Problém s tlakem

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Problém s tlakem

Příspěvek od majrek001 »

řekl bych kvůli oleji/olejové páře co z nich teče
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Problém s tlakem

Příspěvek od majkl1 »

Dělal jsem to právě kvůli tomu, že kolem té osičky prolíná olej a pak je poblitej celej motor. (on nakonec prolíná i kolem membrány, takže mě to nepomohlo a nakonec jsem vyvedl výdech kliky pod nárazník) Olej pak kape přímo na turbo a výfuk, což není příliš bezpečné. A to mi toho oleje motor moc nebere - ani nemusím dolívat mezi výměnami.
Záslepku nemám, protože bych musel na úpravu softu kvůli STK (2004) a na to prdím. Takhle jezdím s rozsvícenou kontrolkou, což mě netankuje a pak na STK jen připojím podtlak a nazdar :P Navíc na zimu ten EGR zapojuju, protože se motor fakt lépe ohřívá.
Vagem mám EGR omezený na minimum.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Problém s tlakem

Příspěvek od majrek001 »

s tím ohřevem jsem nepoznal rozdíl - mě se to ohřívá pořád stejně rychle jak s egr, tak se zaslepeným (výrazně dříve než druhý auto v benzínu) do cca do -3°C mám po 5km 90°C i dle diagnostiky (zázračný el. radiátor a paráda, že to topí 2 minuty po startu to se jim povedlo)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
johnns
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 482
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: west

Re: Problém s tlakem

Příspěvek od johnns »

Ahoj všem, nechci zakládat nové téma. Zkusím to tady. Jde mi o spony na hadicích podtlakového systému.

Při problémech unikáním tlaku/podtlaku a rozebírání a při kontrole hadic - dáváte zpět původní spony? Na různých hadicích jsou různé (perové, šroubovací, zmačkávací). Nebo dáváte vždy nové? Resp. jsou nějaké co jsou k tomuto účelu nejvhodnější (dobře těsní)?
Díky za reakce:)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Problém s tlakem

Příspěvek od majrek001 »

na podtlakových snad origo je jen u egr ventilu co jsem kdy viděl - mám tam silnostěné silkonové hadice jen nastrčené a drží to fest (navíc podtlakem se to jakoby zasouvá)

na tlakové bych se nebál použít tu origo znovu pokud je v pořádku (kolikrát lepší stará origo než nová replika) - a ty samostahovací když už málo táhnou dávám origo nové (repliky stojí ve většině případu zaprd asi jako spony na klouby)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“