Stránka 1 z 1

Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 19.11.2016 13:44
od Pavel Jerman
Ahoj kluci, ráno když jsem si napichl auto na vag, mi ukazovala hodnota synchronizace 1,1 až 1,7 auto bylo úplně studene venku -3 stupně, po dvou minutách byla hodnota 0,6 a držela se, myslíte, ze mám nechat nastavit prevstrik ? Raní starty nejsou na drc, řešil jsem svíčky , druhou zimu zadnyho mechanika nenapadlo vyndat svíčky a změřit zda tam jsou ty dobré ( délka) až ve čtvrtek mě to napadlo a byli tam krasti cca o půl cm, vyměnil jsem je a dneska ráno start zas nic moc.. jeden mechanik říkal ze nejde proud do svíček a druhej říkal, ze jde :D jaká je nejednodušší možnost ověřit zda tam proud jde ? Díky za názory a rady

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 20.11.2016 07:29
od majkl1
Nejjednodušší (že by to mechaniky nenapadlo?) je vzít multimetr (nebo aspoň 12V žárovku s kusem drátu) a prostě změřit, zda jde proud do svíček při žhavení nebo ne. Jednodušší způsob mě už nenapadá. :nail:

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 20.11.2016 13:20
od Pavel Jerman
Tak tam proud nejde, ale když jsem otestoval v akčních členech relatko, tak to cvaka..tak co teď :D

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 20.11.2016 15:03
od Pavel Jerman
Ještě dotaz, mám teď filtr normálně s tím zpetakem, dve hadičky do filtru a dve do toho ventilu, muzu tenhle filtr zrušit a dát ten co má třeba 2.0TDI ? Tam vedou všechny hadičky do filtru a zadnej ventil. Nebo to nejde a musím tam nechat ten co tam mám teď s tím ventilem.

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 20.11.2016 15:50
od majkl1
Měl jsi odpojené čidlo teploty? Jinak to žhaví při dnešních teplotách jen okamžik (doslova).

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 20.11.2016 17:43
od Pavel Jerman
Měl a start je stejněj.

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 20.11.2016 17:56
od majkl1
Jsem myslel, zda jsi měl odpojený čidlo, když jsi měřil ty svíčky :D

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 20.11.2016 18:10
od Pavel Jerman
To ne :D a aby toho nebylo málo když jsme jeli nakoupit tak mi začli téct dvě hadice co vedou od filtru do tandemu, spotřeba na volnoběh 1.5 :DD

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 20.11.2016 18:22
od majkl1
Tak možná jsi našel příčinu :roll:

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 20.11.2016 18:53
od Pavel Jerman
Čidlo tam mám nové 14 dní , zkusím to teda ráno odpojit a změřit

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 20.11.2016 18:55
od majkl1
Hlavně utěsni palivové vedení. :old: S bublinama to nemůže startovat na drc ani s dvaceti supermegažhavičema

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 20.11.2016 19:58
od Pavel Jerman
Resim sponky, měl jsem tam dva typy už a vzdy před tou sponkou to rosilo..jak u filtru tak i tandemu, a hlavně tam nemám ty Origo, ty jsem dal pryč, když jsem dával pryč chladič paliva a dával obyc filtr na kterým je zpetak, napadlo mě, ze bych dal pryč tenhle filtr a dál tam ten jak má třeba 2.0TDI , ten do kterého vedoi všechny čtyři hadičky bez zpetaku, fungovalo by vše jak by mělo ?

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 21.11.2016 06:56
od Pavel Jerman
Tak jsem odpojil čidlo které je staré cca 3 týdny a nechal zhavit ještě chvíli po zhasnutí kontrolky a chytil mnohem lip než kdykoliv předtím a to byli 3 stupně, tak co teď ? Je zase špatný čidlo teploty ?

Re: Raní start prevstrik B 5,5 96kw AVF

Napsal: 21.11.2016 12:25
od majkl1
Pokud je motor v kondici, tak při dnešních teplotách by měl naskočit v pohodě i bez žhavení. Podle mne tam máš nějaký jiný problém. Buď špatná synchronizace vačky s klikou, horší tlaky ve válcích nebo vzduchu v palivovém vedení. :roll: