Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od TripleBlack »

Ahoj, mám Passat 96kw AVF a chip od TDi Fun 127kw před 8lety. Prostě už to nejede hlavně odspodu jak to jelo dříve... Vyměnil jsem intercooler, byl lehce prasklý, všechny těsnění tlakových hadic, váha vzduchu Bosch, rozvody SKF nastaveny na přípravky a podařilo se na poprvé stabilizace volnoběh 0.0KW. Vyměněné také všechny podtlakové hadičky. Nalogoval jsem kanály, ale neumím v tom vagscope to nastavit abych viděl celý graf... můžete prosím podívat zda není něco poznat? Moc děkuji, už nevím co.... Má to najeto 307tkm a původní vstřiky i turbo

Log na rovince na 4ku od volnoběhu

https://uloz.to/!hcXfwPXANAfa/30608" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od majrek001 »

ve vzduchu nevypadá, že je problém - v 1638 ot to má nafoukaný požadavek

koukni jaky mají hodnoty vstřikovače jestli není problém spíš tam
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od TripleBlack »

majrek001 píše:ve vzduchu nevypadá, že je problém - v 1638 ot to má nafoukaný požadavek

koukni jaky mají hodnoty vstřikovače jestli není problém spíš tam
No hodnoty v kanále 13 dost mizerné...nevyfotil jsem to, ale jeden nějak 1,2 další -1,2 0,7 -0,8... Jen orientačně teď hlavy střílím.... Chystám se zítra pro bg229 a nastartuji na něho...mělo by pomoct snad něco... Takže váha i regulace turba chodí jak má dle požadavků? Tchán má to samé a reaguje na plyn jako blesk už od spodu...ten můj je úplně lenivý

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od TripleBlack »

TripleBlack píše:
majrek001 píše:ve vzduchu nevypadá, že je problém - v 1638 ot to má nafoukaný požadavek

koukni jaky mají hodnoty vstřikovače jestli není problém spíš tam
No hodnoty v kanále 13 dost mizerné...nevyfotil jsem to, ale jeden nějak 1,2 další -1,2 0,7 -0,8... Jen orientačně teď hlavy střílím.... Chystám se zítra pro bg229 a nastartuji na něho...mělo by pomoct snad něco... Takže váha i regulace turba chodí jak má dle požadavků? Tchán má to samé a reaguje na plyn jako blesk už od spodu...ten můj je úplně lenivý
Hodnoty vstřikovačů viz foto...dnes zkusím čištění vstřiků tím BG 229
Přílohy
IMG_20180807_073219.jpg

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od majrek001 »

dej sem hlavně 015 a 023 + teda 013 přitom na teplém motoru

vzuch jde víc než parádně odspodu


kouří to bíle a jde smrad z nafty?



ps. a nepouživej citování - je zde dobrým zvykem ho nepoužívat pak mají vlákna x stranek a nic se nedá najít.. stačí např použít "majrek001:"
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od TripleBlack »

No za sebou žádný dým nepozoruji v zrcátku a smrad někdy je. Foto 13 15 a 23 na teplém motoru
Přílohy
IMG_20180807_084928.jpg

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od TripleBlack »

Po vyčištění cca hodinu na čistič BG229 vstřiky v kanálu 13 ještě horší....viz foto. Kanál 23 se hodnoty různě mění, nevím co je to za kanál vůbec. Co teď? Nové vstřiky? Repase? Ultrazvuk? S čím máte zkušenosti? Jsou to vstřiky AL. Auto startuje dobře, nějak nekouří , ale volnoběh docela vibruje a spotřeba 7-8l/100km. Děkuji
Přílohy
IMG_20180807_141057.jpg

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od majrek001 »

měl jsi spíš zkusit dát letní VIF plechovku na nádrž to je taková osvětčená klasika..

docela dost paliva to vstřikuje na volnoběh 7,4mg to může pak být ten důvod proč to nejde tak odspodu - nový mají kolem 4 - 5mg, ale může něco taky dělat vymačkaná hlava
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od TripleBlack »

Před 5lety se dělalo těsnění pod hlavou, ventily, gufera...lehce vymačkané otvory byly, ale nic zásadního asi...přes vymačkané otvory by akorát šel olej do nafty nebo naopak ne? Těsnění měděné na konci těsní prostor a neměl by mít vliv na kvalitu vstřiku ne? Prostě špička vstřiku je utěsněná a prostor nad měděným těsněním i kdyby byl vymačkaný, tak by nemělo ovlivňovat takové hodnoty... Jen teorie moje

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od majrek001 »

nechat hold otestovat vstřikovače - ještě bych zkoukl vačku a vůle na vstřikovačích než je začneš vytahovat

buď to padá dolu do hlavy to by hůře startovalo nebo mezi vstupem a výstupem a pak když už je to extrém tak nafta do oleje..

těsnění měděné nemá vliv na kvalitu vstřiku max kdyby přes něj klesal kompresní tlak, ale to by haprovalo asi dost.. zbytek těsnění už samozřejmě ovlivňuje když tam není takový tlak nafty jak by měl být
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od TripleBlack »

Je možné že by byla opravdu ojetá vačka a kvůli tomu takové hodnoty? Udělal jsem chybu že jsem nezkontroloval před rozvody, tak bych musel vše znovu...teď už nemám čas kontrolovat, ve čtvrtek na dovolenou...startuje krásně... akorát tupější spodek a je to takové těžkopádné..jakobych jezdil plně naložený

godlike1234
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.11.2016 12:00

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od godlike1234 »

Podle me ty vstriky na to nemaji vliv. Ja mam na kazdem 3.0mg a tahne paradne a neminim to menit az odejde tak koupim novy motor.. Zarazilo me ze si menil tesneni tlakovych hadic, tam prece zadne neni nebo se mylim? Tam je jenom spojka na zacvaknuti. Co treba ten chip nemuze byt nrjaky problem v tom? Zkus i mrknout na tu vacku sundej jenom horni dekl je to otazka 10 minut

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od TripleBlack »

Každá tlaková hadice má o-kroužek, většinou to z těch spojů chčije...chip mám cca 8let od TdiFun... takže tam problém určitě není...kouknu na tu váčku

godlike1234
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.11.2016 12:00

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od godlike1234 »

Jo vlastne, ale to ani netusim ze to jde vymenit. Mrkni na ni a uvidis, i kdyz kdyz byva vacka uz k.o stava se ze auto vibruje

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...

Příspěvek od TripleBlack »

Docela vibruje....

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“