Chrastění motoru
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.11.2016 12:00
Re: Chrastění motoru
Tak ta kladka se může povolit i kdyby to dělal servis ne? Pokud to dotáhnu na ten určitý moment tak by snad problém byt neměl, nebo se pletu?
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.11.2016 12:00
Re: Chrastění motoru
Zdravim
Prosim vas jeste jeden dulezity dotaz, resim ted kozpi tech rozvodu resim to jednim s autorozvodu a pry mam tyhle http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/sa ... 0-vw-audi/" onclick="window.open(this.href);return false; . a ma otszka zni jaky je rozdil mezi tema dvema http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/sa ... 530020110/" onclick="window.open(this.href);return false; ??? Podle vinka mam mit s hydronapinakem ale nekdo to asi predelaval nebo prehazoval motor. Ma otazka tedy zni ktere mam koupit? Fotka mych rozvodu je na predesle strance
Prosim vas jeste jeden dulezity dotaz, resim ted kozpi tech rozvodu resim to jednim s autorozvodu a pry mam tyhle http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/sa ... 0-vw-audi/" onclick="window.open(this.href);return false; . a ma otszka zni jaky je rozdil mezi tema dvema http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/sa ... 530020110/" onclick="window.open(this.href);return false; ??? Podle vinka mam mit s hydronapinakem ale nekdo to asi predelaval nebo prehazoval motor. Ma otazka tedy zni ktere mam koupit? Fotka mych rozvodu je na predesle strance
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Chrastění motoru
potřebuješ tuhle sadu http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/sa ... 530020110/" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.11.2016 12:00
Re: Chrastění motoru
Tim padem nechapu proc mi pan z autotozvodu rika ze potrebuju tu druhou. Nasel jsem tu sadu jeste levneji https://autodilos.cz/autodily/vw/passat ... sort=price" onclick="window.open(this.href);return false; je to teda ona jelikoz mi nesedi cislo z autodioy cardo. Omlouvam se za stupidni dotazy.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Chrastění motoru
ta druhá je na hydronapínák
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.11.2016 12:00
Re: Chrastění motoru
jo, tak mas pravdu je tam rozdil v te napinaci kladce ona je trosicku jina a dival jsem se na ty sve rozvody a je to jak si rikal takze diky
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.11.2016 12:00
Re: Chrastění motoru
Zdravim
Mam jeste jesen hloupy dotaz. Dnes chci objednat ty rozvody a chci vzit ina sadu kladek a remen a pumpu zvlast. Nevim kterou pumpu chci graf ale nasep jsem vic tehle pump bud GR PA762 nebo GR PA1355, kterou tedy vzit na moje AVF?
Mam jeste jesen hloupy dotaz. Dnes chci objednat ty rozvody a chci vzit ina sadu kladek a remen a pumpu zvlast. Nevim kterou pumpu chci graf ale nasep jsem vic tehle pump bud GR PA762 nebo GR PA1355, kterou tedy vzit na moje AVF?
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.11.2016 12:00
Re: Chrastění motoru
Zdravim
Pri vymene rozvodu jsem zjistip.ze se mi hybe napinaci kladka, je to normalni? https://m.youtube.com/watch?v=LiKbU6JM_XM" onclick="window.open(this.href);return false; kdyz tocim klikou tak se hybe ta sipka zleva doprava, vcem muze byt chyba nebo je to normalni?
Pri vymene rozvodu jsem zjistip.ze se mi hybe napinaci kladka, je to normalni? https://m.youtube.com/watch?v=LiKbU6JM_XM" onclick="window.open(this.href);return false; kdyz tocim klikou tak se hybe ta sipka zleva doprava, vcem muze byt chyba nebo je to normalni?
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Chrastění motoru
je to normální, na klice je excentrický kolo, který kvuli síle která je potřeba na ovládání vstřiků, povoluje a šponuje řemen
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.11.2016 12:00
Re: Chrastění motoru
To se mi ulevilo, ja myslel ze je neco spatne. A je normalni ze ted jak tam je vse nove jde vice ztuha otocit klikou?
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.11.2016 12:00
Re: Chrastění motoru
Prosimvas jeste jeden hloupy dotaz kdyz pootacim tou klikou tak se mi zda ze v jeden moment neco lupne nevim jestli to je v motoru. Muze to byt potkane jako ze pist narazi o ventil? Pritom aretace na klice sedi zaroven s tim pinem co se strka do remenice u vacky, je sice fakt ze to nesedelo predtim takze jsem musel pootocit s vackou aby to sedelo byly to radove milimetry. Kdyby se to rozhodilo jake je nejake zakladni nastaveni?
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.11.2016 12:00
Re: Chrastění motoru
Opet zdravim,
Tak jsem to vymenil a s tepem asi 300 jsem to nastartoval, bezi to ale zda se mi ze tam neco cvaka prijde mi to jakoby hydrostely nebo tak neco. Pred vymenou to nedelalo. Cvaka
to tak potichu. Myslite ze to muze byt spatne nastavene? Pujde to donastavit pres vag? Myslim si ze kdybych to uplne prehodil tak to ani asi nenastartuju nebo se to hned potka nebo se mylim?..... Tak jsem to nakop podruhe a hodil na vag synchronizace mi skace mezi +1.1 az 1.7 pred vymenou jsem mel tyto hodnoty v minusu. Podle me je to jakztakz, mam to zkusit jeste postelovat nebo se na to vysrat. Zdalo se mi ze to cvakani tam mozna neni nebo nevim jsem paranoidni a je taky mozneze to muze delat nrjaky plech ci plast jelikoz auto je jeste rozebrane. Byl bych rad kdyby nekdo koukl na ten log a rekl mi jestli je to ok nebo hrozi potkani. A jeste jedna vec mam to v garazi a zda se mi ze to vice smrdi tak stiplave ale zase je to studene tak nevim
Tak jsem to vymenil a s tepem asi 300 jsem to nastartoval, bezi to ale zda se mi ze tam neco cvaka prijde mi to jakoby hydrostely nebo tak neco. Pred vymenou to nedelalo. Cvaka
to tak potichu. Myslite ze to muze byt spatne nastavene? Pujde to donastavit pres vag? Myslim si ze kdybych to uplne prehodil tak to ani asi nenastartuju nebo se to hned potka nebo se mylim?..... Tak jsem to nakop podruhe a hodil na vag synchronizace mi skace mezi +1.1 az 1.7 pred vymenou jsem mel tyto hodnoty v minusu. Podle me je to jakztakz, mam to zkusit jeste postelovat nebo se na to vysrat. Zdalo se mi ze to cvakani tam mozna neni nebo nevim jsem paranoidni a je taky mozneze to muze delat nrjaky plech ci plast jelikoz auto je jeste rozebrane. Byl bych rad kdyby nekdo koukl na ten log a rekl mi jestli je to ok nebo hrozi potkani. A jeste jedna vec mam to v garazi a zda se mi ze to vice smrdi tak stiplave ale zase je to studene tak nevim
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Chrastění motoru
synchronizaci na nulu
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.11.2016 12:00
Re: Chrastění motoru
Sestelovano na 0,6 je to docela pakarna, vecer jak bude cas zkusim jeste presne na nulu. Zatim diky