Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 01.02.2008 20:59
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
mechanicky očistil a vypral v odmašťovači od Wurtha.Jde to dobře, ale dávejte pozor,aby jste ho nepoškrábali. Spodní otvor ventilu jsem zaslepil podložkou z 2mm hliníkového plechu,kterou jsem nainstaloval místo původního těsnění a přetěsnil vysokoteplotním silikonem.Vše jsem smontoval a vyrazil na zkušební jízdu. Zrada,auto netáhlo od spodu! Při zajíždění do garáže jsem si všiml, že to málo brzdí. To už jsem byl doma. Posilovač brzd nemá podtlak.Prošel jsem všechny hadičky a jedna byla vypadlá-tak na to taky pozor. Pak už Pašík tahal od spodu jako ďábel.No a co se změnilo-subjektivně se mi zdá,že motor jde na volnoběh klidněji,pravidelněji. Ale co cítím určitě, je pocit, že to svinstvo už do motoru nejde a vo tom to je. Jinak jsem ještě zapouzdřil podtlaky do husího krku, některé plastové trubičky už byly ošoupané. Tak když už se nebudete pouštět do čištění nebo zaslepování,alespoň koukněte na ty podtlaky,jestli nejsou už načatý.
Viz přílohy - nazdar!
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 06.10.2007 13:45
- Bydliště: Košice SR
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
tak si ma teraz navnadil........cez vikend idem tiez na to.......uz som to raz cistil.....ale teraz to uz aj zaslepim........
VW passat B5,5 Variant 2003 1,9TDI 96KW 6 qualt
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Já už to taky zaslepil. Střihl jsem víčko od plechovky a bylo. Jinak se mi taky zdá, že volnoběh je lepší a spotřebu zjistím až dám letní kolečka
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- MARKO
- Řidič
- Příspěvky: 183
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko - vychod
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Ja som to tiet uz davno urobil lebo si myslim ze to iba dava do sania zbytocny bordel.
- funjaro
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 09.02.2008 20:59
- Bydliště: *SVW*
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Keď tak sledujem tak uvažujem, že to tiež urobím
- mnuapel
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Neda sa to odpojit aj jednoduchsie? Napr. odpojenim a ucpanim podtlakovej hadicky?
Passat B5 TDi, 81kW AFN
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Jo tak jsem to měl před tím, ale když je to hodně zanešený, tak kuželka nedovírá a stejně to tam pouští bordel. Slepá trubka je lepší
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Před časem jsem tady řešil problém se strašným kouřením motoru zhruba kolem 2000ot., kdy za mnou byla opravdu černá mlha. Dlouho se s tím nedalo vůbec nic udělat a kouřilo to jako Ďas, kdy my bylo fakt stydno. Měl jsem problém is kolísáním otáček, kdy by se motor jakoby dusil.
Pročetl jsem témata o zaslepení EGR a tak jsem ho taky zaslepil.
Veškeré záporné vlastnosti jako kouření, kolsíání atp, jsou PRYČ!!! Nezakouří ani kdyby nevím co. Propstě motor neměl čistý vzduch.
Je to úžasná věc zaslepení. Jen nevím, zda to mám vrátit zpět před STK? Prošel už někdo normálně STk po zaslepení EGR?
ZASLEPNÍ VENTILU - ZDAR!
Pročetl jsem témata o zaslepení EGR a tak jsem ho taky zaslepil.
Veškeré záporné vlastnosti jako kouření, kolsíání atp, jsou PRYČ!!! Nezakouří ani kdyby nevím co. Propstě motor neměl čistý vzduch.
Je to úžasná věc zaslepení. Jen nevím, zda to mám vrátit zpět před STK? Prošel už někdo normálně STk po zaslepení EGR?
ZASLEPNÍ VENTILU - ZDAR!
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Tak to by mne také zajímalo, co na to v STK Ale jinak to je asi dobrý nápad.noxicek píše:Před časem jsem tady řešil problém se strašným kouřením motoru zhruba kolem 2000ot., kdy za mnou byla opravdu černá mlha. Dlouho se s tím nedalo vůbec nic udělat a kouřilo to jako Ďas, kdy my bylo fakt stydno. Měl jsem problém is kolísáním otáček, kdy by se motor jakoby dusil.
Pročetl jsem témata o zaslepení EGR a tak jsem ho taky zaslepil.
Veškeré záporné vlastnosti jako kouření, kolsíání atp, jsou PRYČ!!! Nezakouří ani kdyby nevím co. Propstě motor neměl čistý vzduch.
Je to úžasná věc zaslepení. Jen nevím, zda to mám vrátit zpět před STK? Prošel už někdo normálně STk po zaslepení EGR?
ZASLEPNÍ VENTILU - ZDAR!
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Mluvil jsem o tom se dvěma emisními techniky a jedním dieselářem. Všichni svorně tvrdili, že při měření se to projeví minimálně, ale jelikož drobečky dělají kopečky, tak miliony motorů s EGRem už nějaký účinek mají
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- Fandy
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Tak se uvidí,příští měsíc jdu na STK
- motylek
- Řidič
- Příspěvky: 129
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
chlapy jen by mě zajímalo proč to ten helmut tam strkal,když všichni zaslepujete ten ventyl.jak to tak čtu,tak se do toho taky asi pustím.
- Fandy
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Hele,není ten materiál z plechovky slabý?Přece jen ten tlak a teplota...prý je potřeba FE tl. aspoň 2.5mm.Currahee píše:Já už to taky zaslepil. Střihl jsem víčko od plechovky a bylo. Jinak se mi taky zdá, že volnoběh je lepší a spotřebu zjistím až dám letní kolečka
- Fandy
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Helmut má ekologické cítění,my moc nemotylek píše:chlapy jen by mě zajímalo proč to ten helmut tam strkal,když všichni zaslepujete ten ventyl.jak to tak čtu,tak se do toho taky asi pustím.
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Přesně tak. Je to tam čistě a jen pouze z důvodů snížení emisí (výfukové plyny jsou znovu hnány do sání pro ještě lepší spálení). mě se ten ventil asi nějak porocuhal, protože se mi motor začal dusit a neměl čerstvý kyslík. Projevovalo se to hlabvě černým dýmem (nespálená nafta=málo vzduchu) kolem 2000 ot a na volnoběh za studena.Fandy píše:Helmut má ekologické cítění,my moc nemotylek píše:chlapy jen by mě zajímalo proč to ten helmut tam strkal,když všichni zaslepujete ten ventyl.jak to tak čtu,tak se do toho taky asi pustím.
teď je to fakt super. Já tam mám plech 3mm. Myslím si, že z nějakého víčka to není dobré a je to málo. A už jsem i slyšel jak to normálně jakoby "puká" to slabé víčko.
A kdyby jste viděli, co to do motoru valí za bordel a saze,tak by Vám bylo Vašich motorů opravdu líto.