V6 2.5 TDI 110 kW

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sundee
Závodník
Závodník
Příspěvky: 524
Registrován: 03.03.2008 20:31
Bydliště: Slovensko, Zilina, Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od Sundee »

vaha píše:Já V6 TDI mám ale 132kw BDH,jenže to už je trošku jiný motor,zatím v pohodě 8) ,znamej co má dílnu má každou chvíli nějaký starý V6 TDI na dílně s nějakým problémem :roll: teď tam má jednu potkanou A6 a jednu A4 co nemá tlak na pátým válci

Mam moznost kupit A6 2.5 TDI 132kW s multitronikom (alebo tiptronikom? mato radenie na volante)
najazdenych 180 tisic km rok 2000
a pripadne este jednu 2001 rocnik s najazdenymi 162 tis km.. ale ta vyzera v horsom stave ako ta 2000.

mam sa niecoho obavat ? u tohto motoru.. co tie kilometre... tie automaty vraj maju ozaj malu zivotnost... najviac sa bojim asi toho automatu.. kedsa mi to rozpadne .tak koniec
Jezdit nejrychleji neznamená nejstylověji - LOW CRUISIN'

Plukovnik Trautman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 25.05.2008 08:58

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od Plukovnik Trautman »

Tak já přidám taky zkušenost. V6 132kW 4motion, manuál. Poctivých 93000km při koupi v květnu tohoto roku. K dnešním dni jsem najel cca 8000km. Dovoz z německa. Tady bych V6 nekoupil ani náhodou. Zatím spokojenost, parádní svezení, interér jak novej, nic nevrže, všechno zatím funguje. Spotřeba kterou jsem čekal podstatně horší je na 7,1 l dlouhodobě. A to za tím tahám každou chvíli naloženej vlek. Chovám se k tomu slušně, nehoním to studený, díry nevymetám. Při koupi jsem to nechal prohlídnout a vyměnil olej apod. Tento měsíc jsem měl 1 závadu. Chčil z teho olej. Na účtence mám napsáno " výměna 2ks těsnění víka ventilů + převodové hadičky. 2000,- práce + 2000,- materiál. Jsem připraven na určité investice ale snad se do toho nebudu moc sypat. Jinak bych se nebál klidně japonce nebo francouze. Takový to kup si jedině VW nebo škodovku v TDičku, to je nejspolehlivější, tak to je přežitek. Věci se serou a sr*t budou páč je potřeba vyrábět a prodávat aby měli lidi co žrat.
P.S. Dnes jsem auto půjčil tátovi a jel s jeho o 2 roky mladší octavií 2tdi v plný náloži do servisu.
Myslím že až z toho vysedne tak ji prodá a půjde do passata. Je to úpně jiný svezení co se komfortu týče ( nepřeháním )

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od standokan »

132 kw je ale o 100 % lepší než 110kw budeš spokojenej :D
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

Uživatelský avatar
Sundee
Závodník
Závodník
Příspěvky: 524
Registrován: 03.03.2008 20:31
Bydliště: Slovensko, Zilina, Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od Sundee »

standokan 2 píše:132 kw je ale o 100 % lepší než 110kw budeš spokojenej :D

jop a co ten Multitronic ... ??? :roll:
Jezdit nejrychleji neznamená nejstylověji - LOW CRUISIN'

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od standokan »

tiptronik snad ne :D to je automat
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

Plukovnik Trautman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 25.05.2008 08:58

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od Plukovnik Trautman »

standokan 2 píše:132 kw je ale o 100 % lepší než 110kw budeš spokojenej :D
Doufám. V6 jsem koupil kvůli závěsu na 2 tuny. Občas potřebuju zapřáhnout konibus. Zatím jsem táhnul tunu a krom větší spotřeby jsem nevěděl že mám něco za sebou. Jsem zvědavej na 2koně. to jsou 2 tuny a ještě sebou pořád melou :D

Uživatelský avatar
Sundee
Závodník
Závodník
Příspěvky: 524
Registrován: 03.03.2008 20:31
Bydliště: Slovensko, Zilina, Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od Sundee »

standokan 2 píše:tiptronik snad ne :D to je automat

ved to ... automat by som nerad ...
Jezdit nejrychleji neznamená nejstylověji - LOW CRUISIN'

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od vaha »

Sundee píše:
vaha píše:Já V6 TDI mám ale 132kw BDH,jenže to už je trošku jiný motor,zatím v pohodě 8) ,znamej co má dílnu má každou chvíli nějaký starý V6 TDI na dílně s nějakým problémem :roll: teď tam má jednu potkanou A6 a jednu A4 co nemá tlak na pátým válci

