Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 13.01.2018 18:52 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

13.01.2018

Příspěvky:

4

Ahoj bando,
Už nevím na koho se obrátit když už si neví rady ani servise.
-když přijdu k autu po noci nebo po týdnu je jedno jaká teplota otočím klíčkem probíhá několika sekundové žhavení a bez problému startuji
-když přijdu k autu po hodině až cca 6 hodin otočím klíčkem kontrolka žhavení jen problikne a startuji, startuji, startuji... dlouho než to chytne (neslyším ani odepnutí relé žhavení)
-ověřené díly - žhavičky všechny žhaví krasně, teplotní čidlo 100% funguje, a diagnostika nehlásí problém

Dvě otázečky mám kamarádi.
Čím by to mohlo být?
Co určuje délku žhavení ?

Mě jediný co napadá výměna relé nebo nějaká řídící jednotka žhavení jestli tam něco takového je což asi jo.
Předem díky za odpovědí nebo nápady.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 14.01.2018 09:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9879

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Jaké jsou tlaky ve válcích? Když je teplota vody nad určitou mez, tak se nežhaví ani nedožhavuje. A pokud nejsou tlaky (nebo jsou horší vstřiky či předvstřik), pak to může bez žhavení haprovat. :roll:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 14.01.2018 13:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2011

Příspěvky:

120

viewtopic.php?f=159&t=280323

_________________
VW Passat 1.9 Tdi/96kw variant 4Motion 2004,JAWA 350/634 r.v 1974


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 15.01.2018 12:11 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

13.01.2018

Příspěvky:

4

majkl1 píše:
Jaké jsou tlaky ve válcích? Když je teplota vody nad určitou mez, tak se nežhaví ani nedožhavuje. A pokud nejsou tlaky (nebo jsou horší vstřiky či předvstřik), pak to může bez žhavení haprovat. :roll:


Díky za radu nechám změřit tlaky, obavy mám že budou špatné vstřiky už tam bude natočeno skoro 400tisíc :/


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 16.01.2018 00:02 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

13.01.2018

Příspěvky:

4

Ještě mě napadl jeden extra šílený nápad co takhle napíchnout ovládací kontakty relé dát mu samozřejmě správné spínací napětí vytahnout si to na tlačítko ven a manuálně si vždy přižhavit ? :D :D zkoušel to už někdo ? :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 18.01.2018 22:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.01.2011

Příspěvky:

972

Já bych sázel na ten startér. Před vánocama sme řešili na o2 tdi.Za studena na drc a zahřátý dlouho točila.Udělal se repas a stejně to za týden dlouho točilo.Dal se novej startér a máš vidět ty točky.By ten motor vyletěl z auta.Kup uplně novej a bude startovat jak za mlada.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 22.01.2018 23:02 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

13.01.2018

Příspěvky:

4

trhac píše:
Já bych sázel na ten startér. Před vánocama sme řešili na o2 tdi.Za studena na drc a zahřátý dlouho točila.Udělal se repas a stejně to za týden dlouho točilo.Dal se novej startér a máš vidět ty točky.By ten motor vyletěl z auta.Kup uplně novej a bude startovat jak za mlada.


Díky za nápad už jsem jsem tohle zaslechl také... a je dost možné že by to mohlo být tím jen nechápu tu souvislost :/ za studena a za tepla


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 23.01.2018 20:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.01.2011

Příspěvky:

972

Ani já tomu nerozumím ale je to tak.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 23.01.2018 23:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

83

Bydliště:

Bratislava

ja mam tiez problem ze za tepla dllllho startuje. Tak isto zle startuje ked je čumákom odparkovane hore kopcom, vdety padne nafta - aj za tepla aj za studena. Vyzera to na tesnenie na vstrekoch. Dnes sme s kolegom pozreli chyby cez kabel, ale nic tam nebolo. Skocil som cestou do servisu, vysvetlil problem, povedal som co sa menilo, vylucili sme tandem, cerpadlo v nadrzi, podtlak atd. Ukazal som na mieste co to robi a mechanik hned potvrdil verdikt ze pravdepodobne tesnenie na vstrekoch je vylagrovane. V pondelok idem na diagnostiku motora, zmera tlaky v palivovom systeme, preveri hodnoty vstrekovacov, nastevenie rozvodov a potom uvidime

