Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 800 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 17.05.2016 20:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7066

Bydliště:

Svitavsko

to na emisích nepoznají - leda tak v readines kódu u novějších aut

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 18.05.2016 16:55 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

14.02.2016

Příspěvky:

18

Tak to ej super, já mám hlávně do technicke cca rok a půl tak bych to ted nejraději zaslepil a když bude na technické nějaký problém tak bych to pak řešil. Právě co všde čtu tak všem auto ožilo po zaslepení a šla i dolů spotřeba tak bych byl spíš pro to zaslepení. Akorát mě tak zaříšé teda z čeho tam je en olej když je to vlastně jen na na výfuk/sání ?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 18.05.2016 17:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7066

Bydliště:

Svitavsko

jde to tam z odvětrávání hlavy a taky něco pouští turbo a jelikož máš už asi KO membránu v egr tak se ti to tím valí ven..

já mám egr zaslepený přes rok a cca půl roku zpět jsem dával odlučovač oleje od Jokese (mám to navedené zpátky do sání) tak nese to jen rosí u těch dírek jinak je to čistý

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 19.05.2016 09:02 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

14.02.2016

Příspěvky:

18

Takže to, že je trochu od oleje řešit nemám ? Právě si myslím, e je ta membrána špatná a proto furt i tak bouchá. Zkusim se zítra ještě zeptat toho mechanika a domluvit se s ním njak jestli ho zmákne nějak teda odpojit aby nebouchal a zaslepit. Nevím jestlis e mi do toho chce nějak úplně moc doma no.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 19.05.2016 11:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3080

Bydliště:

Karlovarsko

Nebude v hji spíš membrána baňky ovládání chcípklapky? Zavře se ti když vypneš motor?

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 19.05.2016 12:00 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

14.02.2016

Příspěvky:

18

Můžeš mě navést jakt o poznám ? V autech nejsem uúplnej profík víš. To že tam je něco špatně jsme poznal že jsem sundal ten kryt a kámoš přidával lehce plyn a vždycky to v tom bouchlo ale co přesně v něm je špatně to už je pro mě špatnělská vesnice ale rád se přiučím.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 21.05.2016 16:00 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

14.02.2016

Příspěvky:

18

Zdravím, někdo nějaký nápad jak opravit lépe tento chcípací ventil ? Snažil jsem se ho demotnovat protože jsem se nemohl dostat pod EGR ventil pro povolení a sundání a takhle to dopadlo :( Ventil jsem ani nesundal protože jsem ho nedokázal povolit. Dá se koupit přímo tenhle ventil někde sám ?


Přílohy:
IMG_20160521_145748.jpg
IMG_20160521_145748.jpg (200.2 KiB) Zobrazeno 490 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 22.05.2016 00:32 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.01.2014

Příspěvky:

209

Bydliště:

Vysoké Mýto

Mě stál v autorozvodech.cz 830kc.

_________________
Pašík Kombik AVF chip 110kW 2003

Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
tel. 604310143


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 23.05.2016 09:34 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

14.02.2016

Příspěvky:

18

Já už ho sehnal od nějakého borce přes inzerát tak mi ho pošle za 500 no :) akort furt nevím jestli mám zkusit ještě druhý pokus na to to rozebrat nebo jestli se na to mám vykašlat :( rád bych autu dopřál čistý nádech :D ale ten přístup k těm imbusům je na ... a ještě to je zapečené a nejde to povolit :( dělal sjem to hlávně kvůli tomu že mi EGR ventil furt bouchal ale to najednou po tom co jsem se v tom trošku hrabal přestalo což nechápu proč ale uzase o to lépe.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 23.05.2016 11:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7066

Bydliště:

Svitavsko

ta baňka, ale není potřeba sundávat stačí sundat trubku od výfukových svodů napřed -stejně pod ni budeš dávat záslepky a pak se na ty imbusy dostaneš - já to tak povoloval bez problému

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 23.05.2016 13:51 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

14.02.2016

Příspěvky:

18

No teď už vím, že není potřeba sundávat ale už jem jí zničil. No prvně jsem si oddělal to koleno směrem k motoru abych měl přístup ke spodku. Potom jsem chtěl oddělat tu spodní trubku co vede z motoru do EGR(to by měla být ta výfuková pokud se nepletu) jenže jsem narazil hned an to že jsem jí nedokázal z toho EGR povolit. a zespodu tam moc místa prostě aby jsi mohl zabrat není.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 09.07.2016 19:45 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

03.06.2016

Příspěvky:

24

Bydliště:

Bystřice pod Hostýnem

mam obdobný problém.1,9tdi 81kw.nechal jsem si čistit EGR ventil.vyčistili mi ho a od te doby mi auto začalo smrdět po nespalene naftě,štiplavy kouř.Po cca měsíci po vyčištění mi začal takto klepat egr ventil.viz video.A dneska rano jsem nastartoval nechal tak 10minut nastartovane a po rozjezdi bílej dým.po ohřátí auto už Ok.Auto startuje jak za tepla tak studena dobře na drc. https://www.youtube.com/watch?v=M1q6zYTN3v0 někdo kdo poradí? EGR v háji? a proč ten kouř? díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 10.07.2016 13:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.02.2010

Příspěvky:

271

1. máš dost mizerný podtlak, baňka se při chcípnutí ani úplně nezatáhne a podltak rychle padá
2. EGR je asi KO nebo viz 1

Zkontroluj jako první podtlakové rozvody a třeba se tím vyřeší i ten EGR, je taky řízenej z podtlaku.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 12.07.2016 06:44 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

03.06.2016

Příspěvky:

24

Bydliště:

Bystřice pod Hostýnem

Hadicky jsem prave vsechny kontroloval.tam nikde chyba nebude.co by tedy mohlo byt dal pricinou maleho podtlaku a rychleho padu podtlaku?dekuji


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
PříspěvekNapsal: 12.07.2016 19:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.02.2010

Příspěvky:

271

To nemusí být vidět okem, chce to změřit podtlak, dá se taky vyzkoušet jestli to uniká přes podtlak pro turbo když odpojíš tu tenkou hadičku za tandemem (jen na volnoběh, přestane fungovat EGR a regulace turba) a ten tenkej vývod z téčka zacpeš, uvidíš jak se to změní. Pokud nijak, uniká to někde k posilovači, buď vlastní posilovač, hadice k němu, přechodka v příčce, nebo vlastní tandem.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 800 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group