V6 2.5 TDI 110 kW
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Octava
- Profík
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
nenene nechci mam je v planu az nekdy na jare,tak jen sonduju ceny
- malejpeta
- Pilot
- Příspěvky: 743
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ltm,Tp,Rce,Ter
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
autorizovanej servis má pouze autorizované ceny.jinak neumí nic navíc,co by nezvládl běžnej servis
za rozumný peníze.nechápu lidi,co tam dávaj auta na servis a myslej si,že dělaj to nejlepší pro svého miláčka a pak vysolej takový prachy.nemyslím lidi,co to dělaj po dobu záruční doby vozu,aby ji neztratili.
za rozumný peníze.nechápu lidi,co tam dávaj auta na servis a myslej si,že dělaj to nejlepší pro svého miláčka a pak vysolej takový prachy.nemyslím lidi,co to dělaj po dobu záruční doby vozu,aby ji neztratili.
- magmuss
- Závodník
- Příspěvky: 513
- Registrován: 29.10.2007 19:49
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
Dával - je to nejspíš označený jako sada Contitech na faktuře to není rozepsané..Octava píše:ja jsem se ptal ,dik ty jsi nedaval vsechny novy kladky?
- magmuss
- Závodník
- Příspěvky: 513
- Registrován: 29.10.2007 19:49
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
Tak už nikdo nic k tomuhle nepovedenýmu motoru? No tak aspoň vás není tolik zklamanejch
- marko87
- Řidič
- Příspěvky: 163
- Registrován: 05.10.2007 22:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
Ja mám s V6 TDI skúsenosť takmer dva roky. Zatiaľ nebol žiaden problém. Šlape pekne ako hodinky. No a spotreba 8,5 l je celkom dobrá ak uvážim, že má pohon všetkých kolies a Tiptronic.
Ale ako už spomenuli mnohí predomnou, treba mať aj kúsok šťastia.
Ale ako už spomenuli mnohí predomnou, treba mať aj kúsok šťastia.
- Fandy
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
To víš,ozve se hlavně ten,kdo něco s tím řešil.Těm ostatním je to jednomagmuss píše:Tak už nikdo nic k tomuhle nepovedenýmu motoru? No tak aspoň vás není tolik zklamanejch
-
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 01.09.2008 14:33
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
No, tak já se taky ozvu. Mám asi taky tenhle motor - je tam napsáno 3BSEAFBX1AG
motorkb./getr.kb.
AFB 127 399 DEY
lacknr./innenausst.
LB7Z HX
options
x1fb1mcojgoqh6uj1rm5vq4h
-1ah1g22px5rq5slt6t
-3s5 8tcqg28ar8gl
8rm1lbojloyr1ba
Mám ho od roku 1999 jako nové od dovozce. Najeto mám 110 tis., protože s ním zas tak moc nejezdím (na dovolenou něčím jiným). Podle mne ideální rodinné auto, všechno uveze, komfort, a když je potřeba, tak výkon. Dokonce jsem ho asi před dvěma rokama přečipoval na 145 kw. O motoru vůbec nevím, jedenkrát do roka předepsaný servis. Loni jsem z opatrnosti měnil rozvody a rozvodový řemen. Prý je to vhodné. Stálo to málo, protože jsem to nutně nepotřeboval.
Takže jsem se začal bát až teď, když čtu příspěvky na foru. Nic mne totiž nenutí tohle auto měnit. Mám všechno, co ty nové - automat, čtyřkolka s trvalým náhonem, výkon, prostor. Prostě nadčasové auto. Jedině snad s tou spotřebou - v Praze 10 l, než se zahřeje, tak si bere hodně.
motorkb./getr.kb.
AFB 127 399 DEY
lacknr./innenausst.