_________________
Passat kombi 1,9 TDI, 131 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 25.01.2018 21:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.01.2011

Příspěvky:

972

MikiDNV píše:
ja mam tiez problem ze za tepla dllllho startuje. Tak isto zle startuje ked je čumákom odparkovane hore kopcom, vdety padne nafta - aj za tepla aj za studena. Vyzera to na tesnenie na vstrekoch. Dnes sme s kolegom pozreli chyby cez kabel, ale nic tam nebolo. Skocil som cestou do servisu, vysvetlil problem, povedal som co sa menilo, vylucili sme tandem, cerpadlo v nadrzi, podtlak atd. Ukazal som na mieste co to robi a mechanik hned potvrdil verdikt ze pravdepodobne tesnenie na vstrekoch je vylagrovane. V pondelok idem na diagnostiku motora, zmera tlaky v palivovom systeme, preveri hodnoty vstrekovacov, nastevenie rozvodov a potom uvidime


Kolego jenže ty máš uplně jinej motor.jiří má rotačku.Nech si přetěsnit vstřiky a vyměň paliváč.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 31.01.2018 20:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9323

to by poznal že mu kolem vstřiku teče :roll:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 31.01.2018 22:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.01.2011

Příspěvky:

972

xerxes píše:
to by poznal že mu kolem vstřiku teče :roll:


A jak to na pd poznáš??možná že ti přibude olej...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 01.12.2018 08:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.07.2008

Příspěvky:

380

Bydliště:

Opava

Jiri.Kat píše:
majkl1 píše:
Jaké jsou tlaky ve válcích? Když je teplota vody nad určitou mez, tak se nežhaví ani nedožhavuje. A pokud nejsou tlaky (nebo jsou horší vstřiky či předvstřik), pak to může bez žhavení haprovat. :roll:


Díky za radu nechám změřit tlaky, obavy mám že budou špatné vstřiky už tam bude natočeno skoro 400tisíc :/


Vstřiky jdou repasovat, vytáhneš je, necháš v Bosch vyčisit nebo vyměnit špičky a vyměníš sadu guferek před montáží, taky se na to chystám.

_________________
vé-šestka

_________________
Passat 2.5TDI V6 4Motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 17.12.2018 20:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.01.2011

Příspěvky:

972

Škoda že tady motáte dohromady pdčka s rotačkou.jsou to uplně jiný motory


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zahadologie žhavení/start - B5.5 TDI 2,5 4motion 132Kw r.v.2005
PříspěvekNapsal: 18.12.2018 14:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.03.2008

Příspěvky:

237

Bydliště:

SK - TS

Síce staršia téma ,ale pre toho kto bude mať takýto problém
za studena štartuje na brnk a za tepla dlhý štart - je to tým že RJ kontroluje pri teplom štarte vplyv na emisie, tak otáčky musia byť vyššie ako 250 ot za min(neviem celkom presne)
dá sa to skontrolovať tak že pri teplom motore odpojíš čidlo teploty (4 - pin) a auto chytí na šupu
riešenie: - vymeniť /opraviť štartér (skontrolovať najprv baterku, dobíjanie)
- nakódovať automatickú prevodovku v RJ motora ( pri automate otáčky nekontroluje) - bude hádzať chybu vo VCDS
- relátkom obísť čidlo teploty pri štarte
- preprogramovať RJ motora

poznámka k žhaveniu - žhaví iba do cca 5st.C, pri kontrole žhavičov - odpojiť čidlo teploty - bude stále žhaviť max. čas cca 20sek.

_________________
predtým B5 85kw, vw tiguan 2,0 TDI, 125kw


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group