Stránka 2 z 55

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 26.02.2008 13:43
od sstanley
Fandy píše:
Currahee píše:Já už to taky zaslepil. Střihl jsem víčko od plechovky a bylo. Jinak se mi taky zdá, že volnoběh je lepší a spotřebu zjistím až dám letní kolečka :wink:
Hele,není ten materiál z plechovky slabý?Přece jen ten tlak a teplota...prý je potřeba FE tl. aspoň 2.5mm.
Ahoj, ohledně toho materiálu si myslím, že pokud to zaslepuješ nahoře pod ventilem, tak žádné závratné teploty nehrozí a co se tloušťky plechu týká, tak je to sevřené mezi dvěma přírubami. A to vydrží i slabší plech.

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 26.02.2008 14:26
od Currahee
Naprosto přesně tak. Dal jsem ho pod EGR a je to nějakých hádám 0,2mm plech. Drží to v pohodě a plyny to neohřejí, protože tam nemůžou proudit a navíc je EGR ochlazován vzduchem z intercooleru, takže ingot 2,5mm je zcela zbytečný :wink:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 26.02.2008 16:34
od klaus
Zdravím,když jsem tu pročítal vaše téma,nemohl jsem odolat a hned jsem se na to kouknul u moji B5 je to malinko jiné,ale funguje to na stejném principu.Když jsem viděl jaký srač.y mám v sání,už se mi to nechtělo ani startovat.Teď dokuckám z práce domu a vyčistim to i ze sáním a hned to zaslepím.

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 26.02.2008 18:32
od kubrtik
Určitě to je velice zajimavé a stojí to za zvážení. Nemá to nějaký neblahý vliv na motor, spotřebu a tak?

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 26.02.2008 18:42
od Currahee
kubrtik píše:Určitě to je velice zajimavé a stojí to za zvážení. Má to blahý vliv na motor, spotřebu a tak!
:P

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 26.02.2008 19:00
od Radpav
Hoši když to zaslepím a nechám napojený bude mi to ukazovat v paměti závadu?

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 26.02.2008 20:05
od Fandy
U V6 TDI řj to nepozná,PD určo taky ne.Jen počkejte až se to doví co se tady páchá nějaký zarytý ekolog :gun:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 26.02.2008 20:13
od Radpav
No páchájí se horší věci na ekologii, tak že toho fouknu do ovzduší trochu víc sr..ek to mě vůbec natankuje. :fire:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 26.02.2008 20:17
od StandaS
No když nikomu nevadí, že po našich silnicích léta jezdí :lol: ekologické :lol: AVIE, tak zaslepený ventil té ekologii neublíží :wink:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 26.02.2008 20:20
od Currahee
Radpav píše:Hoši když to zaslepím a nechám napojený bude mi to ukazovat v paměti závadu?
Nebude. Ještě než jsem EGR úplně zaslepil, tak jsem jen odpojil hadičku od membrány a nacpal do ní šroubek. Už jen to bylo znát, ale ta kuželka ventilu přes ty sra*ky stejně blbě těsnila. Pak jsem měnil odvzdušňovací hadičku za hlavou a když už jsem to sání měl rozebraný, abych se k ní pořádně dostal, tak jsem EGR zazáplatoval :wink:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 27.02.2008 09:23
od pytlik
sstanley píše:
DSCN2052.JPG
Ahoj.Tak jsem se podíval zrcátkem do EGR ventilu po vytažení gumového kolínka a vypadalo to jako výfuk u dvoutaktu.Rozhodl jsem se,že za takovou cenu na ekologii přispívat nebudu.Ventil jsem demontoval,
mechanicky očistil a vypral v odmašťovači od Wurtha.Jde to dobře, ale dávejte pozor,aby jste ho nepoškrábali. Spodní otvor ventilu jsem zaslepil podložkou z 2mm hliníkového plechu,kterou jsem nainstaloval místo původního těsnění a přetěsnil vysokoteplotním silikonem.Vše jsem smontoval a vyrazil na zkušební jízdu. Zrada,auto netáhlo od spodu! Při zajíždění do garáže jsem si všiml, že to málo brzdí. To už jsem byl doma. Posilovač brzd nemá podtlak.Prošel jsem všechny hadičky a jedna byla vypadlá-tak na to taky pozor. Pak už Pašík tahal od spodu jako ďábel.No a co se změnilo-subjektivně se mi zdá,že motor jde na volnoběh klidněji,pravidelněji. Ale co cítím určitě, je pocit, že to svinstvo už do motoru nejde a vo tom to je. Jinak jsem ještě zapouzdřil podtlaky do husího krku, některé plastové trubičky už byly ošoupané. Tak když už se nebudete pouštět do čištění nebo zaslepování,alespoň koukněte na ty podtlaky,jestli nejsou už načatý.
Viz přílohy - nazdar!
DSCN2050.JPG
DSCN2051.JPG
DSCN2053.JPG
DSCN2054.JPG
DSCN2056.JPG
DSCN2057.JPG
DSCN2058.JPG
DSCN2059.JPG
Ahoj.Prosím tě kde je v motoru ten ERG ventil? A kde ty podtlakový hadičky? Moc díky za případnou pomoc.Mám VW Passat Variant 1,9 TDI, r.v. 99, 66kW

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 27.02.2008 10:33
od pytlik
Kde v motoru je ten ERG ventil? A kde podtlakové hadičky?
Díky

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 29.02.2008 13:28
od motylek
může to někdo hodit sem z etky????díky

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 29.02.2008 14:11
od StandaS
Tak co třeba toto :wink:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Napsal: 29.02.2008 14:54
od StandaS
No a aby jsi neřekl, dám i tu Etku :wink: