AFN - po jízdě kape nafta

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
kemo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 579
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Reichenberg

AFN - po jízdě kape nafta

Příspěvek od kemo »

Zdravím,
po jízdě mi kolem auta začne smrdět nafta. Chvilku jde slyšet dokonce kapání do spodního krytu, který po nějakých 1-2 minutách přestane. Všimnul jsem si nafty v jednom vybrání bloku pro vstřik, a zároveň je prochcaná hadička pro vratku nafty. Prosakuje to běžně tam, nebo může bejt problém i někde jinde? Díky za názor.
IMG_20170605_180731.jpg
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----

Uživatelský avatar
fredh
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 21.08.2010 20:03
Bydliště: Vysočina

Re: AFN - po jízdě kape nafta

Příspěvek od fredh »

Nastartuj motor a koukej kolem těch přepadů/vstřiků, kde to chčije. Ale určitě bych je vyměnil. Vypadá to na to. Jen dej bacha, abys tam dal hadičky na palivo, protože tam spousta lidí dává podtlakový hadičky (s tím vnějším opletením) a ty většinou dlouho nevydrží. Já dávám přímo hadičky na naftu, s vnitřním opletením a ty drží.
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw, Passat B5 combi, r.v. 99, 1.9Tdi 81Kw

Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: AFN - po jízdě kape nafta

Příspěvek od trhac »

Rovnou vyměň přepady a pak umyj motor a pozoruj

Uživatelský avatar
kemo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 579
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Reichenberg

Re: AFN - po jízdě kape nafta

Příspěvek od kemo »

Takže, hadičky jsem vyměnil. Vypadá to zatím dobře, takže díky za rady. Oplet hadiček byl totálně prochcanej naftou a při sundávání mi hadičky zůstaly v ruce. Guma ztvrdla a byla prostě křehká a netěsná. Pokud se ještě něco objeví, napíšu. Díky všem.
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“