Mam moznost kupit A6 2.5 TDI 132kW s multitronikom (alebo tiptronikom? mato radenie na volante)
najazdenych 180 tisic km rok 2000
a pripadne este jednu 2001 rocnik s najazdenymi 162 tis km.. ale ta vyzera v horsom stave ako ta 2000.

mam sa niecoho obavat ? u tohto motoru.. co tie kilometre... tie automaty vraj maju ozaj malu zivotnost... najviac sa bojim asi toho automatu.. kedsa mi to rozpadne .tak koniec
Tiptronic,multitronic je něco jiného...Když se k tomu autu člověk slušně choval tak pohoda,ale problém je v tom že to auto bude mít najeto půl míle,to se pak nedivi že mají krátkou životnost...Kdžy to auto nebude škubat při řazení a bude se chovat OK tak proč ne,prot tohle auto s tím to motorem to chce automat...

Uživatelský avatar
Sundee
Závodník
Závodník
Příspěvky: 524
Registrován: 03.03.2008 20:31
Bydliště: Slovensko, Zilina, Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od Sundee »

vaha píše:
Sundee píše:
Mam moznost kupit A6 2.5 TDI 132kW s multitronikom (alebo tiptronikom? mato radenie na volante)
najazdenych 180 tisic km rok 2000
a pripadne este jednu 2001 rocnik s najazdenymi 162 tis km.. ale ta vyzera v horsom stave ako ta 2000.

mam sa niecoho obavat ? u tohto motoru.. co tie kilometre... tie automaty vraj maju ozaj malu zivotnost... najviac sa bojim asi toho automatu.. kedsa mi to rozpadne .tak koniec
Tiptronic,multitronic je něco jiného...Když se k tomu autu člověk slušně choval tak pohoda,ale problém je v tom že to auto bude mít najeto půl míle,to se pak nedivi že mají krátkou životnost...Kdžy to auto nebude škubat při řazení a bude se chovat OK tak proč ne,prot tohle auto s tím to motorem to chce automat...

BTW aky je rozdiel medzi tiptronikom a multitronikom ?/ :oops: :?: :?: :wink:
Jezdit nejrychleji neznamená nejstylověji - LOW CRUISIN'

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od majkl1 »

Plukovnik Trautman píše:
standokan 2 píše:132 kw je ale o 100 % lepší než 110kw budeš spokojenej :D
Doufám. V6 jsem koupil kvůli závěsu na 2 tuny. Občas potřebuju zapřáhnout konibus. Zatím jsem táhnul tunu a krom větší spotřeby jsem nevěděl že mám něco za sebou. Jsem zvědavej na 2koně. to jsou 2 tuny a ještě sebou pořád melou :D
Už jsem to vozil s 81kw a krom rozjezdu do kopce v pohodě. :twisted:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od standokan »

chudák pašík ty mu asi dáváš sodu co :D
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od majkl1 »

standokan 2 píše:chudák pašík ty mu asi dáváš sodu co :D
Ono ani nezáleží kolik toho taháš, ale jak to taháš :wink: Jinak je to moje lepší druhé já a taky se tak podle toho k němu chovám. :mrgreen:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Fandy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 337
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od Fandy »

multitronik je variátor,tiptronik je 5ti stupňová autom.převodovka s HDM

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od majkl1 »

Fandy píše:multitronik je variátor,tiptronik je 5ti stupňová autom.převodovka s HDM
Tak tak. Variátor má ještě menší spotřebu jak manuál, rychlejší řazení jak tiptronic a žádný prokluzy jak automat. Takže samé plusy. Má několik naprogramovaných rychlostních stupňů pro sekvenční řazení. V automatickém režimu nejsou žádné skoky v otáčkách při řazení, prostě jenom zrychlujete nezávisle na otáčkách motoru. Převodovka sama určuje nejideálnější převodový poměr. Zkrátka bomba. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 2.5 TDI 110 kW

Příspěvek od vaha »

majkl1 píše:
Fandy píše:multitronik je variátor,tiptronik je 5ti stupňová autom.převodovka s HDM
Tak tak. Variátor má ještě menší spotřebu jak manuál, rychlejší řazení jak tiptronic a žádný prokluzy jak automat. Takže samé plusy. Má několik naprogramovaných rychlostních stupňů pro sekvenční řazení. V automatickém režimu nejsou žádné skoky v otáčkách při řazení, prostě jenom zrychlujete nezávisle na otáčkách motoru. Převodovka sama určuje nejideálnější převodový poměr. Zkrátka bomba. :roll:
pak jsou i ieální cenu za opravy...to už se mi víc líbí DSG :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“