2.5tdi 110kw, komplet bez tahu

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
tomagio
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 04.05.2010 19:19

2.5tdi 110kw, komplet bez tahu

Příspěvek od tomagio »

Zdravím,

mám problém s passatem 2.5tdi 110KW a to, že vůbec netáhne. Když sešlápnu pedál na zem při 50km/h tak auto vůbec nezrychlí, když mačkám pomalu tak zrychluje pomalu a dostanu se na nějakou přijatelnou rychlost.

Mechanik proměřoval elektřinu a ventil plnícího tlaku, ventil egr a ventil klapky maji kolem 5,8V, ale mají dostávat 12, tudíž nefungujou. Čím to může být? Resp. kde hledat chybu? Napadlo mě než hledat kabel po kabelu (jestli je porušený) tak se zkusím zeptat jestli s tím někdo nemá zkušenost.

Díky za rady

tomagio
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 04.05.2010 19:19

Re: 2.5tdi 110kw, komplet bez tahu

Příspěvek od tomagio »

Ještě bych dodal 2 věci:
1) že za jízdy občas začne blikat žhavení na pár vteřin a pak zhasne...

2) mechanik předtím měnil těsnění u vík ventilů, ale to asi nebude mít souvislost...

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: 2.5tdi 110kw, komplet bez tahu

Příspěvek od majkl1 »

Těch 5,8V měřil jak? Snad ne voltmetrem, protože tam není stálé stejnosměrné napětí, ale pulzní. Musel by to měřit osciloskopem.
U těchto elmg. měničů podtlaků se kontroluje především odpor cívky. N75 jde otestovat i testem akčních členů, ale není to nic směrodatného.
Blikání kontrolky žhavení signalizuje cca 7 různých závad. Musel bys to dát na diagnostiku a vyčíst paměť závad, aby nemusel hádat z křišťálové koule.
Začal bych tímhle. Pak kontrolou dat z váhy vzduchu a pak by se vidělo, co dál (snímač plynového pedálu, atd.). :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

tomagio
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 04.05.2010 19:19

Re: 2.5tdi 110kw, komplet bez tahu

Příspěvek od tomagio »

No mechanik rikal ze pri zaplem klicku napeti nepulzuje. Vaha na 2 pinu ma mit 12V a ma taky 5.8V m takze ta sama vetev co vede od RJ. Zkouseli jsme rele a to nepomohlo.


Jake muzou byt dalsi zavady? Dneska jsem koupil blutetooth diagnostiku a zkusim se podivat co tam pise.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: 2.5tdi 110kw, komplet bez tahu

Příspěvek od majkl1 »

A do toho relé leze kolik?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Krpec
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 25.02.2012 14:47
Bydliště: Mikulášovice okr.Děčín

Re: 2.5tdi 110kw, komplet bez tahu

Příspěvek od Krpec »

20170124_075335.jpg
Zdravím,
mám dotaz ohledně zobrazení korekční dávky vstřikovačů při volnoběhu.
Napíchnul jsem to na VAG a nezobrazuje se všech šest válců. Je to správně kanál 13 a 14.
Motor 2.5 AKN 2001.
Díky za info

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: 2.5tdi 110kw, komplet bez tahu

Příspěvek od majkl1 »

U rotačky se vždy uvádí rozdíly hodnot vůči řídícímu vstřiku, proto tam jeden válec chybí. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Krpec
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 25.02.2012 14:47
Bydliště: Mikulášovice okr.Děčín

Re: 2.5tdi 110kw, komplet bez tahu

Příspěvek od Krpec »

Jestli tomu rozumím dobře, tak chybí hodnota 3 válce.13 je tedy 1 a 2 válec?

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: 2.5tdi 110kw, komplet bez tahu

Příspěvek od trhac »

tomagio píše:Zdravím,

mám problém s passatem 2.5tdi 110KW a to, že vůbec netáhne. Když sešlápnu pedál na zem při 50km/h tak auto vůbec nezrychlí, když mačkám pomalu tak zrychluje pomalu a dostanu se na nějakou přijatelnou rychlost.

Mechanik proměřoval elektřinu a ventil plnícího tlaku, ventil egr a ventil klapky maji kolem 5,8V, ale mají dostávat 12, tudíž nefungujou. Čím to může být? Resp. kde hledat chybu? Napadlo mě než hledat kabel po kabelu (jestli je porušený) tak se zkusím zeptat jestli s tím někdo nemá zkušenost.

Díky za rady
Nějaký novinky jestli už to jezdí nebo v čem byl problém?

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“