LB7Z HX
options
x1fb1mcojgoqh6uj1rm5vq4h
-1ah1g22px5rq5slt6t
-3s5 8tcqg28ar8gl
8rm1lbojloyr1ba
Mám ho od roku 1999 jako nové od dovozce. Najeto mám 110 tis., protože s ním zas tak moc nejezdím (na dovolenou něčím jiným). Podle mne ideální rodinné auto, všechno uveze, komfort, a když je potřeba, tak výkon. Dokonce jsem ho asi před dvěma rokama přečipoval na 145 kw. O motoru vůbec nevím, jedenkrát do roka předepsaný servis. Loni jsem z opatrnosti měnil rozvody a rozvodový řemen. Prý je to vhodné. Stálo to málo, protože jsem to nutně nepotřeboval.
Takže jsem se začal bát až teď, když čtu příspěvky na foru. Nic mne totiž nenutí tohle auto měnit. Mám všechno, co ty nové - automat, čtyřkolka s trvalým náhonem, výkon, prostor. Prostě nadčasové auto. Jedině snad s tou spotřebou - v Praze 10 l, než se zahřeje, tak si bere hodně.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI DPF (skutečnost 112,2 kW, 152,5 PS)
- Fandy
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
Budem na tom podobně,kdybych se o svoje auta nezajímal víc než běžný uživatel,ale nebojím se (kdo se bojí,sere v síni )Spotřeba:nejsem kdovíjaký jezdec,kick-down používám dost často a rád,dlouhodobý průměr z pal.pc mám 7,4 což mi přijde slušný.hobbyvw píše:No, tak já se taky ozvu. Mám asi taky tenhle motor - je tam napsáno 3BSEAFBX1AG
motorkb./getr.kb.
AFB 127 399 DEY
lacknr./innenausst.
LB7Z HX
options
x1fb1mcojgoqh6uj1rm5vq4h
-1ah1g22px5rq5slt6t
-3s5 8tcqg28ar8gl
8rm1lbojloyr1ba
Mám ho od roku 1999 jako nové od dovozce. Najeto mám 110 tis., protože s ním zas tak moc nejezdím (na dovolenou něčím jiným). Podle mne ideální rodinné auto, všechno uveze, komfort, a když je potřeba, tak výkon. Dokonce jsem ho asi před dvěma rokama přečipoval na 145 kw. O motoru vůbec nevím, jedenkrát do roka předepsaný servis. Loni jsem z opatrnosti měnil rozvody a rozvodový řemen. Prý je to vhodné. Stálo to málo, protože jsem to nutně nepotřeboval.
Takže jsem se začal bát až teď, když čtu příspěvky na foru. Nic mne totiž nenutí tohle auto měnit. Mám všechno, co ty nové - automat, čtyřkolka s trvalým náhonem, výkon, prostor. Prostě nadčasové auto. Jedině snad s tou spotřebou - v Praze 10 l, než se zahřeje, tak si bere hodně.
- stakck
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 31.05.2008 10:44
- Bydliště: sever
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
Mam ted na tomhle motoru par dni po vymene turba, v jinym prispevku sem tady o tom psal...nekdo tu ted predemnou zminoval spotrebu, pred tim rozpadem sem se vesel do 10 litru... kdyz sem si daval bacha tak i tech 8-9 ... zajimalo by me teda, co mohlo odejit, kdyz se turbo rozlitlo, ted mam totiz co delat, abych se dostal pod 12...
- Fandy
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
Co řídící vstřikovač,nastavení předvstřiku,přepady vstřikovačů,váha...co ještě zkouknout?stakck píše:Mam ted na tomhle motoru par dni po vymene turba, v jinym prispevku sem tady o tom psal...nekdo tu ted predemnou zminoval spotrebu, pred tim rozpadem sem se vesel do 10 litru... kdyz sem si daval bacha tak i tech 8-9 ... zajimalo by me teda, co mohlo odejit, kdyz se turbo rozlitlo, ted mam totiz co delat, abych se dostal pod 12...
