Chcípání na volnoběh
Napsal: 04.01.2017 00:30
Zdravím pašíci,
prosím,jestli by neporadil někdo zkušený,v čem může být zakopaný pes. Mám passata 5.5 combi r.v. 2001 1,9TDI PD 96kW 6rych. Bohužel mi dělá to,že často převážně na volnoběh kolísají otáčky,jako by vynechalo zapálení některého z válců a buď to dalším zapálením dotáhne a nebo to neudrží a chcípne. Je zajímavé to,že to dělá jen na volnoběh a nebo občas výjmečně zakucká tak max do 1300 ot. ale jakmile sešlápnu plyn a otáčky jdou nad 1500,tak motor nezaškobrtne ani jednou a táhne dobře. Vypadalo to na vstřiky,protože už mezi nima byly odchylky,tak se vyměnily za jiné,které byly údajně překontrolované. Ale nic se nezměnilo. Osobně mě napadá,že bude problém v palivovém čerpadlu,protože pokud je v nádrži půl a méně paliva,tak se v zadní části ze spodu auta při otočení klíčkem před nastartováním ozývá,jak se při sepnutí čerpadla tlačí i bubliny. Je tedy zvláštní,že pokud je nádrž plná,tak tlačící se bubliny slyšet nejde.
Nebo jsem si říkal,že by to ještě mohl být předehřev nafty,protože nejvíce to zlobí při teplotě okolo +5C. Samozřejmě to můžou dělat i jiné věci,jako např problém v elektroinstalaci,nebo váha vzduchu,čidlo teploty chladící kapaliny,atd...Ale nejvíce mi připadne,že to bude něco okolo toho paliváku. Takže jestli by se tu našel někdo,kdo by dokázal z toho co jsem napsal rozpoznat,co by to mohlo být a na co se zaměřit,tak budu moc vděčný. Už mě docela štve,že musím v každé druhé křižovatce startovat.
prosím,jestli by neporadil někdo zkušený,v čem může být zakopaný pes. Mám passata 5.5 combi r.v. 2001 1,9TDI PD 96kW 6rych. Bohužel mi dělá to,že často převážně na volnoběh kolísají otáčky,jako by vynechalo zapálení některého z válců a buď to dalším zapálením dotáhne a nebo to neudrží a chcípne. Je zajímavé to,že to dělá jen na volnoběh a nebo občas výjmečně zakucká tak max do 1300 ot. ale jakmile sešlápnu plyn a otáčky jdou nad 1500,tak motor nezaškobrtne ani jednou a táhne dobře. Vypadalo to na vstřiky,protože už mezi nima byly odchylky,tak se vyměnily za jiné,které byly údajně překontrolované. Ale nic se nezměnilo. Osobně mě napadá,že bude problém v palivovém čerpadlu,protože pokud je v nádrži půl a méně paliva,tak se v zadní části ze spodu auta při otočení klíčkem před nastartováním ozývá,jak se při sepnutí čerpadla tlačí i bubliny. Je tedy zvláštní,že pokud je nádrž plná,tak tlačící se bubliny slyšet nejde.
Nebo jsem si říkal,že by to ještě mohl být předehřev nafty,protože nejvíce to zlobí při teplotě okolo +5C. Samozřejmě to můžou dělat i jiné věci,jako např problém v elektroinstalaci,nebo váha vzduchu,čidlo teploty chladící kapaliny,atd...Ale nejvíce mi připadne,že to bude něco okolo toho paliváku. Takže jestli by se tu našel někdo,kdo by dokázal z toho co jsem napsal rozpoznat,co by to mohlo být a na co se zaměřit,tak budu moc vděčný. Už mě docela štve,že musím v každé druhé křižovatce startovat.