Problem s chlazenim

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Jirka88
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 26.03.2011 13:52

Problem s chlazenim

Příspěvek od Jirka88 »

Zdravim klubaci. Potreboval bych poradit protoze uz si nevim rady,pred par dny si jedu celou dobu teplota vody na 90ti st. Pote se mi v kolone zacala zvysovat na 100,110 pote co jsem se rozjel tak porad ala nahoru najednou 120st. Tak jsem vymenil termostat porad stejny zahriva se to dal,koupim dalsi termostat jine znacky dam ho tam to same prehriva se to. Pritom oba jsem zkousel ohrat v hrnci a oba se otevrily. Pak jsem to jednou zkusil projet bez termostatuvse v cajku teplota na 90ti st. a chladic a hadice nahore a dole teple,pak pri namontovani termostatu opet teplota leze nahoru a horni hadice tepla a horni cast motoru a chladice taky a spodky studeny. A dneska rano pri studenym motoru hned co jsem nastartoval tak rucicka na budiku teploty vody hned litala 50-60,50-60,60-70,60-70 a behem par minut jsem mel 90st. pritom motor uplne studenej. Nevite nekdo co s tim x automechaniku mi reklo at udelam teemostat a bude to ok ale zkousel jsem a nic a uz fak nevim. Predem dekuji za rady

Uživatelský avatar
MikiDNV
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s chlazenim

Příspěvek od MikiDNV »

Napadla ma hned vodna pumpa ci toci, vyzera to, ze necirkuluje voda a teplo sa ako prve drzi v hlave, preto sa hned zohrieva a prehrieva.

Jirka88
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 26.03.2011 13:52

Re: Problem s chlazenim

Příspěvek od Jirka88 »

Kdyz to si nejsem moc jistej tou pumpou protoze kdyz jsem vyndal termostat tak vrchni i spodni hadice teple a na budikach drzela teplota na 90ti st.a auto se uz neprehrivalo.

Uživatelský avatar
MikiDNV
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s chlazenim

Příspěvek od MikiDNV »

Kamaratke sa pred mesiacom prehrieval motor. V servise predtym menili tesnenie pod hlavou a strhli zavit na poslednom srobe pri dotahovani hlavy. Ale zatutlali to a auto jej odovzdali ako opravene. Motor sa jaj na dialnici uvaril. Kolega pri hladani zavady kontroloval dotiahnutie hlavy a posledny srob sa pretocil. Takze podfukovalo tesnenie pod hlavou a motor sa prehrieval. Nedolievas chladiacu, alebo nie su stopy po teceni na bloku?

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Problem s chlazenim

Příspěvek od majkl1 »

Pokud ti to hned na studeným motoru hned po nastartování ukazuje 60-70 a ručička lítá, tak by měl být problém s čidlem nebo elektrikou. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Jirka88
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 26.03.2011 13:52

Re: Problem s chlazenim

Příspěvek od Jirka88 »

Ne ne nikde to netece a ani nedolivam... pry nejspis pumpa takze budu delat rozvody s pumpou a hned necham udelat i teplotni cidlo.tak jsem zvedav. Jinak diky za rady tipy

Albin1978
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 14.04.2019 17:36

Re: Problem s chlazenim

Příspěvek od Albin1978 »

Ahoj chlapi.mam stejný problém,pašík se přehřívá na 120,ale normálně topí.nevite co by to mohlo být?

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“