Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
sstanley
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 01.02.2008 20:59
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od sstanley »

DSCN2052.JPG
Ahoj.Tak jsem se podíval zrcátkem do EGR ventilu po vytažení gumového kolínka a vypadalo to jako výfuk u dvoutaktu.Rozhodl jsem se,že za takovou cenu na ekologii přispívat nebudu.Ventil jsem demontoval,
mechanicky očistil a vypral v odmašťovači od Wurtha.Jde to dobře, ale dávejte pozor,aby jste ho nepoškrábali. Spodní otvor ventilu jsem zaslepil podložkou z 2mm hliníkového plechu,kterou jsem nainstaloval místo původního těsnění a přetěsnil vysokoteplotním silikonem.Vše jsem smontoval a vyrazil na zkušební jízdu. Zrada,auto netáhlo od spodu! Při zajíždění do garáže jsem si všiml, že to málo brzdí. To už jsem byl doma. Posilovač brzd nemá podtlak.Prošel jsem všechny hadičky a jedna byla vypadlá-tak na to taky pozor. Pak už Pašík tahal od spodu jako ďábel.No a co se změnilo-subjektivně se mi zdá,že motor jde na volnoběh klidněji,pravidelněji. Ale co cítím určitě, je pocit, že to svinstvo už do motoru nejde a vo tom to je. Jinak jsem ještě zapouzdřil podtlaky do husího krku, některé plastové trubičky už byly ošoupané. Tak když už se nebudete pouštět do čištění nebo zaslepování,alespoň koukněte na ty podtlaky,jestli nejsou už načatý.
Viz přílohy - nazdar!
DSCN2050.JPG
DSCN2051.JPG
DSCN2053.JPG
DSCN2054.JPG
DSCN2056.JPG
DSCN2057.JPG
DSCN2058.JPG
DSCN2059.JPG

cautions
Řidič
Řidič
Příspěvky: 142
Registrován: 06.10.2007 13:45
Bydliště: Košice SR

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od cautions »

tak si ma teraz navnadil........cez vikend idem tiez na to.......uz som to raz cistil.....ale teraz to uz aj zaslepim........ 8)
VW passat B5,5 Variant 2003 1,9TDI 96KW 6 qualt

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Currahee »

Já už to taky zaslepil. Střihl jsem víčko od plechovky a bylo. Jinak se mi taky zdá, že volnoběh je lepší a spotřebu zjistím až dám letní kolečka :wink:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
MARKO
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko - vychod

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od MARKO »

Ja som to tiet uz davno urobil lebo si myslim ze to iba dava do sania zbytocny bordel. :wink:

Uživatelský avatar
funjaro
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 09.02.2008 20:59
Bydliště: *SVW*
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od funjaro »

Keď tak sledujem tak uvažujem, že to tiež urobím

Uživatelský avatar
mnuapel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od mnuapel »

Neda sa to odpojit aj jednoduchsie? Napr. odpojenim a ucpanim podtlakovej hadicky?
Passat B5 TDi, 81kW AFN

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Currahee »

Jo tak jsem to měl před tím, ale když je to hodně zanešený, tak kuželka nedovírá a stejně to tam pouští bordel. Slepá trubka je lepší :wink:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od noxicek »

Před časem jsem tady řešil problém se strašným kouřením motoru zhruba kolem 2000ot., kdy za mnou byla opravdu černá mlha. Dlouho se s tím nedalo vůbec nic udělat a kouřilo to jako Ďas, kdy my bylo fakt stydno. Měl jsem problém is kolísáním otáček, kdy by se motor jakoby dusil.
Pročetl jsem témata o zaslepení EGR a tak jsem ho taky zaslepil.
Veškeré záporné vlastnosti jako kouření, kolsíání atp, jsou PRYČ!!! Nezakouří ani kdyby nevím co. Propstě motor neměl čistý vzduch.
Je to úžasná věc zaslepení. Jen nevím, zda to mám vrátit zpět před STK? Prošel už někdo normálně STk po zaslepení EGR?

ZASLEPNÍ VENTILU - ZDAR!

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od StandaS »

noxicek píše:Před časem jsem tady řešil problém se strašným kouřením motoru zhruba kolem 2000ot., kdy za mnou byla opravdu černá mlha. Dlouho se s tím nedalo vůbec nic udělat a kouřilo to jako Ďas, kdy my bylo fakt stydno. Měl jsem problém is kolísáním otáček, kdy by se motor jakoby dusil.
Pročetl jsem témata o zaslepení EGR a tak jsem ho taky zaslepil.
Veškeré záporné vlastnosti jako kouření, kolsíání atp, jsou PRYČ!!! Nezakouří ani kdyby nevím co. Propstě motor neměl čistý vzduch.
Je to úžasná věc zaslepení. Jen nevím, zda to mám vrátit zpět před STK? Prošel už někdo normálně STk po zaslepení EGR?

ZASLEPNÍ VENTILU - ZDAR!
Tak to by mne také zajímalo, co na to v STK :158: Ale jinak to je asi dobrý nápad.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Currahee »

Mluvil jsem o tom se dvěma emisními techniky a jedním dieselářem. Všichni svorně tvrdili, že při měření se to projeví minimálně, ale jelikož drobečky dělají kopečky, tak miliony motorů s EGRem už nějaký účinek mají :wink:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
Fandy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 337
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Fandy »

Tak se uvidí,příští měsíc jdu na STK :lol:

Uživatelský avatar
motylek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od motylek »

chlapy jen by mě zajímalo proč to ten helmut tam strkal,když všichni zaslepujete ten ventyl.jak to tak čtu,tak se do toho taky asi pustím.

Uživatelský avatar
Fandy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 337
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Fandy »

Currahee píše:Já už to taky zaslepil. Střihl jsem víčko od plechovky a bylo. Jinak se mi taky zdá, že volnoběh je lepší a spotřebu zjistím až dám letní kolečka :wink:
Hele,není ten materiál z plechovky slabý?Přece jen ten tlak a teplota...prý je potřeba FE tl. aspoň 2.5mm.

Uživatelský avatar
Fandy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 337
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Fandy »

motylek píše:chlapy jen by mě zajímalo proč to ten helmut tam strkal,když všichni zaslepujete ten ventyl.jak to tak čtu,tak se do toho taky asi pustím.
Helmut má ekologické cítění,my moc ne :lol:

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od noxicek »

Fandy píše:
motylek píše:chlapy jen by mě zajímalo proč to ten helmut tam strkal,když všichni zaslepujete ten ventyl.jak to tak čtu,tak se do toho taky asi pustím.
Helmut má ekologické cítění,my moc ne :lol:
Přesně tak. Je to tam čistě a jen pouze z důvodů snížení emisí (výfukové plyny jsou znovu hnány do sání pro ještě lepší spálení). mě se ten ventil asi nějak porocuhal, protože se mi motor začal dusit a neměl čerstvý kyslík. Projevovalo se to hlabvě černým dýmem (nespálená nafta=málo vzduchu) kolem 2000 ot a na volnoběh za studena.
teď je to fakt super. Já tam mám plech 3mm. Myslím si, že z nějakého víčka to není dobré a je to málo. A už jsem i slyšel jak to normálně jakoby "puká" to slabé víčko.
A kdyby jste viděli, co to do motoru valí za bordel a saze,tak by Vám bylo Vašich motorů opravdu líto.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“