik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 18.03.2008 12:25
Bydliště: OstraVWa

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od klimbik »

motorpower píše:Při malém km nájezdu dobrá koupě, DPF není problém odstranit, lehká sw úprava a jezdí krásně.
Je to kus od kusu. Navíc tyto motory ještě neměly problémy passatů 3C.
Měříto výběru 100tis.km 2L = 200tis.km 1,9 96kw.
prave ze o 3C slysim furt jen ze je silene kazovy, tak 3BG bych si vybral.
a vzhledem k tomu, ze bych bral auto s max 200tkm, tak ten dvoulitr muzu rovnou vyradit, protoze auto co ma najeto 100tkm opravdu nesezenu :) ale nevadi, to ja jen ze jsem nevedel co jeto zac, u nas jsem to jeste nevidel v bazaru nikde.
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od motorpower »

Jde ještě o to aby km byly poctivé, takže ještě doplním....lepší 2004 2L se 150, než 2001 s 90. :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

shikaree
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 13.07.2009 13:49

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od shikaree »

Osobně bych o 2.0TDi 100kw ani neuvažoval.
klimbik: pokud chceš sázku na jistotu, jdi do 96kw 1.9TDi PD, pokud je to dle tebe slabé a chtěl bys V6, tak 2.5TDi pouze s 120 nebo 132kw, tyto výkonové verze jsou už vychytanější oproti 110 a 114kw. hodně štěstí při výběru...

Uživatelský avatar
klimbik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 18.03.2008 12:25
Bydliště: OstraVWa

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od klimbik »

diky diky, to ja jen tak do budoucna, kdyby se mi nejake moc zalibilo, tak bych mozna do neho sel, ale jinak zatim nemam problem se svojim B5 81kW. jen jsem si vysnil B5.5 s kuzi vevnitr a xenonama :) a samozrejme stejna zrcatka s blinkrama, proto chci jen 2004.
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

Uživatelský avatar
hanisz
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1740
Registrován: 18.04.2010 12:59
Bydliště: Praha / OrloVWá
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od hanisz »

kuzi koupis za 9000 xenony do 10000 se vsim a zrdcatka se daji sehnat od 3000 - 4000 neni to lepsi zainvestovat do tveho nez kutit nove ? :)
My oriantation was changed!!! .. from>>B5 on 17" BBS<<and >>3C on 18" BBS<< and >>G7 on 17" VW<< back to B8 on 17" VW

Uživatelský avatar
klimbik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 18.03.2008 12:25
Bydliště: OstraVWa

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od klimbik »

hanisz píše:kuzi koupis za 9000 xenony do 10000 se vsim a zrdcatka se daji sehnat od 3000 - 4000 neni to lepsi zainvestovat do tveho nez kutit nove ? :)
myslim ze ne. na xenony bych nemel automaticke naklapeni a navic nove passaty (myslim ted roky tak 2003+) maji lepsi odhlucneni interieru, takze to by byla dalsi vec. pak samozrejme vykon by mohl byt lepsi, takze bych musel jeste na chip aspon, a taky si myslim ze v novejsim modelu nebudou az tak moc vrzat plasty, precejen ty roky se na tom musi nejak projevit. a zadni dvere se mi jeste libi vic z B5.5, protoze nemaji tu hnusnou vypouklinu plastovou na kliku. a taky u novejsich modelu to vypada ze byvaji casteji v typovych listech u kol, treba moje kola jsou taky napsane jen na B5.5 i kdyz jsou to vlastne stejna auta. a taky ramena maji 2004 lepsi ne?
jo a jeset bych chtel polo nebo maxi dot, takze to bych musel na svem taky nechat dodelat. no celkove bude i levnejsi koupit nove auto.
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

Pekari
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 03.10.2007 20:45
Bydliště: Zlínsko

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od Pekari »

Mám tuto B 5,5 už 3roky a zatím bez závažnějších problémů , až na to DPF!!
To jsem musel nechat odstranit protože už bylo tak zanesené že to každou chvilku zapínalo
samovypalování= vyšší spotřeba.Zatím jsem spokojený , jede velmi dobře i bez čipu.Je to asi kus od kusu a taky jak se předešly majitel o auto stará.Já jsem druhy majitel a před tím auto jezdilo v Německu (jiná nafta než u nás),dlouhé trasy po dálnici a pravidelný servis, tak že je celkem zachovalé :jok:

zpospa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 04.12.2008 12:38
Bydliště: Volary

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od zpospa »

Kde sis ten DPF nechal odstranit, jak dlouho to trva a kolik to stoji a je to znatna spotrebe a na vykonu? Odhadem kolem 160000Km mi zacala spotreba jit nejak nahoru mohlo by to byt tim?

Uživatelský avatar
Hans76
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 28.08.2008 22:29
Bydliště: jih Moravy

Re: motor 2.0 TDI DPF 100kW

Příspěvek od Hans76 »

Dle servisní tabulky by se DPF měl u motoru BGW po 90t km kontrolovat a po 120t km vyměnit. Navíc tento motor má nádržku na aditivum do nafty a to by mělo být také po 120t km/4 roky odsáto (zbytek) a novým doplněno.
Zlatá 1.9 TDI PD 96kW :roll:
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“