Chrastění motoru

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

godlike1234
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.11.2016 12:00

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od godlike1234 »

Tak ta kladka se může povolit i kdyby to dělal servis ne? Pokud to dotáhnu na ten určitý moment tak by snad problém byt neměl, nebo se pletu?

godlike1234
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.11.2016 12:00

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od godlike1234 »

Zdravim
Prosim vas jeste jeden dulezity dotaz, resim ted kozpi tech rozvodu resim to jednim s autorozvodu a pry mam tyhle http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/sa ... 0-vw-audi/" onclick="window.open(this.href);return false; . a ma otszka zni jaky je rozdil mezi tema dvema http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/sa ... 530020110/" onclick="window.open(this.href);return false; ??? Podle vinka mam mit s hydronapinakem ale nekdo to asi predelaval nebo prehazoval motor. Ma otazka tedy zni ktere mam koupit? Fotka mych rozvodu je na predesle strance

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od Jarda S. »

potřebuješ tuhle sadu http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/sa ... 530020110/" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

godlike1234
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.11.2016 12:00

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od godlike1234 »

Tim padem nechapu proc mi pan z autotozvodu rika ze potrebuju tu druhou. Nasel jsem tu sadu jeste levneji https://autodilos.cz/autodily/vw/passat ... sort=price" onclick="window.open(this.href);return false; je to teda ona jelikoz mi nesedi cislo z autodioy cardo. Omlouvam se za stupidni dotazy.

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od Jarda S. »

ta druhá je na hydronapínák
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

godlike1234
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.11.2016 12:00

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od godlike1234 »

jo, tak mas pravdu je tam rozdil v te napinaci kladce ona je trosicku jina a dival jsem se na ty sve rozvody a je to jak si rikal takze diky :)

godlike1234
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.11.2016 12:00

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od godlike1234 »

Zdravim
Mam jeste jesen hloupy dotaz. Dnes chci objednat ty rozvody a chci vzit ina sadu kladek a remen a pumpu zvlast. Nevim kterou pumpu chci graf ale nasep jsem vic tehle pump bud GR PA762 nebo GR PA1355, kterou tedy vzit na moje AVF?

godlike1234
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.11.2016 12:00

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od godlike1234 »

Zdravim
Pri vymene rozvodu jsem zjistip.ze se mi hybe napinaci kladka, je to normalni? https://m.youtube.com/watch?v=LiKbU6JM_XM" onclick="window.open(this.href);return false; kdyz tocim klikou tak se hybe ta sipka zleva doprava, vcem muze byt chyba nebo je to normalni?

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od Jarda S. »

je to normální, na klice je excentrický kolo, který kvuli síle která je potřeba na ovládání vstřiků, povoluje a šponuje řemen
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

godlike1234
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.11.2016 12:00

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od godlike1234 »

To se mi ulevilo, ja myslel ze je neco spatne. A je normalni ze ted jak tam je vse nove jde vice ztuha otocit klikou?

godlike1234
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.11.2016 12:00

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od godlike1234 »

Prosimvas jeste jeden hloupy dotaz kdyz pootacim tou klikou tak se mi zda ze v jeden moment neco lupne nevim jestli to je v motoru. Muze to byt potkane jako ze pist narazi o ventil? Pritom aretace na klice sedi zaroven s tim pinem co se strka do remenice u vacky, je sice fakt ze to nesedelo predtim takze jsem musel pootocit s vackou aby to sedelo byly to radove milimetry. Kdyby se to rozhodilo jake je nejake zakladni nastaveni?

godlike1234
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.11.2016 12:00

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od godlike1234 »

Opet zdravim,
Tak jsem to vymenil a s tepem asi 300 jsem to nastartoval, bezi to ale zda se mi ze tam neco cvaka prijde mi to jakoby hydrostely nebo tak neco. Pred vymenou to nedelalo. Cvaka
to tak potichu. Myslite ze to muze byt spatne nastavene? Pujde to donastavit pres vag? Myslim si ze kdybych to uplne prehodil tak to ani asi nenastartuju nebo se to hned potka nebo se mylim?..... Tak jsem to nakop podruhe a hodil na vag synchronizace mi skace mezi +1.1 az 1.7 pred vymenou jsem mel tyto hodnoty v minusu. Podle me je to jakztakz, mam to zkusit jeste postelovat nebo se na to vysrat. Zdalo se mi ze to cvakani tam mozna neni nebo nevim jsem paranoidni a je taky mozneze to muze delat nrjaky plech ci plast jelikoz auto je jeste rozebrane. Byl bych rad kdyby nekdo koukl na ten log a rekl mi jestli je to ok nebo hrozi potkani. A jeste jedna vec mam to v garazi a zda se mi ze to vice smrdi tak stiplave ale zase je to studene tak nevim
Přílohy
IMG_20170424_210652.jpg

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od Jarda S. »

synchronizaci na nulu
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

godlike1234
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.11.2016 12:00

Re: Chrastění motoru

Příspěvek od godlike1234 »

Sestelovano na 0,6 je to docela pakarna, vecer jak bude cas zkusim jeste presne na nulu. Zatim diky

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“