- Envio
- VWagenista
- Příspěvky: 1385
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pilsen
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
Moc hezky si to vystihnul.. Svatá pravda.. Autorizovanej servis je horší než lepší.. Bohužel.. I když v DE je situace o mnoho lepší.. Proto tam taky majitelé drahých aut jezdí servisovat do autorizovaných servisů.. Ale to už jsme někde jinde..malejpeta píše:autorizovanej servis má pouze autorizované ceny.jinak neumí nic navíc,co by nezvládl běžnej servis
za rozumný peníze.nechápu lidi,co tam dávaj auta na servis a myslej si,že dělaj to nejlepší pro svého miláčka a pak vysolej takový prachy.nemyslím lidi,co to dělaj po dobu záruční doby vozu,aby ji neztratili.
- marko87
- Řidič
- Příspěvky: 163
- Registrován: 05.10.2007 22:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
Tiež som o tom veľa počul. Kedysi som chodil na dopravnú priemyslovku a absolventov, mladé uchá, príjmali do autorizovaných servisov a môjmu vtedajšiemu triednemu jeho bývalí žiaci omylom vynulovali počítadlo na 0 km. Pritom To Polo vyzeralo ako by ho len farba držala pokope.Envio píše:Moc hezky si to vystihnul.. Svatá pravda.. Autorizovanej servis je horší než lepší.. Bohužel.. I když v DE je situace o mnoho lepší.. Proto tam taky majitelé drahých aut jezdí servisovat do autorizovaných servisů.. Ale to už jsme někde jinde..malejpeta píše:autorizovanej servis má pouze autorizované ceny.jinak neumí nic navíc,co by nezvládl běžnej servis
za rozumný peníze.nechápu lidi,co tam dávaj auta na servis a myslej si,že dělaj to nejlepší pro svého miláčka a pak vysolej takový prachy.nemyslím lidi,co to dělaj po dobu záruční doby vozu,aby ji neztratili.
- Octava
- Profík
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
v tech servisech nic moc neumi jen delaj podle tech jejich originalnich prirucek stylem pokus-omyl,to bych rekl ze i nejaky garazovy opravar je daleko lepsi nez servisy,maji 3xtakovy ceny a prace horsi nez u toho na garazi,treba mel u nich znamy auto na vymenu motoru auto tam bylo asi 2mesice a jeste ani ty dily necistily,vsechno zamasteny od toho staryho motoru,intercooler byl zasranej,nasly se tam po nich neutazeny srouby,neutazena volne se pohymujici paska na vahu vzduchu atd,to ty v tech garazich to aspon vsechno ocisti,presvedci se jestli je to vsechno utazeny atd,aspon ty co znam...tot muj nazor na servisy v CR,v Nemecku je ta jejich odvedena prace uz o necem trosku jinem...
- magmuss
- Závodník
- Příspěvky: 513
- Registrován: 29.10.2007 19:49
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
Fandy píše:To víš,ozve se hlavně ten,kdo něco s tím řešil.Těm ostatním je to jednomagmuss píše:Tak už nikdo nic k tomuhle nepovedenýmu motoru? No tak aspoň vás není tolik zklamanejch
Ale tady jde o jakoukoli zkušenost přeci.. i o takovou, že někdo má auto třeba 7 let a nic se mu s ním nestalo.. takže ať se ozvou i ty, kterým je to jedno.. Protože zatím tu padá na ten motor samá špína.. Jak tu někdo psal, zalekl se toho, když to tu prošel.. Co si přečetl o tomhle motoru.. Tak sem hoďte info i ostatní, který nemáte problém s motorem..
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 2.5 TDI 110 kW
Já V6 TDI mám ale 132kw BDH,jenže to už je trošku jiný motor,zatím v pohodě ,znamej co má dílnu má každou chvíli nějaký starý V6 TDI na dílně s nějakým problémem teď tam má jednu potkanou A6 a jednu A4 co nemá tlak na pátým válci