V6 2.5 TDI 110 kW

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od majkl1 »

Jaký jsou ceny nevím, ale aspoň z nákresu mi to připadalo jako hodně jednoduchý agregát. Tam se snad může podělat jen ten složitej řetěz.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Fandy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 337
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od Fandy »

Řetěz a kužely,nevýhoda multitroniku je i omezený krouťák,který převodovka přenese,údajně i nižší životnost,víc nevím. 8)

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od Chudej student »

Co V6 TDI 132kw,4Motion,Tiptronic r.v. 04...spotreba,casta zavady?Spotrebu pocitam kolem 9litru...
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od standokan »

jo tak ten samej motor má kámoš v A6 také 4x4 spotřeba kolem 10 l a je max spokojenej :)
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od majkl1 »

Ještě k těm druhům automatických převodovek:
http://www.autorevue.cz/Autori/Tiptroni ... fault.aspx
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od vaha »

Chudej student píše:Co V6 TDI 132kw,4Motion,Tiptronic r.v. 04...spotreba,casta zavady?Spotrebu pocitam kolem 9litru...
tenhel motor mám v audině,kód BDH,manuál 6kvalt,spotřeba kolem 7litru dálky v klídku kolem 6,5litru,kdžy si to chci užít tak kolem 7,5litru,město 7,5-12litru záleží jakou mám náladu :twisted: tiptronik tak o litr víc

Uživatelský avatar
HanzDj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 362
Registrován: 25.12.2007 12:51

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od HanzDj »

Taky sem měl A6 se 110kw tiptron ale nebylo to ono.ten motor je velice linej od spoda...To same passat 2,5tdi s 6 kvaltem.pokud třeba jedeš na 1500 otáček na 6 a chceš předjíždět tak je potřeba podřadit tak o 2 kvalty....to same prudke kopecky s prudkymi zatackami. Ty 132kw jsou lepsi... Jinak spotřeba s tou audi byla tak kolem těch 8l a s tím Passatem tak 7. Ty 110 Kw tdi se me jevi jako benzinový moto...vykon je az pri vysokých otáckach. Dalsi nevyhodou u V6 je to ze z toho věčně teče olej. muzes porad přetěsnovat vanu,venil viko atd.....pokud to neni udělané opravdu precizně tak to teče. jinak sem byl celkem spokojenej. naštěsti se me nic nyvys... :wink:
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group

Uživatelský avatar
Fandy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 337
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od Fandy »

vaha píše:
Chudej student píše:Co V6 TDI 132kw,4Motion,Tiptronic r.v. 04...spotreba,casta zavady?Spotrebu pocitam kolem 9litru...
tenhel motor mám v audině,kód BDH,manuál 6kvalt,spotřeba kolem 7litru dálky v klídku kolem 6,5litru,kdžy si to chci užít tak kolem 7,5litru,město 7,5-12litru záleží jakou mám náladu :twisted: tiptronik tak o litr víc
Jo,jo tohle mám plánu do A4 :)s Automatem zase :D

hobbyvw
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 01.09.2008 14:33

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od hobbyvw »

Všiml jsem si, že se u tohoto motoru mluví, že teče olej. Právě se mi to stalo po výměně rozvodů, že z toho teče olej, a to dost. V servisu (neznačkovém) už to bylo dvakrát. Vyměnili celé víko (prý gumičky nejdou sehnat) a teče to furt.

Vidět tam zespodu vůbec není, škvíry jsou na milimetry. Má najeto 110.000 km, pravidelný servis, jsem první majitel - wvwzzz3BZYE024218.
VW Passat Variant 3BSEAFBX1AG.




Můžete mi dát tip, co konkrétně nejčastěji teče?
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI DPF (skutečnost 112,2 kW, 152,5 PS)

N-o-r-a
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 02.04.2008 19:53

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od N-o-r-a »

většinou je to způsobené velkým přetlakem v klikovém prostoru. Může za to ucpaný oddech motoru.

Uživatelský avatar
Octava
Profík
Profík
Příspěvky: 1179
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od Octava »

jojo jesti to to tece fakt dost a uz jsi zozkousel pretesnovat,tak to bude filtr odvetrani motoru,jestli mas kod motoru AKN,AFB tak tam mas ten filtr latkovy a on se po case ucpe a ten tlak nema kam odchazet a zacne to tlakovat a potece to z toho jaako z olejnicky,jinak poznas to tak,ze pri nastartovanym motoru sundas vicko nalevky oleje,nesmi z toho moc foukat a kdyz ho tam je tak polozis,nesmi ti to to vicko sfouknout :wink:

hobbyvw
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 01.09.2008 14:33

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od hobbyvw »

Dík moc, hned to posílám servisu a už se domlouvám, kdy tam přijedu.

Vůbec je to nenapadlo a o žádném filtru nebyla ani řeč. S tím víčkem je to velice praktický test.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI DPF (skutečnost 112,2 kW, 152,5 PS)

Uživatelský avatar
Octava
Profík
Profík
Příspěvky: 1179
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od Octava »

Jojo nesmi nejak nadskakovat proste musi nehnute lezet,jestli ne,tak je ten filtr KO,Jinak nemas zac :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“