Neřešitelný problém 1.9 96kw

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Fojtin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 19.12.2017 12:10

Neřešitelný problém 1.9 96kw

Příspěvek od Fojtin »

Zdarte borci,už nevím co s tou popelnicí dělat a asi nikdo tady neměl totožný problém. Takže..

Od prosince řeším problem se vstřiky. Začalo se to projevovat tak že občas při přidání plynu se auto cakuckalo. Nesmrdělo to, nehulilo to a žralo to pořád stejných luxusních a též neřešitelných 10 litrů :D. Po pár dnech se to začalo kuckat i na volnoběh. Nakonec 24. večer se to za jizdý po přidání plynu celé roztřepalo, zdechlo to, a bylo dojeté. Měl jsem k dispozici druhý motor z plně pojizdného auta (bouraného) kde byli vstřiky AL ze 2001, já měl 2003 AR. To nebyl problém.. Vstříky jsem vyměnil, dal nové gumičky, napružil kontakty. Najednou to žralo na volnoběh 0.5 a s těžkou nohou 6L. Jenže byl nepravidelný volnoběh kvuli jinému kodu vstřiku. Nahral jsem do toho soft který k tomu patří a hurá.. Auto jede nádherně ale opět žere 10L a volnoběch 1.4L opět.. nevadí, neřešim. Ted se ten stejný problém opět postupně vrací s tím bonusem že to dneska začalo neskutečně hulit bíle a smrdět naftou.
Vag žádnou chybu nehlási, hodnoty jsou dobré a snad už půl auta je nová. Lišta ke vstřikum, kabeláž projítá, podávačka, tandem, gumičky, všchny filtry samozřejmě, regulace turba, žhavičky, rozvody (ano, jsou udělané opravdu dobře), čidla teploty, váha vzduchu..

Když se někdo s něčím podělí tak budu rád. Jinak brzo půjde do šrotu.

B5.5 1.9 96kw 2003 automat

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Neřešitelný problém 1.9 96kw

Příspěvek od Jarda S. »

co stav vačky ?
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Fojtin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 19.12.2017 12:10

Re: Neřešitelný problém 1.9 96kw

Příspěvek od Fojtin »

Vačka se zdá být v pořádku. Jinak stav se opět změnil.. den na to auto už nehulí, pouze smrdí po naftě, volnoběh pěkný ale při jizdě se to občas zakucká. Někdy to udělá jednou denně, někdy to dělá celý den a z toho někdy zas mám týden klid :D Už vážně nevím co kde hledat. Jednotka stále žádnou chybu nehlásí

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Neřešitelný problém 1.9 96kw

Příspěvek od majkl1 »

Těžko takhle radit. Egr se spolehlivě dovírá? Chcípklapka neblbne?
Ideálně jezdit s noťasem a až to začne zlobit, tak nalogovat, co se dá. :roll:

Těch 1,4L/h je taky zvláštní. Máš nějaký log se vstřikama? U synchronizace máš stálou hodnotu nebo to skáče?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Fojtin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 19.12.2017 12:10

Re: Neřešitelný problém 1.9 96kw

Příspěvek od Fojtin »

EGR je odstavený. Klapka nás napadla včera taky, takže čekám až se to rozkáče a zkusím jí odpojit.
Log ted nemám, ale budu to tak asi muset udělat. Je to divné, ale co s tím? Rozvody udělané, synchronizace na 0, předvsřtik seřízen na 185° (225° jsem zkoušel taky a změna žádná). Co ještě? :D

Uživatelský avatar
Pavel Jerman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 160
Registrován: 10.03.2014 15:45

Re: Neřešitelný problém 1.9 96kw

Příspěvek od Pavel Jerman »

Kouknul bych na kanál 23 jaký jsou hodnoty a možná bych vytáhl čerpadlo z nádrže a vyčistil.

pimpo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 23.04.2014 07:57

Re: Neřešitelný problém 1.9 96kw

Příspěvek od pimpo »

Uz jsem u 96kw zazil,ze kolo na klice se za jizdy otocilo skoro o zub. Udelali se rozvody znova a udelalo to taky,dalo se novu ozub.kolo a bylo po problemu. Skakalo to skoro o zub

Fojtin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 19.12.2017 12:10

Re: Neřešitelný problém 1.9 96kw

Příspěvek od Fojtin »

Tak jsem si sedl s vagem do auta a když to začalo skákat tak jsem koukl na hodnoty a u čtvrtého vstriku po každém škubnutí skočila hodnota z nějakých 0,6 na 2-3. Takže jsem vytáhl čtvrtý vstřik a ta spodní nejmenší gumička je po asi 5 měsících úplně placatá. Dal jsem tam jednu starší ze starých vstříku a je klid. Jak ale možné že po tak krátké době je ta gumička úplně ko? :D

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“